Advertentie | |
|
![]() |
||
Doch!
Auch stimuli sind drogen jungherr ![]() Google levert info uit eigen gelederen: http://www.scholieren.com/werkstukken/26041 Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik herken een aantal dingen wel, maar dan in een dusdanig lage mate dat er prima mee te leven valt. Daarnaast is mijn koffieconsumptie zowaar gedaald ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Anyway.. Mijn ervaring met dat soort dingen is niet al te goed.. Of het werkte niet, of de na-effecten waren niet heel fijn
|
Haha, een vriend van mij had dat. Die jongen (edge notabene) was op tour geweest met een band, beetje roadie spelen, en in de bus rijden zodat de band kon zuipen.
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
oeii dat is vervelend...ik heb er nooit zoveel last van, wel maagkrampen en na 2 kannen helemaal trillerig maar dan houdt het ook op. Van die caps bij de smartshop merk ik niks
![]() Ephedra's vind ik juist chill vooral die tintelingen aahhh haha ![]()
||
![]() |
Citaat:
en nee, ik ben niet tolerant want heb al heel lang geen energydrink of andere caffeïnehoudende drank/voeding op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en de laatste dag was ie zo kapot Staat er ook nogeens. Beter lezen kid. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ach, van vrij veel kun je wel OD'en. Koffie is daarop zeker geen uitzondering. Moet wel zeggen dat ik tot op heden nog geen last heb gehad van die verschijnselen hierboven en dat terwijl ik op de uni toch behoorlijk wat koffie leut om niet in slaap te vallen tijdens de colleges. |
![]() |
|
Het hangt net van je tolerantie af ook. Ik weet dat ik me al onprettig kan gaan voelen van een normale dosis energiepil, terwijl andere mensen drie van die dingen naar binnen gooien en nog niks merken.
En, correct me if I'm wrong: een overdosis cafeïne kan tot hartkloppingen leiden, en dus ook tot risico op infarct bij hartpatiënten ed. Of is dit broodje aap?
|
|