Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2003, 15:08
rodina
rodina is offline
Ben jij tevreden met je figuur? Wat vind je het mooiste? Wat zou je anders willen hebben?
Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie? Of afgunst? Wat vind je bij een ander mooi, wat niet?
Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken?
Oud 09-04-2003, 15:10
AtHell
AtHell is offline
Wel redelijk tevreden, d'r mag nog wel een kilotje of 2 á 4 af dan kan je m'n blokjes zien
Oud 09-04-2003, 15:13
Steefjuh
Steefjuh is offline
Ik vin dat ik een te dikke buik heb. Maar ik kan wel alles eten wat ik wil zonder dik te worden. Ik maak daar dan ook dankbaar gebruik van!!
Oud 09-04-2003, 15:13
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ik vind andere mensen nooit snel dik, mezelf daarintegen wel. mn buik vooral. ik ben bezig met afvallen en het lukt aardig, ben nu 7kg kwijt en er moeten er nog 3 a 4 af en dan ben ik blij. alleen staat het nu een beetje stil :/
ben er nu dus wel veel mee bezig; eet gezond en fiets voor de verandering wel weer eens
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:18
Verwijderd
dit was ook al op L&G

Ben jij tevreden met je figuur? Grotendeels wel
Wat vind je het mooiste? Aan mijn figuur? mijn taille
Wat zou je anders willen hebben? Ik zou graag wat dikker willen zijn
Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie? Of afgunst? jaloezie en afgunst is hetzelfde, dus dit is een rare keuze maar nee, ik ben zelden jaloers op het figuur van iemand anders
Wat vind je bij een ander mooi, wat niet? Weet niet, let vooral op het geheel. Ik vind het wel mooi als iemand stevig-maar-niet-vet is.
Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken? Ik hou niet van gtst, dus dat laatste ga ik zeker niet doen... en het eerste ook niet, want als je jezelf dun vindt dan moet je niet gaan afvallen Ik heb een tijd lang immens veel gegeten om aan te komen, en nu let ik er nog steeds op dat ik wel genoeg eet en dat ik genoeg vet en suiker binnenkrijg.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:18
Otis
Otis is offline
bij mij mogen dr ook nog wel wat kilootjes af ..
maar ik vind mezelf geen lelijk figuur hebben..
ik sport nu wel 2x in de week..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:29
Verwijderd
Ik vind mijnlichaam echt VRESELIJK, mag wel kilootje of 10af, begin een onderkin te krijgen en mn buik is echt way too fat (bad buikje ). Heb paar weken aan bodyshape/aerobic /steps gedaan, merkte dr niet veel van

Wat ik zo haat is dat ik echt 1 tot 2 kilo zwaarder kan zijn in een dag, dat is er ook zo af, gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:37
rodina
rodina is offline
Ik weiger om te gaan lijnen.. echt.

maar kword niet dik dus het hoeft ook niet. Kheb niets te klagen over mn figuur eigenlijk.
Oud 09-04-2003, 15:39
the exploding boy
the exploding boy is offline
Qua gewicht ben ik wel ok. Zolang ik niet boven de 60 kom of onder de 50 vind ik het wel goed Ik hoef dus niet te sporten om af te vallen ofzo al doe ik het wel beeeeejte dunnere beentjes mag ook wel weer. Ik ben wel allang blij dat ik geen dikke buik heb ofzo.
'k vindt mezelf wel te breed maar me jochjes vinden dat juist hip enzo dus het zal wel.
Ik heb het niet zo op mijn lijf maar dat is dan pech voor mij.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:40
Qamra
Qamra is offline
Jeuh.. Kan eten wat ik wil, kom toch nooit van m'n leven boven de 55 kilo (bij 1.79m) uit
Wordt alleen een beetje vaak aan me gevraagd of ik toevallig een eetstoornis heb, maar schijt daaraan

