Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2008, 21:17
Mongozo
Mongozo is offline
Eindelijk is het zover, een maat van me gaat trouwen. Hij heeft ooit eensl geroepen dat als hij ooit nog ging trouwen, hij heel fout een stripper op zn vrijgezellenfeest wou.

Goed, hij herinnert het zich vast niet meer, maar wij des te beter!

Nu wilden we zoiets gaan regelen (stripper, club, whatever), maar iets waar we geen rekening mee hadden gehouden, iemand is 17. Daar gaat je plan dan!

Iemand oplossingen? Zijn er dit soort dingen waar je wel heen kan met 17?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 21:27
Verwijderd
Regel gewoon ho's thuis.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 11:04
llell
llell is offline
Geef je vriend een leuke tegoedbon voor een striptent, en ga op het vrijgezellenfeest lekker met zn allen naar een grote speeltuin of het circus!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 14:04
heggggje
heggggje is offline
wat boeit het dat iemand 17 is, die vind het vast wel leuk, als jullie al betaald hebben enzo en naar binnnen gaan, gwoon zeggen dat ie id vergeten is, mss ziet ie er ook wel ouder uit...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 14:45
Nona
Nona is offline
Stripper in privésfeer bestellen? Bijvoorbeeld thuis of in een zaaltje dat je afhuurt voor het feest. De echte striptenten kom je denk ik niet in, maar echt een probleem kan het niet zijn denk ik.
Oud 21-02-2008, 20:17
Crimson
Crimson is offline
ga iets minder brallerigs en minder alpha mannetjes achtigs doen, zoals potten bakken
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 23:18
Mongozo
Mongozo is offline
Citaat:
ga iets minder brallerigs en minder alpha mannetjes achtigs doen, zoals potten bakken
Ik stelde nog voor om een cursus designtassen maken te doen, maar die hormonen he?

En al die ruzies naderhand over of je nou wel of niet lime met antraciet mag matchen... tut tut tut...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 08:25
Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Haha, ben het wel gedeeltelijk met je eens. Het lijkt mij niet echt fijn voor de aanstaande bruid als die te horen krijgt dat zijn vrienden hem een ticket geven om ff lekker met andere 'dames' te gaan 'hobbyen'.

Een goede vriend van mij heeft laatst ook zijn vrijgezellenfeest gehad. We hebben toen een heel gaaf shirt voor hem gemaakt en samen met een aantal goede vrienden zijn ze wezen bunkeren en daarna carten.
Via google kun je best veel leuke dingen vinden voor vrijgezellenfeesten. Geen dingen als pottenbakken of truitjes breien maar ook echte 'mannendingen'.
Oud 22-02-2008, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Haha, ben het wel gedeeltelijk met je eens. Het lijkt mij niet echt fijn voor de aanstaande bruid als die te horen krijgt dat zijn vrienden hem een ticket geven om ff lekker met andere 'dames' te gaan 'hobbyen'.

Een goede vriend van mij heeft laatst ook zijn vrijgezellenfeest gehad. We hebben toen een heel gaaf shirt voor hem gemaakt en samen met een aantal goede vrienden zijn ze wezen bunkeren en daarna carten.
Via google kun je best veel leuke dingen vinden voor vrijgezellenfeesten. Geen dingen als pottenbakken of truitjes breien maar ook echte 'mannendingen'.
Wtf wat een onzin, als mijn beste vriendinnetje gaat trouwen krijgt zij een mannelijke stripper, geloof me, ze zal niks erg vinden dat op d'r vriendjes feestje gebeurt
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Wtf wat een onzin, als mijn beste vriendinnetje gaat trouwen krijgt zij een mannelijke stripper, geloof me, ze zal niks erg vinden dat op d'r vriendjes feestje gebeurt
mijn vriendinnen weten gelukkig dat ze mij zoiets niet moeten lappen
ik wil maar één man, en heel dat huwelijksgedoe drààit daar juist om, dus is het onlogisch om een andere man te willen opdringen aan de bruid, ook al is het 'maar' om 'ernaar te kijken' en 'om lol te hebben'. ik zou er niks lollig aan vinden.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 16:37
Verwijderd
Citaat:
mijn vriendinnen weten gelukkig dat ze mij zoiets niet moeten lappen
ik wil maar één man, en heel dat huwelijksgedoe drààit daar juist om, dus is het onlogisch om een andere man te willen opdringen aan de bruid, ook al is het 'maar' om 'ernaar te kijken' en 'om lol te hebben'. ik zou er niks lollig aan vinden.
Ja maar jij bent mijn beste vriendinnetje niet Zij gaat daar namelijk heel hard om lachen en veel plezier om hebben. Thumbs up voor het erkennen dat je best lust kunt voelen voor andere mensen!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ja maar jij bent mijn beste vriendinnetje niet Zij gaat daar namelijk heel hard om lachen en veel plezier om hebben. Thumbs up voor het erkennen dat je best lust kunt voelen voor andere mensen!
oh, maar ik wens je vriendinnetje heel veel plezier hoor en ik erken voor 100% dat je best lust kunt voelen voor 'andere mensen' dan 'je partner', heb het ook ooit meegemaakt. maar sinds ik mijn huidige partner ken heb ik dat dus niet meer en ik mis het ook niet, integendeel.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 16:48
Verwijderd
Citaat:
oh, maar ik wens je vriendinnetje heel veel plezier hoor en ik erken voor 100% dat je best lust kunt voelen voor 'andere mensen' dan 'je partner', heb het ook ooit meegemaakt. maar sinds ik mijn huidige partner ken heb ik dat dus niet meer en ik mis het ook niet, integendeel.
Het is ook niet de moeite waard om te missen Als je zelfs 100% monogame gevoelens hebt, des te beter. Maar dat heeft vrijwel niemand, dusja.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 17:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
oh, maar ik wens je vriendinnetje heel veel plezier hoor

