Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2004, 18:04
ilse
ilse is offline
ik lees en hoor heel veel mensen dat ze hun relatie uitgemaakt hebben in de vakantie. echt veel meer dan normaal.

waarom denken jullie dat dat is?
heb je het zelf meegemaakt, en waarom heb je dat gedaan? of ben je gedumpt (om het even hard te zeggen) in de vakantie en wat was daar de reden van?

ik heb het deze vakantie uit gemaakt met mijn vriend omdat voor mij heel duidelijk werd dat ik er niets meer aan vond en dat ik het gewoon helemaal gehad had. het gevoel was gewoon weg, en dat werd me op vakantie duidelijk gemaakt.

ik hoop dat jullie antwoorden op me vragen!
Oud 12-08-2004, 18:05
Destrøyer
Destrøyer is offline
-je ziet je lover een paar week niet
-je ontmoet nieuwe mensen
-jezelf dan inhouden zuigt
-jezelf laten gaan in dat geval is niet eerlijk tov lover

simpel, uitmaken dus
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 18:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 12-08-2004 @ 19:04 :
ik lees en hoor heel veel mensen dat ze hun relatie uitgemaakt hebben in de vakantie. echt veel meer dan normaal.

heb je het zelf meegemaakt, en waarom heb je dat gedaan? of ben je gedumpt (om het even hard te zeggen) in de vakantie en wat was daar de reden van?

Nou, wij zijn juist samen op vakantie geweest en er was al een grote twijfel of het uit zou gaan.
Nu is het dus ook uit. Maar dat heeft wat mij betreft niets met de vakantie te maken.
Oud 12-08-2004, 18:33
Cootje
Cootje is offline
bij mij ist ook uitgegaan en bij mn beste maat ook ... mja das meer een soort pauze ... dan echt uit ... bietje vaag maar idd k hoor ook dat veel mensen het uit hebben gemacht
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 18:38
Ratbout
Ratbout is offline
tis uit, maar dat heeft niets te maken met dat het vakantie is...houdt wel in dak me weken zit te vervelen..
Oud 12-08-2004, 18:52
Verwijderd
De vakantie is juist goed en vooral het moment dat je elkaar dan weer ziet is zo zo zo zo super super super leuk/lief/onbeschijfbaar!! Dan gaat er echt wat door je heen kan ik zeggen hoor!

In de vakantie weet je gewoon wat je mist en dat is gewoon leuk! Hihi nog 2 dagjes en dan zie ik haar weer
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 18:59
little nemo
little nemo is offline
Citaat:

ik heb het deze vakantie uit gemaakt met mijn vriend omdat voor mij heel duidelijk werd dat ik er niets meer aan vond en dat ik het gewoon helemaal gehad had. het gevoel was gewoon weg, en dat werd me op vakantie duidelijk gemaakt.

nah, ik denk dat de vakantie de meest geschikte tijd is om sex met andere te hebben dus als je relatie toch al niet geweldig is, is dan de verleiding het grootst. vorig jaar was t bij mij in de vakantie uitgegaan, nu vlak ervoor. maar vaak zal het ook wel gewoon toeval zijn (zoals bij jou wellicht)
Oud 12-08-2004, 19:10
ilse
ilse is offline
Citaat:
little nemo schreef op 12-08-2004 @ 19:59 :
nah, ik denk dat de vakantie de meest geschikte tijd is om sex met andere te hebben dus als je relatie toch al niet geweldig is, is dan de verleiding het grootst. vorig jaar was t bij mij in de vakantie uitgegaan, nu vlak ervoor. maar vaak zal het ook wel gewoon toeval zijn (zoals bij jou wellicht)
het kan bij mij wel toeval zijn, maar ik denk het toch niet. want ik kwam er toen achter dat ik hem toch niet zo leuk vond, mede door andere jongens. (mensen van vakantie waar ik het wel heel goed mee kon vinden.) Ik twijfelde al toen ik wegging, maar toen ik weer thuis kwam van die vakantie was ik zeker dat ik het uit wilde maken met mijn vriend.