Ben jij tevreden met je figuur?ja dus
Wat vind je het mooiste?Mijn heupen/buik/navel..
Wat zou je anders willen hebben?misschien wat minder.. euhm... onvrouwelijk zeg maar (meer heup, meer borsten, gewoon meet vorm)
Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie?nee hoor
Of afgunst?ook nie
Wat vind je bij een ander mooi, wat niet? lichaamsvormen (bij vrouwen, vrouwelijke vormen. Bij mannen sterk uitstalende vormen; getekende rug, buik, borst, kuiten, blabla)
Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken? ik baal dat ik niet meer kan dansen, maar dat is voor me lichaam zelf, en niet voor mijn uiterlijk. Afvallen kan ik niet, want aankomen doe ik nooit

Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 15:46.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:42
beuk
beuk is offline
nogal een bierbuikje

maar sporten is suf en ik denk ook niet dat het helpt ofzo. 't interesseert me ook vrij weinig eigenlijk..
Oud 09-04-2003, 15:43
mixtape
mixtape is offline
M'n buikje mag wel wat strakker
Maar dan moet ik sporten en ik ben lui
Maar ik doe wel elke ochtend/avond buikspier oefeningen (lees: probeer)

Misschien ook iets slanker in m'n gezicht

Maar verder ben ik wel redelijk tevreden
Oud 09-04-2003, 15:45
strafcorner
strafcorner is offline
ik ben redelijk tevreden, mag nog wel ietsje pietsje minder vet en ietsje pietsje meer spieren , maar opzich benk tevreden . om alles bij te houden loop ik 5 maal per week hard en ben ik regelmatig aan het vechten met gewichtjes
Oud 09-04-2003, 15:46
Denise84
Denise84 is offline
Ik ben redelijk tevreden, maar ben de afgelopen maand 3 kilo aangekomen en dat wil ik er eigenlijk toch wel af hebben.
Lijnen is niets voor mij, dat houd ik toch niet vol en heb ik dus ook geen zin in. Maar wat minder snoepen en meer water drinken wil ik toch wel proberen. Ik ga niet meer sporten o.i.d.
Andere mensen kunnen me (voor korte duur) stimuleren of juist niet, ligt eraan wat voor een figuur zij hebben. Over het algemeen eet ik toch wel wat ik wil, maar soms word ik even herinnerd dat ik af en toe toch wel wat minder zou mogen eten.
Oud 09-04-2003, 15:54
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Ik vind dat ik te dik ben, mag best een kilo of 3 / 4 af. Ik sport veel, snoep niet, drink ging alcohol . . . maar dat doe ik niet aleen om gewicht te verliezen
Sommige atleten kunnen me behoorlijk motiveren, maar het is toch vooral de weegschaal die bij mij de motivatie levert
Oud 09-04-2003, 15:56
Kamilla
Kamilla is offline
Ik ben niet echt tevreden met mijn figuur, vooral mijn buik vind ik TE dik.
Ik ben wel bewust bezig met eten, dat ik niet nog dikker wordt en ik probeer door te sporten een btje kwijt te raken. Ik ben dus best snel jaloers op mensen die dunner zijn, maar het is niet zo dat ik me heel erg voor mijn buik schaam. Ik zou alleen niet in een naveltruitje o.i.d. gaan lopen, dat vind ik niet mooi, en als iemand met een dikke buik zoiets aanheeft vind ik dat niet mooi (maar dat is mijn mening)
Met citaat reageren
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef op 09-04-2003 @ 16:54:
Ik vind dat ik te dik ben, mag best een kilo of 3 / 4 af. Ik sport veel, snoep niet, drink ging alcohol . . . maar dat doe ik niet aleen om gewicht te verliezen
Sommige atleten kunnen me behoorlijk motiveren, maar het is toch vooral de weegschaal die bij mij de motivatie levert
JIJ te dik?????

uhm....hidde...dit meen je niet toch?
<<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
Ik ben eigelijk heel tevreden...ik heb in ieder geval niets te klagen. Ehhm maar toch denk ik eraan om alles te bodyshapen..gewoon een beetje buikspieren..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:57
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 09-04-2003 @ 16:56:
JIJ te dik?????

uhm....hidde...dit meen je niet toch?
Euhmm . . . ja dat meen ik wel
Oud 09-04-2003, 15:59
soske
soske is offline
K ben niet dik, maar wel mollig. Vooral met mijn buik ben ik ontevreden. `s avonds lijk ik echt zeven maanden zwanger Lijnen lukt soms goed, soms niet. Nu zit ik in een periode dat ik geen zin heb om te lijnen en lekker snoep. Afvallen doe ik later wel. Als ik mooie slanke populaire meisjes zie waar jongens op vallen word ik wel onzeker en zou ik net zo slank willen zijn Ik sport niet echt, moet wel 12 km naar school fietsen dus das wel genoeg. En ik wil weer gaan beginnen met buikspieroefeningen. Verder ben ik wel tevreden, ben minder onzeker over mijn lichaam dan eerst.
Oud 09-04-2003, 16:08
Esmée
Esmée is offline
Ik ben niet meer zo superblij met mijn figuur. Sinds ik een halfjaar geleden gestopt ben met hockey, waar ik nogal fanatiek in was, en ik ook nauwelijks meer tennis, merk ik echt dat ik dikker word. Ik eet ook echt veeel meer. Superslanke vrouwelijke benen zal ik nooit krijgen, daarvoor heb ik te veel hockeykuiten gekweekt in die jaren, maar dat is het punt niet. Ik word echt molliger en ik ben nog niet eens begonnen met studeren En m'n conditie gaat ook echt achteruit en daar baal ik best wel van...
Lijnen ben ik geen type voor, te weinig zelfdiscipline, zelfs stoppen met snoepen lukt al niet Dus ik moet het echt van sporten hebben, daarom wil ik volgende week gaan beginnen met fitnessen. Een vriendin van mij doet het inmiddels al best wel een tijd (elke dag) en je ziet haar gewoon dunner worden. Dus dat moet ik dan ook maar eens gaan doen... want ik ga zo niet in bikini
Ik was ook altijd van plan om volgend jaar als ik studeer bij een studentenhockeyteam of zo te gaan... maar volgens mij gaat daar echt niks van komen.
Oud 09-04-2003, 16:09
Synonym
Synonym is offline
Hmmm... nee, niet helemaal tevreden met m'n lichaam. Ik heb redelijke dikke benen (zit in de familie, gaat er volgens mij ook niet af), maar gelukkig zijn ze nog een beeje lang. Ook heb ik een beetje een buikje en dikke bovenarmen. Maar ik heb best een slanke taille en dat vind ik wel mooi. Nee, ben nooit echt jaloers ofzo op andere mensen vanwege hun figuur. Ik ben laatst al zeven kilo afgevallen, wil er nog 4/5 af, maar zucht, die zijn zo moeilijk
Oud 09-04-2003, 16:09
Verwijderd
Tevreden niet echt,
er mag wel wat vetlaagjes rond m'n buik weg..
En ik weet wel dat het m'n eigen schuld is, eet te ongezond en sport te weinig (lees: niet ).
Kheb gewoon geen tijd om te sporten, dan kun je wel zeggen "dan moet je tijd maken" maar ik heb gewoon _geen_ tijd.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:18
Rrr.
Rrr. is offline
Niet tevreden. Ik sport en eet gezond. Ga er me niet meer druk om maken, al genoeg gedaan.
Oud 09-04-2003, 16:19
Verwijderd
't ontbreekt me aan discipline om vaker naar de sportschool te gaan... maja echt ermee zitten doe ik niet hoor scheit eraan. Ik bedoel: Hell ik ben een man, een goed figuur zal ik toch nooit krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2003, 16:25
Li
Li is offline
Ik heb dagen dat ik tevreden ben met m'n figuur en dagen dat ik dat totaal niet ben. Dan voel ik me dik en lomp en tja, heel irritant..
Ik let wel op wat ik eet en sport wel regelmatig, merk wel dat ik wat dunner word, jeeej
En volgende week word ik geopereerd aan m'n keelamandelen dus dan gaan er ook nog wel paar kilootjes af gelukkig.
Mooiste aan mezelf vind ik m'n ogen en m'n benen tot aan m'n knie (bovenbenen zijn wat minder).
Lelijkste vind ik m'n buik en kont en ik heb beetje gespierde armen. Sommige mensen vinden dat juist wel mooi, ik ietsje minder maar ja..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:25
Verwijderd
Ik ben te mager vind ik zelf. Je kan m'n zwevende ribben heel duidelijk zien, dat komt denk ik mede doordat ik veel sport om mijn conditie op peil te houden. Nou ja, ik eet dus flink door
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:26
Verwijderd
Ben jij tevreden met je figuur?
-Hm er zou nog wel 2 kilo oid af kunnen, misschien dat ik dan tevreden ben. as if

