Advertentie | |
|
![]() |
|
K ben niet dik, maar wel mollig. Vooral met mijn buik ben ik ontevreden. `s avonds lijk ik echt zeven maanden zwanger
![]() ![]() ![]()
|
Ik ben niet meer zo superblij met mijn figuur. Sinds ik een halfjaar geleden gestopt ben met hockey, waar ik nogal fanatiek in was, en ik ook nauwelijks meer tennis, merk ik echt dat ik dikker word. Ik eet ook echt veeel meer. Superslanke vrouwelijke benen zal ik nooit krijgen, daarvoor heb ik te veel hockeykuiten gekweekt in die jaren, maar dat is het punt niet. Ik word echt molliger en ik ben nog niet eens begonnen met studeren
![]() Lijnen ben ik geen type voor, te weinig zelfdiscipline, zelfs stoppen met snoepen lukt al niet ![]() ![]() Ik was ook altijd van plan om volgend jaar als ik studeer bij een studentenhockeyteam of zo te gaan... maar volgens mij gaat daar echt niks van komen.
|
Hmmm... nee, niet helemaal tevreden met m'n lichaam. Ik heb redelijke dikke benen (zit in de familie, gaat er volgens mij ook niet af), maar gelukkig zijn ze nog een beeje lang. Ook heb ik een beetje een buikje en dikke bovenarmen. Maar ik heb best een slanke taille en dat vind ik wel mooi. Nee, ben nooit echt jaloers ofzo op andere mensen vanwege hun figuur. Ik ben laatst al zeven kilo afgevallen, wil er nog 4/5 af, maar zucht, die zijn zo moeilijk
|
Verwijderd
|
Tevreden niet echt,
er mag wel wat vetlaagjes rond m'n buik weg.. En ik weet wel dat het m'n eigen schuld is, eet te ongezond en sport te weinig (lees: niet ![]() Kheb gewoon geen tijd om te sporten, dan kun je wel zeggen "dan moet je tijd maken" maar ik heb gewoon _geen_ tijd. |
![]() |
|
Ik heb dagen dat ik tevreden ben met m'n figuur en dagen dat ik dat totaal niet ben. Dan voel ik me dik en lomp en tja, heel irritant..
Ik let wel op wat ik eet en sport wel regelmatig, merk wel dat ik wat dunner word, jeeej ![]() En volgende week word ik geopereerd aan m'n keelamandelen dus dan gaan er ook nog wel paar kilootjes af gelukkig. Mooiste aan mezelf vind ik m'n ogen en m'n benen tot aan m'n knie (bovenbenen zijn wat minder). Lelijkste vind ik m'n buik en kont en ik heb beetje gespierde armen. Sommige mensen vinden dat juist wel mooi, ik ietsje minder maar ja.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben jij tevreden met je figuur?
-Hm er zou nog wel 2 kilo oid af kunnen, misschien dat ik dan tevreden ben. as if Wat vind je het mooiste? -Ogen, heeft nix met figuur te maken, juist ![]() Wat zou je anders willen hebben? -Iets dunner dus, vooral bovenbenen bah. Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie? Of afgunst? -Mwah ik ben niet zo snel jaloers eig. Wat vind je bij een ander mooi, wat niet? -Dun, niet mooi vind ik vetrollen, enz enz. Bij heel vette mensen die vet zijn omdat ze naar de BK en Mac gaan denk ik "bah". Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken? -Ik let er wel op wat ik eet, heb periodes dat ik weinig eet, periodes dat ik de hele dag door vreet. Zoals nu ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ben jij tevreden met je figuur?
-niet zo nee. mag dunner hier en daar. miss net wat grotere borsten Wat vind je het mooiste? -handen? Wat zou je anders willen hebben? -het totaalbeeld ? ![]() Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie? Of afgunst? -ik ben erg jaloers ja. haha Wat vind je bij een ander mooi, wat niet? -niet mooi: te dik. korte benen. te grote borsten. te gespierd. te breed. mooi: slank. in verhouding. lang Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken? -ik vreet te veel. sport niet meer. ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een vriendin van mij zit nu bijna een jaar bij Vindicat. Dat was op de middelbare school altijd een vrij slank meisje, maar nu ze daar zit is ze echt in ruim een half jaar helemaal uit verhouding getrokken...als iemand elke dag vijfentwintig bier achterover slaat dan blijft er van een normaal figuur weinig meer over... Ik merk het zelf ook. Ik zuip niet eens zoveel maar ik ben in verhouding tot het begin van mijn studententijd zó onzettend aangekomen...in m'n gezicht (onderkin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wat trouwens wel vreemd is, is dat ik in gewicht echt al superland op 55 kg zit... dat verandert niet terwijl ik duidelijk dikker word.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ja,ik ben tevreden met mijn figuur.
