![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik wil maar één man, en heel dat huwelijksgedoe drààit daar juist om, dus is het onlogisch om een andere man te willen opdringen aan de bruid, ook al is het 'maar' om 'ernaar te kijken' en 'om lol te hebben'. ik zou er niks lollig aan vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dankjewel ![]() Ik denk dat ik werkelijk niet meer bijkom als er daadwerkelijk een stripper is _O- lekker cliché en fout, the way i like it! maar smaken verschillen ![]()
|
![]() |
oh het gaat mij ook totaal niet om de lust of aantrekkelijkheid, op straat lopen veel mooiere meisjes dan zo'n gare stripper, dus wat dat betreft
![]() |
![]() |
|
Een mannelijke stripper gaat mij echt wel een leven lang bijblijven, maar ik hoop wel dat we nog méér leuke dingen gaan doen natuurlijk. maar volgens mij zijn mijn vrinedinnen echt wel creatief genoeg om er een onvergetelijke dag/nacht van te maken.
gelukkig vind mijn vriend het ook echt geen probleem als er inderdaad een stripper komt, volges mij gaat hij daar ook heel hard om alchen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou ik geloof dat het "Het lijkt mij niet echt fijn voor de aanstaande bruid als die te horen krijgt dat zijn vrienden hem een ticket geven om ff lekker met andere 'dames' te gaan 'hobbyen'" is opgelost.
Vriend kon zn waffel niet houden en verrade de boel. Maar nu komt de twist! We mogen een brallerig alphamannetjes stripfeest houden.. want uh.. zn toekomstige vrouw wilt mee met haar beste vriendinnen.. yay, voor biseksuelen dan maar? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mijn vriendin zou het alleen maar leuk en humor vinden voor mij, andersom weet ik het niet, ben redelijk onzeker aangelegd dus denk dat ik er meer moeite mee zou hebben.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
StorING: Internetsaaikieren bij ISaaiG #1807 Chick Rock | 500 | 04-04-2013 19:41 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #117 ST*R | 500 | 02-07-2011 18:42 | |
Liefde & Relatie |
Vrijgezellenfeest: ja of nee? Verwijderd | 54 | 10-06-2011 22:00 | |
Liefde & Relatie |
Vrijgezellen feest cheriff | 17 | 16-02-2011 14:21 | |
Liefde & Relatie |
Vrijgezellenfeest wup | 28 | 27-08-2009 17:00 | |
De Kantine |
Ideeën vrijgezellenfeest loes appelmoes | 23 | 22-04-2007 20:43 |