Wat vind je het mooiste?
-Ogen, heeft nix met figuur te maken, juist

Wat zou je anders willen hebben?
-Iets dunner dus, vooral bovenbenen bah.

Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie? Of afgunst?
-Mwah ik ben niet zo snel jaloers eig.

Wat vind je bij een ander mooi, wat niet?
-Dun, niet mooi vind ik vetrollen, enz enz. Bij heel vette mensen die vet zijn omdat ze naar de BK en Mac gaan denk ik "bah".

Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken?
-Ik let er wel op wat ik eet, heb periodes dat ik weinig eet, periodes dat ik de hele dag door vreet. Zoals nu
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:27
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
rodina schreef op 09-04-2003 @ 16:08:
Ben jij tevreden met je figuur? Wat vind je het mooiste? Wat zou je anders willen hebben?
Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie? Of afgunst? Wat vind je bij een ander mooi, wat niet?
Mja redelijk tevreden, moet meer trainen, maar ben er gewoon te lam voor. Mag nog wel wat meer buikspieren trainen geloof ik (verschil merk je wel snel, ben van mezelf nogal mager). En ja ik let ook wel op mijn voeding, probeer zo gezond mogelijk te eten. Afvallen is no issue
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:35
Avelon
Avelon is offline
Ben jij tevreden met je figuur?
-niet zo nee. mag dunner hier en daar. miss net wat grotere borsten

Wat vind je het mooiste?
-handen?

Wat zou je anders willen hebben?
-het totaalbeeld ?

Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie? Of afgunst?
-ik ben erg jaloers ja. haha

Wat vind je bij een ander mooi, wat niet?
-niet mooi: te dik. korte benen. te grote borsten. te gespierd. te breed.
mooi: slank. in verhouding. lang

-ik vreet te veel. sport niet meer. ja.
Oud 09-04-2003, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef op 09-04-2003 @ 17:08:
Ik was ook altijd van plan om volgend jaar als ik studeer bij een studentenhockeyteam of zo te gaan... maar volgens mij gaat daar echt niks van komen.
Moet je vooral bij Minerva gaan, dan heb je vóór je tweede jaar al zo'n dikke corpsreet

Een vriendin van mij zit nu bijna een jaar bij Vindicat. Dat was op de middelbare school altijd een vrij slank meisje, maar nu ze daar zit is ze echt in ruim een half jaar helemaal uit verhouding getrokken...als iemand elke dag vijfentwintig bier achterover slaat dan blijft er van een normaal figuur weinig meer over...

Ik merk het zelf ook. Ik zuip niet eens zoveel maar ik ben in verhouding tot het begin van mijn studententijd zó onzettend aangekomen...in m'n gezicht (onderkin ), op m'n kont, maar vooral op m'n buik. In bier zitten zoveel caloriëen dat het gewoon niet te vermijden is, of je moet elke dag twee uur fitnessen om het er weer af te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:59
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-04-2003 @ 17:38:
Moet je vooral bij Minerva gaan, dan heb je vóór je tweede jaar al zo'n dikke corpsreet

Een vriendin van mij zit nu bijna een jaar bij Vindicat. Dat was op de middelbare school altijd een vrij slank meisje, maar nu ze daar zit is ze echt in ruim een half jaar helemaal uit verhouding getrokken...als iemand elke dag vijfentwintig bier achterover slaat dan blijft er van een normaal figuur weinig meer over...

Ik weet het, vergeleken bij sommige studerende vriendinnen val ik ook nog wel mee

Wat trouwens wel vreemd is, is dat ik in gewicht echt al superland op 55 kg zit... dat verandert niet terwijl ik duidelijk dikker word.
Oud 09-04-2003, 17:07
Qamra
Qamra is offline
Is er nog iemand die wél tevreden is?

*steekt hand op*
Oud 09-04-2003, 17:08
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Esmée schreef op 09-04-2003 @ 17:59:
Wat trouwens wel vreemd is, is dat ik in gewicht echt al superland op 55 kg zit... dat verandert niet terwijl ik duidelijk dikker word.
Wat is daar vreemd aan? Je krijgt heupen meid, zodat je er fijn later een kind doorheen kan persen
Oud 09-04-2003, 17:19
Laïs
Laïs is offline
Ja,ik ben tevreden met mijn figuur.
Mijn kont zou alleen wat dikker mogen,het staat gewoon lelijk in broeken.
Het mooiste vind ik mijn buik (om maar iets te zeggen, zo super is hij ook weer niet )
Ik ben niet jaloers op andere mensen , maar soms wil ik ook hun kont .
Ik lijn niet, ik rij wel elke dag met de fiets (en in de vakantie nog meer).
Dus doe mij maar die bak ijs.
Oud 09-04-2003, 17:25
Faery
Faery is offline
Ja nou, iets met bier...
Oud 09-04-2003, 17:27
rodina
rodina is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 09-04-2003 @ 18:07:
Is er nog iemand die wél tevreden is?

*steekt hand op*

*steekt hand op*
Oud 09-04-2003, 17:28
purplerose
purplerose is offline
Citaat:
rodina schreef op 09-04-2003 @ 16:37:
Ik weiger om te gaan lijnen.. echt.

haha dat heb ik nou oojk altijd.... ik wil wel sporten ofzo maar ik kom er weinig toe... want eigelijk moet ik wel afvallen mja ach zo belangrijkvind ik het ook niet
Oud 09-04-2003, 17:32
DeSSie
DeSSie is offline
MWja wel oke vind ik het
Tis geen strak buikje maar ook niet super vet

Maar paar kilotjes minder (3 a4) zou denk ik wel oke zijn
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:34
Verwijderd
Tsja, ik heb een onderkin, en m'n gezicht heeft teveel plooien, m'n buik is te groot en m'n bovenbenen ook... maar er valt allemaal best mee te leven en zolang m'n gewicht niet hoger gaat dan een bepaald getal vind ik het allemaal wel best

[edit]Het feit dat ik 20 kilo zwaarder heb gewogen draagt ook wel bij aan het feit dat ik vrij tevreden ben met m'n huidig figuur [/edit]

Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 17:43.
Met citaat reageren
Verwijderd
Hmm ik heb nou echt totaal geen probleem met gewicht, het kan me geen zak verdommen hoe zwaar ik ben. As a matter of fact: More is more. Als 't maar niet zoveel vet is
Met citaat reageren
freakje
freakje is offline
Bwa, ik ben meestal wel tevreden met mezelf, maar uiteindelijk weet ik ook wel dat ik er zelf voor gewerkt heb (ben vorig jaar 8 kg verloren en nu nog steeds ) en dat ik genoeg sport (3 keer per week intensief fitness) en dat ik hard genoeg op mijn eten let ...

Maar toch ... die *spekjes* (zo noem ik ze > die vetkussentjes ter hoogte van de heupen, maar meer op je rug gesitueerd ) zou ik wel graag kwijtraken, maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan.
Oud 09-04-2003, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef op 09-04-2003 @ 17:59:
I
Je ruilt gewoon spieren in voor vet (en spieren zijn zwaarder)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:48
Verwijderd
Tja ik ben op zich wel tevreden... maar ik moet wel meer aan sport gaan doen, een beetje conditie opbouwen

Gezond eten doe ik redelijk vaak (=lekker)

Maar ik wil nog wel wat dingen aan mijn lichaam veranderen, maar dat is niet echt noodszakelijk ofzo..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:49
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik ben absoluut niet tevreden, maar dr is dan ook niets om trots op te zijn. Ojawel, mn voeten.

Ben veel te dik, heb al veel te veel lijnpogingen gedaan maar ik hou gewoon te veel van eten. En ik kan door een langdurige blessure niet echt lang sporten.

Ik vind het allemaal gewoon geen gezicht. Mn benen zijn echt worstjes en mijn buik puilt aan alle kanten uit. Zelfs mijn armen zijn niet om aan te zien

En ik ben altijd jaloers, al ben ik wel in een fase dat ik echt heel dun ook niet mooi vind. Ik bedoel, een beetje stevig vind ik nog wel mooi.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:50
blacky
blacky is offline
Ik ben wel redelijk tevreden met mijn figuur. Ik vind mijn figuur in het geheel opzich mooi. Ik heb namelijk een slank figuur. Ik zou alleen wel een iets dunner buikje willen en een cupmaatje groter, maar ach....ik ben zoals ik ben en ik kan alles eten en kom toch niet aan.

Ach soms vind ik mensen best mooi, maar ik ben er niet jaloers op. En ach ik vind meestal een uitdtraling mooier dan een figuur eigenlijk.

Nou ik ga echt niets doen voor een mooi figuur hoor en bovendien ben ik wel redelijk tevreden met de mijne. Geef mij die bak ijs maar
Oud 09-04-2003, 17:53
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Mijn figuur is perfect, nou ja bijna, ik zou wel wat buikspieren willen hebben en een sterkere iets minder holle rug, maar qua verhoudingen an afmetingen is het allemaal wel prima.
Het mooiste, tja, alles bij mekaar genomen, HET FIGUUR, en als ik in detail moet treden tepelhof ben ik erg dol op tepelhof (zo zacht), en billen misschien, borsten, naah eigenlijk alles wel.
Ik wil qua figuur dus niet echt iets anders hebben. Ik vind mijn beharing soms wat teveel van het goede ed maar dat is iets anders.
Jaloezie bij anderen? Neuh, ik denk wel es: wow, maar dat is t dan.
Afgunst eigenlijk niet.
Bij ander mooi: hele ronde springende stevige billetjes, tepelhof, uh, handen, cup a of b borsten, tja, en bij mannen harig borstje
Afvallen: Het is bij mij absoluut niet nodig, hoge stofwisseling, maar voor bv een strak buikje, tja... ik ben dan ineens fanatiek een week of een dag en dan doe ik niks dus het schiet niet op.

Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 17:55.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:14
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Alex schreef:
Je ruilt gewoon spieren in voor vet (en spieren zijn zwaarder)
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Wat is daar vreemd aan? Je krijgt heupen meid, zodat je er fijn later een kind doorheen kan persen
Willen jullie niet van die enge dingen zeggen
Oud 09-04-2003, 18:20
Indo4ever
Indo4ever is offline
Citaat:
Esmée schreef op 09-04-2003 @ 17:08:
Ik word echt molliger en ik ben nog niet eens begonnen met studeren
Alsjeblieft Es laat jij nu juist de eerste zijn die het standaard patroon gaat doorbreken! Kortom beetpakken die hockeystick als je in Leiden zit

Ik ken een meisje bij Vindi met een enorme reet (4ejaars), ik leerde onlangs haar zusje kennen die eerstejaars is: knap en heel slank... maar ja, voor hoe lang nog?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:25
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Indo4ever schreef op 09-04-2003 @ 19:20:
Alsjeblieft Es laat jij nu juist de eerste zijn die het standaard patroon gaat doorbreken! Kortom beetpakken die hockeystick als je in Leiden zit

Ik ken een meisje bij Vindi met een enorme reet (4ejaars), ik leerde onlangs haar zusje kennen die eerstejaars is: knap en heel slank... maar ja, voor hoe lang nog?
Nou als ik de studentenhockeyteams hier als voorbeeld neem is het niks anders dan op zondagochtend een beetje brak over het veld sloffen en daarna vol enthousiasme de derde helft in dus volgens mij is het nog vrij nutteloos
Reageren

Regels voor berichten