maar het kan ook wel te maken hebben met mekaar een beetje veel meer zien dan normaal in het begin van de vakantie, dan ga je je irriteren aan kleine dingetjes en gaat het op een gegeven moment niet goed meer...
Oud 12-08-2004, 19:19
Luna
Luna is offline
In mijn omgeving ontstaan er juist nieuwe koppeltjes in de vakantie. Ik heb nog geen stelletjes uit elkaar zien gaan deze vakantie.
Oud 12-08-2004, 19:32
Skyrise
Skyrise is offline
mensen doen zich altijd anders voor als ze op vakantie zijn.... en anderen trappen daar nog in ook

of er lopen gewoon een boel "loopse" mensen rond in de vakantie
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:

Ik denk dat het deels komt doordat mensen in de vakantie opeens veel vrije tijd hebben, die samen besteden en er achter komen dat ze dan goed gek van elkaar worden, en deels doordat mensen apart op vakantie gaan en dan ontdekken dat ze elkaar eigenlijk niet missen.

Mijn ex-vriend heeft het in de vakantie uitgemaakt maar dat had niets met de vakantie te maken, het ging al een tijdje niet zo goed. Nouja, hij heeft wel expres gewacht tot na de proefwerkweek.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 11:01
Loesjuh1984
Loesjuh1984 is offline
mijn ex-vriend maakte het uit terwijl ik op vakantie was in kreta. 2 dagen voordat ik wegging hebben we behoorlijk ruzie gehad. Maar we zouden alle helemaal uitpraten als ik weer terug was.
Tijdens die vakantie heb ik erg veel nagedacht. Ik miste hem heel erg en vond het vreselijk dat we ruzie hadden gehad. Ik besloot hem na 4 dagen te bellen gewoon om hem even te horen. Maar hij maakte het over de telefoon uit, ik was er echt kapot van.

Waarom mensen het uitmaken tijdens de vakantie weet ik niet. Misschien omdat je elkaar dan misschien even niet ziet en dus tijd hebt om na te denken over je relatie.
Oud 13-08-2004, 11:34
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:

Omdat op vakantie de hormonen behoorlijk vliegen, en er flink van de bil kunnen gaan, met andere meisjes, dan hun duffe vriendin
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 12:17
Loesjuh1984
Loesjuh1984 is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 13-08-2004 @ 12:34 :
Omdat op vakantie de hormonen behoorlijk vliegen, en er flink van de bil kunnen gaan, met andere meisjes, dan hun duffe vriendin
als hun vriendin dan zo duf is waarom hebben ze er dan iets mee
Oud 13-08-2004, 12:27
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 12:34
dwight88
dwight88 is offline
wij krijgen wat op vakantie.... en na de vakantie ging het even goed.... en toen was het ging het net zo snel als dat het aan was, ook weer uit... op een hele vage niet leuke manier
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 13:46
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 13-08-2004 @ 12:34 :
you hartbreaker you!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 13:47
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 13-08-2004 @ 14:46 :
you hartbreaker you!
Hela!, ik zeg niet dat ik dat doe!
Zo gaat het vaak wel, dat zeg ik alleen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 16:34
Konijn
Konijn is offline
Ik heb het twee jaar geleden de eerste avond op vakantie uitgemaakt met mijn ex. (We waren wel met nog tien andere vrienden). En dat was niet per se omdat het op vakantie was, maar eerder omdat ik voor het eerst dronken was en het eindelijk uit durfde te maken (Nee, niet zo'n prettige relatie nee).
Dit jaar ben ik naar dezelfe camping geweest met mn huidige vriend, en het effect was juist tegenovergesteld: ik hou na die week geloof ik nog meer van 'm .
Oud 13-08-2004, 16:51
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 13-08-2004 @ 14:47 :
Hela!, ik zeg niet dat ik dat doe!
Zo gaat het vaak wel, dat zeg ik alleen
me neither!!! Maar toch ben je een hartebreker: het ene meisje dat nog vertrouwen had in de "manheid" is dat nu ook verloren haha =)

tsja dat krijg je ervan als je met foute gozers date
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten