Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ontopic: Daantje, heb je tegen je vriend gezegd dat je twijfelt omdat je niet zeker weet waar je staat over een half jaar? Ik zou als ik je vriend zou zijn, best een beetje beledigd zijn omdat het toch blijk geeft van een soort twijfel over de relatie. Je kende 'm toch ook al langer dan een half jaar? Als het voorstel vanuit hem komt om weer samen op vakantie te gaan, dan lijkt mij dat het van zijn kant soieso goed zit. Ik zou boeken, je leeft maar 1 keer, maak er wat van en er kunnen altijd onverwachte dingen tussenkomen maar dat lijkt mij geen reden om niet te boeken. |
![]() |
|
Ontzettend bedankt voor de vele reacties, wow
![]() Ik heb er zaterdag even met mijn vriend over gepraat maar hij is in dit soort dingen veel makkelijker en luchtiger als ik zelf. Zijn reactie 'als het niet goed zou gaan, zat je nu niet bij het overleggen over de vakantie met mijn vrienden' en ergens heeft hij daar wel een punt. We hebben besloten om al een week in Kroatie te boeken, dat was ook niet heel veel geld. We moeten nog iets zoeken voor ervoor en erna en kosten voor eten, uitgaan en benzine ben je toch in de zomer pas kwijt dus kan ik en nog even verder sparen en je bent niet gelijk heel veel geld kwijt mocht het misgaan. Ik moet erbij zeggen dat dit niet de eerste keer is dat ik met mijn vriend op vakantie ga. Afgelopen zomer ben ik drie weken met hem (en een andere vriend) op Interrailvakantie geweest toen we net twee weken wat hadden (was niet helemaal de bedoeling maar we zouden al als vrienden gaan en dat werd vlak voor de vakantie een relatie) en dat ging eigenlijk prima ![]() ![]()
|
Ik heb dat zelfde probleem wel een beetje, ik heb bijna 2 maanden een relatie en wil graag de zomer met hem halen en ik ga ook het liefst op vakantie, lijkt me geweldig. Maar ik ga echt geen vakantie voor 2 boeken naar Parijs, dat kun je echt niet weten nu. Daarom kunnen we beter een fietsvakantie ondernemen, iets wat je niet hoeft te boeken en zelf kan bepalen op het laatste moment. Je kunt ook altijd nog een last minute nemen. Ik zou niet van dat soort plannen verzinnen als je pas zo kort hebt. Doe iets wat je op het moment zelf kan beslissen. Vantevoren fantaseren met zijn tweeen is natuurlijk wel leuk.
|
![]() |
|
Ik heb ook iets langer dan een half jaar een relatie en ook al geboekt voor de zomer. We gaan het daadwerkelijk wagen om een maand samen op vakantie te gaan naar zijn ouders (en ook wel naar andere dingen) en zijn ouders betalen het. In mijn geval is het zo dat als het uitgaat mijn naam op het vliegticket heel makkelijk gewijzigd kan worden, en het kost me dus geen geld...
Maar ik zou het in het geval van ts gewoon wagen er zijn altijd creatieve oplossingen te bedenken als het uitgaat en anders krijg je er in de zomer misschien spijt van dat je niet mee kan..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe reageren meisjes op incontinentie ? Marijn-S | 25 | 14-10-2016 20:38 | |
Liefde & Relatie |
Op vakantie met ouders tinklebell | 51 | 25-12-2004 15:21 | |
Liefde & Relatie |
einde relatie in de vakantie? ilse | 19 | 13-08-2004 16:51 | |
Liefde & Relatie |
op vakantie met vriend Verwijderd | 24 | 12-01-2004 18:53 | |
Liefde & Relatie |
Op vakantie met mijn vriendje verstandig? miekmuis | 6 | 12-02-2003 17:55 | |
Liefde & Relatie |
Gaat je relatie de zomer(vakantie) overleven? luckyleo | 60 | 08-06-2002 19:54 |