Dankjewel

Ik denk dat ik werkelijk niet meer bijkom als er daadwerkelijk een stripper is _O- lekker cliché en fout, the way i like it!

maar smaken verschillen
Oud 22-02-2008, 17:44
Crimson
Crimson is offline
oh het gaat mij ook totaal niet om de lust of aantrekkelijkheid, op straat lopen veel mooiere meisjes dan zo'n gare stripper, dus wat dat betreft maar het is idd zo cliché en fout, ik mag hopen dat mijn vriendinnen echt iets leuks organiseren, iets wat me altijd bij blijft, iets wat onze vriendschap onderstreept en daar valt een mannelijke stripper niet echt onder.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 17:45
Qimm
Qimm is offline
Een mannelijke stripper gaat mij echt wel een leven lang bijblijven, maar ik hoop wel dat we nog méér leuke dingen gaan doen natuurlijk. maar volgens mij zijn mijn vrinedinnen echt wel creatief genoeg om er een onvergetelijke dag/nacht van te maken.
gelukkig vind mijn vriend het ook echt geen probleem als er inderdaad een stripper komt, volges mij gaat hij daar ook heel hard om alchen
Oud 22-02-2008, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Een mannelijke stripper gaat mij echt wel een leven lang bijblijven, maar ik hoop wel dat we nog méér leuke dingen gaan doen natuurlijk. maar volgens mij zijn mijn vrinedinnen echt wel creatief genoeg om er een onvergetelijke dag/nacht van te maken.
gelukkig vind mijn vriend het ook echt geen probleem als er inderdaad een stripper komt, volges mij gaat hij daar ook heel hard om alchen
Ga eens gauw trouwen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 17:53
Verwijderd
Citaat:
oh het gaat mij ook totaal niet om de lust of aantrekkelijkheid, op straat lopen veel mooiere meisjes dan zo'n gare stripper, dus wat dat betreft maar het is idd zo cliché en fout, ik mag hopen dat mijn vriendinnen echt iets leuks organiseren, iets wat me altijd bij blijft, iets wat onze vriendschap onderstreept en daar valt een mannelijke stripper niet echt onder.
Ik denk dat niets onze vriendschap zo goed onderstreept als een paar mooie blote mannen Sowieso, het is niet het einde van de wereld, alsof er voor de vriendschap iets gaat veranderen, alsof je daarom een onvergetelijke dag moet maken in plaats van gewoon een goed excuus te hebben om eens lekker uit te pakken? Maar goed, iets met boer en varkens. Gaat geheel offtopic verder.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 18:34
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Amen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 22:16
Mongozo
Mongozo is offline
Nou ik geloof dat het "Het lijkt mij niet echt fijn voor de aanstaande bruid als die te horen krijgt dat zijn vrienden hem een ticket geven om ff lekker met andere 'dames' te gaan 'hobbyen'" is opgelost.

Vriend kon zn waffel niet houden en verrade de boel. Maar nu komt de twist! We mogen een brallerig alphamannetjes stripfeest houden.. want uh.. zn toekomstige vrouw wilt mee met haar beste vriendinnen.. yay, voor biseksuelen dan maar?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel
oooh! gaat het om jou?!

have fun
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 11:18
Qimm
Qimm is offline
Het huwelijksaanzoek zelf is nog niet gevallen, maar het is definitly een plan (iets met sparen enzo) Hihi
Oud 05-03-2008, 11:18
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
iedereen is verschillend...
mijn vriendin zou het alleen maar leuk en humor vinden voor mij, andersom weet ik het niet, ben redelijk onzeker aangelegd dus denk dat ik er meer moeite mee zou hebben.

Regels voor berichten