Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het is helemaal niet lastig om in utrecht een kamer in te krijgen als je 350 euro voor 8 m2 wil betalen
![]() tja lastig ligt er vooral aan hoe veeleisend je bent. wil je perse een grote kamer in het centrum voor weinig geld, tja dat is lastig maar ik zit bijvoorbeeld in zeist (warande-complex van ssh (www.sshu.nl)) en daar is de wachttijd nu nog maar 6 maanden. tja je zit dan wel in zeist maargoed de kans dat je in de vakantie een kamer hebt is dan wel groot. ook andere plaatsen als bilthoven, nieuwegein etc zijn bij de meeste studenten niet erg in trek terwijl daar ook kamers aangeboden worden. het is niet altijd even gunstig om in zeist te wonen, maar de uithof is 20 minuutjes fietsen en je kunt altijd verder zoeken. (doe ik zelf ook) verder kun je je nog inschrijven bij de sjhu. www.sjhu.nl daar is geen wachtlijst en schijnt!!!!(weet ik dus niet zeker) dat je binnen 6 maanden een kamer hebt. over de opleiding kan ik niks zeggen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1.45 uur reizen, beetje lastig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan iig al vast beginnen met zoeken lijkt me zo.? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Scheikunde in Utrecht of in Groningen. Mr.Mark | 24 | 12-12-2010 10:33 | |
Studeren |
Studenten Diergeneeskunde en/of Geneeskunde: ervaringen/opinies? Mirae | 16 | 05-12-2009 17:55 | |
Studeren |
Deel je ervaringen met andere forummers! Verwijderd | 17 | 30-05-2008 10:52 | |
Studeren |
University College #5 SchelefrieS | 500 | 18-02-2008 19:17 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
gezocht: idee voor profielwerkstuk scheikunde (VWO) Janey | 15 | 08-06-2003 23:01 | |
De Kantine |
PimPamPet-Categorieën diamondvoodoo | 21 | 02-04-2003 19:06 |