Mijn kont zou alleen wat dikker mogen,het staat gewoon lelijk in broeken. Het mooiste vind ik mijn buik (om maar iets te zeggen, zo super is hij ook weer niet ) Ik ben niet jaloers op andere mensen , maar soms wil ik ook hun kont ![]() Ik lijn niet, ik rij wel elke dag met de fiets (en in de vakantie nog meer). Dus doe mij maar die bak ijs.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tsja, ik heb een onderkin, en m'n gezicht heeft teveel plooien, m'n buik is te groot en m'n bovenbenen ook... maar er valt allemaal best mee te leven en zolang m'n gewicht niet hoger gaat dan een bepaald getal vind ik het allemaal wel best
![]() [edit]Het feit dat ik 20 kilo zwaarder heb gewogen draagt ook wel bij aan het feit dat ik vrij tevreden ben met m'n huidig figuur ![]() Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 17:43. |
![]() |
|
Bwa, ik ben meestal wel tevreden met mezelf, maar uiteindelijk weet ik ook wel dat ik er zelf voor gewerkt heb (ben vorig jaar 8 kg verloren en nu nog steeds
![]() Maar toch ... die *spekjes* (zo noem ik ze > die vetkussentjes ter hoogte van de heupen, maar meer op je rug gesitueerd ![]()
|
Ik ben absoluut niet tevreden, maar dr is dan ook niets om trots op te zijn. Ojawel, mn voeten.
Ben veel te dik, heb al veel te veel lijnpogingen gedaan maar ik hou gewoon te veel van eten. En ik kan door een langdurige blessure niet echt lang sporten. Ik vind het allemaal gewoon geen gezicht. Mn benen zijn echt worstjes en mijn buik puilt aan alle kanten uit. Zelfs mijn armen zijn niet om aan te zien ![]() En ik ben altijd jaloers, al ben ik wel in een fase dat ik echt heel dun ook niet mooi vind. Ik bedoel, een beetje stevig vind ik nog wel mooi. |
![]() |
|
Ben jij tevreden met je figuur? Wat vind je het mooiste? Wat zou je anders willen hebben?
Ik ben wel redelijk tevreden met mijn figuur. Ik vind mijn figuur in het geheel opzich mooi. Ik heb namelijk een slank figuur. Ik zou alleen wel een iets dunner buikje willen en een cupmaatje groter, maar ach....ik ben zoals ik ben en ik kan alles eten en kom toch niet aan. Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie? Of afgunst? Wat vind je bij een ander mooi, wat niet? Ach soms vind ik mensen best mooi, maar ik ben er niet jaloers op. En ach ik vind meestal een uitdtraling mooier dan een figuur eigenlijk. Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken? Nou ik ga echt niets doen voor een mooi figuur hoor en bovendien ben ik wel redelijk tevreden met de mijne. Geef mij die bak ijs maar ![]()
|
Mijn figuur is perfect, nou ja bijna, ik zou wel wat buikspieren willen hebben en een sterkere iets minder holle rug, maar qua verhoudingen an afmetingen is het allemaal wel prima.
Het mooiste, tja, alles bij mekaar genomen, HET FIGUUR, en als ik in detail moet treden tepelhof ben ik erg dol op tepelhof (zo zacht), en billen misschien, borsten, naah eigenlijk alles wel. Ik wil qua figuur dus niet echt iets anders hebben. Ik vind mijn beharing soms wat teveel van het goede ed maar dat is iets anders. Jaloezie bij anderen? Neuh, ik denk wel es: wow, maar dat is t dan. Afgunst eigenlijk niet. Bij ander mooi: hele ronde springende stevige billetjes, tepelhof, uh, handen, cup a of b borsten, tja, en bij mannen harig borstje ![]() Afvallen: Het is bij mij absoluut niet nodig, hoge stofwisseling, maar voor bv een strak buikje, tja... ik ben dan ineens fanatiek een week of een dag en dan doe ik niks dus het schiet niet op. Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 17:55. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ken een meisje bij Vindi met een enorme reet (4ejaars), ik leerde onlangs haar zusje kennen die eerstejaars is: knap en heel slank... maar ja, voor hoe lang nog? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |