Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je kan toch buiten je werk afspreken en op je werk professioneel blijven en je gewoon zakelijk ten opzichte van elkaar opstellen? Natuurlijk mag je op je werk niet gaan lopen rotzooien, maar er zijn ook heus wel mensen die het prima kunnen combineren.
Je kunt dat soort dingen wel verbieden, maar als mensen verliefd worden hou je dat toch niet tegen met zakelijke regeltjes. Dan krijg je juist allemaal krampachtige toestanden en frustraties. |
![]() |
|
Ik denk dat het er ook een btje aan ligt waar je werkt? Bij mij op mijn werk hadden de directeur en de vestigingsmanager een relatie (zijn nu ook getrouwd) en die zijn allebei ontslagen. Maar ik denk dat het een groot verschil is of je in een kantoor werkt of ergens in een kledingzaak ofzo. Ow ja, ik zou me er trouwens niet door laten tegenhouden, liefde, daar valt niks tegen te doen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat is dat voor een onzin, je mag toch doen wat je wil in je vrije tijd heeft je baas niks over te zeggen! (waar werk je?)
|
Bij ons op het werk mag het officieel niet (bedrijfsregels), maar er zijn best veel stelletjes... en er wordt niks aan gedaan door de leiding enzo.. iedereen vind het wel best, en dat vind ik ook goed. Het werk lijdt er bij ons niet (echt) onder, dus wat is er op tegen? Als je ontslagen wordt voor de relatie zelf vind ik het onzin, als het is omdat je erdoor te weinig presteert op je werk, heb je het aan jezelf te danken.. als je goed werkt is het allen maar fijn.
Nu even specifiek; Als het echt niet mag moet je kijken of je het wel waard vind. Ik persoonlijk zou denken "Ik vind sneller een nieuw baantje dan een nieuwe liefde", en zou het dus gewoon wagen met z'n tweeen.
|
![]() |
Even een simpele vraag voor jullie spreken van veranderen van werk enzo... is hij ook verliefd op jou? Is er sprake van interesse aan beide kanten? Of is het gewoon jij die vlinders in je buik hebt en er nog geen sprake is van wederzijdse liefde?
eens dat zeker is, dan kan je es beginnen denken...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Magic the Gathering MysteriousElf | 421 | 29-06-2004 18:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
moedervlekken MissU | 6 | 26-04-2002 22:03 | |
Lichaam & Gezondheid |