Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2008, 10:38
Nijn*
Nijn* is offline
Hoi,
Ik heb een vraagje over twee van de opdrachten van het CPE Tekenen. Als tweede en derde punt staan er:
2. Mijn Avatar
3. Imaginaire architectuur

Nou zei onze docent dat ze het 'wel grappig' vond als wij zelf maar eens uitzochten wat die precies inhielden. Dus ik heb even gegoogled en voor mijn avatar kwam er dus uit een afbeelding die je presenteerd maar ook dat het oorspronkelijk over hindoeistische goden gaat. Nou vraag ik me af, dat plaatje dat iedereen hier vrolijk bij zijn naam heeft staan, dat is ook een avatar maar bedoelen ze dat ook bij het CPE? Want dan zou je opzich best simpele tekeningen kunnen ontwerpen en met elk onderwerp dan ook, toch? Of vat ik het nou verkeerd op?

Over imaginaire architectuur, heb ik ook even gegoogled natuurlijk en opzich kwam ik wel leuke dingen tegen maar ik vraag af of je in dit geval precies rekening moet houden met goed perspectief, kloppende verhoudingen enzo? Lijkt me niet toch, het is toch imaginair dus het hoeft toch niet te kloppen?

Misschien beetje gekke vragen, maar als iemand me kan helpen! Alvast bedankt.
Nijn*
Oud 03-01-2008, 11:11
daanwiltink
daanwiltink is offline
imaginair = imagine = fantasie?
Volgens mij hoeft het dus niet te kloppen...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 19:42
Bezoeker
Hey, Ik was nu net wat aan het zoeken voor nummer 3 ,wat ideetjes.
Maar onze leraar had het als volgt uitgelegd:
Mijn avater, gaat meer om je persoonlijkheid hoe jij bent, want het is inderdaad ook een plaatje dat je presenteert, en daarmee presenteer je jouzelf, en wie ben jij dan. wat voor persoonlijkheid heb je?
en bij nummer 3 hadden wij het wel overperspectief, maar dnek niet dat dit hoeft te kloppen. tenzij je daar wel voorkiest dan moet het noatuurlijk wel kloppen, maar bewust scheef doen mag denk ik wel.
Verder hadden we het er over dat je gewoon iets neemt als basis en er dan iets mee maakt, al neem je en schoen en maak je er dan een huis van. ^^

Ik ga iig kiezen uit 1 of 3 =D want hou wel van fantasy (bij nummer 3 )

groetjes!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 15:17
[pien]
Hee,
dit was ook waar ik naar op zoek was en waar ik zelf niet uit kwam
Bedankt jullie!
Best rottig dat het zo ontzettend breed is, is ook wel weer een uitdaging, maar toch...
Succes iedereen!
xx mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten