Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Op Universiteit Leiden kan je Engelse taalcursussen van verschillende niveaus die een voorbereiding geven op de verschillende cambrigde examens. Voor de cambrigde examens zelf kun je voor meer informatie terecht op www.cambridgeesol.org/
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maargoed, mijn engels is uitstekend, alleen ik was gisteravond een beetje moe. |
![]() |
||
Citaat:
Of je een bepaald woord al dan niet kent, heeft niks te maken met of je zo'n examen aankan of niet. Ik heb trouwens een paar jaar geleden een cursus Engels gevolgd, waarbij het examen zo'n Cambridge examen was. Ik vond het een kutexamen, dat veel te weinig testte op de manier waarop je de finesse van een taal vat. Examen was ook wel erg gemakkelijk.
||
![]() |
Citaat:
Ik ben van mening dat proficiency een vrij eenvoudig woord is en de grootte van je woordenschat heeft wel degelijk invloed op hoe goed je een taal spreekt. Wanneer iemand dus beweert goed Engels te spreken maar ondertussen het woord proficiency niet kent vind ik dit een beetje tegenstrijdig. Mag ik trouwens vragen op welk niveau je examen hebt gedaan? Ik zit er namelijk over te denken om via mijn studie ook een examen te doen, nu heb ik over de TOEFL test zeer negatieve ervaringen gehoord (als in dat kan elke idioot halen). Nu vraag ik me dus af of dat bij het CPE examen ook zo is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studeren in Engeland laurie1001 | 6 | 14-11-2015 13:52 | |
Studeren |
Studeren in het buitenland MardyBum | 60 | 31-07-2011 12:36 | |
Algemene schoolzaken |
Cambridge ESOL Exams AzN | 9 | 27-02-2009 10:41 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
uitslag CAE examen Bernero | 0 | 14-02-2005 15:00 | |
Algemene schoolzaken |
amerikaanse cijfers I love stars | 38 | 27-12-2004 09:01 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |