Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat zeiken mensen toch veel over smaak. Ik merk serieus geen verschil tussen bv een aardbei of een banaan, of een pizza of een bord spruitjes. Zolang het verteerbaar is en het vult/niet ongezond is zie ik het probleem niet met smaak?
Smaak is echt weer zo'n luxe probleem. Vroegah... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik had het trouwens weer ff gevraagd aan mams, het klopte maar ze ze zei ook nog dat op de buitenkant van het ei sneller salmonella kan zitten. ( die komt namelijk in aanraking met de darmwand, waar salmonella groeit.) Dus je moet zorgen dat de inhoud van het ei niet in contact komt met de buitenkant. En je handen wassen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
anders koop je bij de intersport/vechtsportwinkel zo'n bus weight gainer om je spiermassa mee op te bouwen.
in combinatie met een goed trainingsschema zie je binnen een maand al resultaat. hou het wel bij want met dat weight gainer zakt het snel weer weg als je dr niks meer aan doet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Eiwitten zitten in vlees, vis, noten en zuivel. Pindakaas is bijvoorbeeld goed krachtvoer. Hier een handige site voor je: http://www.trulyhuge.com/bodybuilding/Food.pdf Succes met groeien! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Zou jij het doen #3 Verwijderd | 500 | 28-06-2010 20:24 | |
Eten & Drinken |
Wat heb jij vandaag allemaal gegeten en gedronken? #12 AlopiA | 500 | 30-10-2006 21:16 | |
De Kantine |
Wat heb je liever? III Verwijderd | 500 | 23-04-2006 00:33 | |
Lifestyle |
My favourite thing! Verwijderd | 155 | 16-05-2004 11:53 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote KOTS topic Chill | 154 | 07-02-2004 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Gouden Ei AlopiA | 3 | 05-03-2003 20:06 |