Advertentie | |
|
![]() |
|
als wat eerst 38 was nu 40 is werkt het toch niet? of bedoel je wat eerst 38 was is nu 36?
anyway, ik heb redelijk normale benen, maar omdat ik zo'n vadsige buik heb koop ik de laatste tijd steeds vaker 36 dan 34 zodat hij niet in mijn buik gaat frotten als ik op een stoel zit, dus daardoor zitten mijn broeken redelijk wijd en eeh dan lijken je benen weer dunner en tsjaaa. nouja. als ik sta zakken mijn broeken wel altijd af. ik ben eigenlijk best slank met een dikke papbuik maar ik geloof niet dat ik daar iemand mee stoor ( want zwemmen doe ik toch zelden) het modebeeld van ana-meisjes had ooit een minieme invloed op mijn leven maar nu kick ik meer op types als dikke lindsey lohan en dikke lily allen want die hebben net zo'n papbuik als ik. of nouja nee niet lindsey lohan maar wel lily zo te zien. en ik heb me er maar bij neer gelegd dat ik eruit zie als een tienermoeder in haar zesde maand, ik vind het wel grappig eigenlijk. nouja dus liever dikke amy winehouse en dikke lily allen en dikke lindsay en dikke koeien enzo. zolang je maar hun sleutelbeenderen ziet want als je die niet meer ziet ben je echt te vadsig aan het worden! nouja ik heb gewoon een sleutelbeenderenfetish denk ik.
|
Verwijderd
|
Hoe zit het met jou, heb je zelf maat 42 en wurm je je met moeite in een skinny jeans om wel het modebeeld te blijven volgen?
dit vind ik dan grappig omdat 42 het hollands gemiddelde is maar toch als dik word ervaren ![]() ik heb ongeveer maat 40, maar mijn ehm booty/dijen zijn veel smaller dan mn buik en dat vind ik er kut uitzien maar ik houd er zoveel mogelijk rekening mee als ik kleren koop zodat het er niet debiel uit ziet ![]() ![]() |
![]() |
|
@ z0pje: ik heb dat ook, ik koop gewoon heel vaak van die babydoll-achtige dingen. is handig want dan heb ik tenminste ook alvast een voorraad kleren voor als ik zwanger ben
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en Urm ja dat klopt. wist je dat je bij winkels als de zeeman en de hanstextiel niet eens meer kleren in kleiner dan maat 38 / 40 kan kopen? ze gaan er gewoon vanuit dat de mensen die daar kopen toch niet erin passen. zonde voor mn moeder met dr maat 34/36 ![]() |
![]() |
|
Ik had vroegah wel problemen met mijn groeiende kont en groeiende heupen, maar dat had ook vrnl te maken met de puberteit. Nu controleer ik nog weleens of ik dik ben of niet in bepaalde kleding, maar ja. Ik vind kleding meestal wel mooier staan bij dunnere mensen, maar dat komt misschien ook wel omdat dat zo gepresenteerd wordt in bladen, de catwalk en in etalages. Maar eigenlijk vind ik gewone vrouwelijk vormen ook wel heel mooi. Het verschilt echt van persoon tot persoon. Iemand kan dun en lelijk zijn, maar ook dik(naja... dik vind ik over het algemeen nooit mooi en dan bedoel ik echt dik) en heel mooi. OFzo.
Zelf heb ik een redelijk bootie icm een holle rug... maar ik ben wel blij dat dat een beetje aangemoedigd wordt door de media. Maar soms vind ik het ook wel vaag allemaal, want je mag nu echt niets meer eten met suikers en vetten, maar je mag ook niet dik en ook niet dun zijn. Dus tja.
|
ach ik mag sowieso geen suikers want daar kan ik heel slecht tegen maar ik heb een salmiakverslaving dus mijn tieten groeien gestaag voort. en mijn buik ook. de rest blijft stom genoeg hetzelfde.
|
Ik vind het zonde van je tijd om je daar te druk over te maken. En liever iets te ""dik"" dan iets te ""dun"". Ironisch genoeg ben ik zelf iets te ""dun"" maar aan mij ligt het niet want ik vreet als een hyena.
|
![]() |
Ik woog toen ik in de puberteit zat wel meer dan nu, vorig jaar woog ik ook weer even wat meer maar aangezien ik nu weer aan t sporten ben val ik weer wat af. Ik vind erg dunne mensen vrij eng en te dikke mensen ook niet mooi, maargoed er zitten natuurlijk altijd mensen tussen die niet echt invloed hebben op hun figuur. Ik ben zelf wel tevreden met mezelf nu, ja mijn dijbenen zouden iets slanker mogen maar als ik me daar nog druk om moet gaan maken... Ik koop van shirtjes meestal maat 34 (behalve bij rare winkels als Zara dan) en van broeken meestal 36. Shirtjes maat 36 kunnen soms ook nog wel maar bijv. bij de H&M gaan ze dan al snel uitlubberen.
|
Verwijderd
|
ik ben dun, maat 32/34 boven en 34 en heeeeel soms 36. aangezien ik ook aardig lang ben is kleren kopen een ramp want alles is te kort. daarom koop ik broeken bijna altijd baggy, is dat ook weer opgelost. oja ik heb wel een dikke kont geloof ik
![]() ik zou dus echt wel wat dikker willen zijn omdat het dan makkelijker is om kleding te kopen en ook omdat ik wat "vollere" mensen vaak knapper vind en kleding leuker bij ze vind staan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is niet 1 mooi ding, een wat steverige meid kan prima zijn (bv. Scarlett Johanson), maar een slanke den is ook fijn (bv. Denise Richards) Het gaat om de verhouding zodra iets 'te' wordt dan gaat het mis. En we weten allemaal wel ongeveer waar die grens ligt.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
vroegah trok ik me wel wat aan van het modebeeld en wou ik, ondanks dat ik gewoon slank was, net zo dun worden als mijn vriendinnetjes. maar na een boel vergeefse pogingen was ik daar wel klaar mee.
nu wil ik nog steeds wel een beetje afvallen (5 kg max) zodat ik wat lekkerder in mn vel zit. ik heb maat 38/40 en zou wel wat slanker willen zijn. mn bootie mag blijven, want ronde konten zijn tof. maar van mn benen en buik mag wat af. ![]() en ik vind rondingen het mooist bij een meisje, mooie ronde kont en wat borsten. voor de rest maakt het me niet zo veel uit of ze dun of wat dikker is (uitersten vind ik altijd lelijk).
|
Verwijderd
|
Omg Scarlett Johansson is dus echt niet 'stevig', ze heeft alleen dikke tetten. Waar natuurlijk niks mis mee is en verder heeft ze inderdaad een godenlijf, maar om haar stevig te noemen is van de zotten.
![]() Hoe dan ook, ik wil net als zowat alle vrouwen ter wereld best een plattere buik, maar goed, geen complexen. Op zich is alles tussen 'iets te licht' en 'iets te dik' wel mooi qua figuur, zolang er tieten en een kont aan zitten. En er (mede daardoor) een taille zichtbaar is, want zowel bij veel te dunne als veel te dikke mensen zie je dat ze meer plank/ton-vormig zijn. Zandloperfiguur ftw ![]() Oja, ziekelijk magere en ziekelijk dikke mensen, daar houd ik van, want extremen zijn leuk om te bekijken. En als ik een man was dan zou ik echt wel een anorexiakip doen en ook een heel dik zwijn, puur om te weten hoe dat is. Maar helaas, zonder penis is er een stuk minder aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ot: Ik vind dit soort discussies zo vervelend, het is allemaal zo subjectief. Maat 34 als je 1.85 bent is mager, maar als je 1.60 bent is dat normaal. Maar goed persoonlijk hou ik niet van vetrollen, maar vind ik wel dat vrouwen wel een beetje tiet en een kont mogen hebben!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
meisjes die bij de h&m kopen willen gemiddeld geloven dat ze dunner zijn maar wel grotere tieten hebben, daarom zit er daar in praktisch iedere bh vier ons rosbief aan padding/vulling |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh en ik zag Sonja op tv. Sjezis.
|
Ik vind confectiematen als richtlijn een beetje onzin. De ene collectie van bijv de h&m heb ik alles in 38 en de andere keer in 34. Hoewel ik nu naar 36 neig want mn gevel is ineens uitgedeid sinds ik de pil slik. Anyhoo. mn omtrek is 90-60-90. Wat goed schijnt te zijn. Maar ik zou liever wat meer heup hebben.
Verder hebben de stijliconen geen invloed op mij, of het nou om beyonce's kont gaat of twiggy. ik vreet me gewoon t ongans en ik kom nooit aan...too bad sometimes..
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik ben dun en heb geen tieten, maar wel booty en ik vind het eigenlijk wel prima zo. toen ik een jaar of 14 was vond ik mijn lichaam heel lelijk maar toen had ik ook nog geen booty en scholden de ghettomeisjes op school me uit voor plank en anorexia enzo.
ik heb niet 1 type wat ik mooi vind bij vrouwen. bij mannen ook niet overigens. diversiteit jeweetoch. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, ik ben aardig slank en daar is weinig aan te doen, want dat heb ik allemaal geerfd van mijn vader. Ik hoef lekker niet op dieet en ik eet wat ik wil.
Nu ga ik ook 1 keer per week naar de fitness en dat is wel succes, want dan begint alles een beetje te groeien en dat is wel handig voor in broeken. ![]() Ik heb inderdaad wel die sleutelbeenderen heel erg zichtbaar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben ong. 168/170 lang en mijn confectie maat boven is 34 en beneden kan varieren van 36 tot 38. boven ben ik best wel smal en heb niet zo heel veel tiet maar ik ben slank dus het zou ook niet echt staan als ik memmen van een grote omtrek zou hebben. gelukkig heb ik wel een booty en daar ben ik blijer om dan als ik dikke memmen zou hebben en geen booty.
|
![]() |
|
nou ik heb ook een kont en heupen. en weinig borsten maar dat kan me echt allang niks meer schelen. kleren meestal maat 34 of 36 of 38 afhankelijk van het kledingstuk en waar het moet. overigens ben ik wel eens chubby geweest toen ik jonger was en ook wel eens anorectisch omdat ik toen pfeiffer had en niks at maar beide waren geen succes. nu zit het in het midden en ik vind het wel prima. hmm niet alsof iemand het kan schelen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Bereken het figuur joos23 | 10 | 13-05-2011 16:28 | |
figuren met dezelfde oppervlakte Playerboy_1986 | 6 | 31-01-2004 09:01 | |
[WI] Lissajous-figuur DMC | 1 | 19-01-2004 15:51 | |