Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2010, 14:25
cheriff
cheriff is offline
Tot hoever zou jij je partner laten gaan tijdens zijn/haar vrijgezellen feest?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2010, 14:26
cheriff
cheriff is offline
Ikzelf zou niet willen dat ze dan ook maar iets zou doen...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 15:11
Volk
Volk is offline
Het liefst heeft mijn partner geen vrijgezellenfeest. Die had hij maar moeten houden voor hij iets met mij kreeg. Mocht hij er toch een hebben, dan mag hij net zo ver gaan als normaal.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 15:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Is dit niet logischer op liefde & relatie?

Ik snap het nut van vrijgezellenfeesten niet zo, maar dat zal ook wel deels aan mij liggen..
Oud 06-12-2010, 17:21
gurl19
gurl19 is offline
Ik vind een vrijgezellenfeest wel een leuke gewoonte,
Maar hij mocht helemaal niets van mij. Hij heeft een survivaltocht gedaan, wat gegeten, kroegentocht en naar een discotheek geweest. En gewoon met de jongens en met veel bier.
Ik was echt boos geweest als er een stripper was die haar tieten in zijn gezicht zou duwen etc. En andersom ik heb ook niets gedaan wat niet mag op mijn vrijgezellenfeest.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 19:18
Verwijderd
Op een vrijgezellen feest mag hij '' net zoveel'' als op een normaal feest.
Niks dus. Of nouja in ieder geval van andere vrouwen afblijven. Met wát flirten heb ik helemaal geen problemen mee.
Zolang het maar niet uit de hand loopt
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 20:32
Raartje
Raartje is offline
ik heb daar helemaal niks mee, stress hem al als hij uitgaat.
niet zozeer dat ie met andere meisjes ofzo dingen doet, maar meer bang
dat ie gaat blowen, roken of overmatig drinken. ja misschien ben ik wel een zeikerd maarja.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 20:41
Em.
Em. is offline
Citaat:
Is dit niet logischer op liefde & relatie?

Ik snap het nut van vrijgezellenfeesten niet zo, maar dat zal ook wel deels aan mij liggen..
Denk ik ook. Seks -> L&R
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 07:23
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Op een vrijgezellen feest mag hij '' net zoveel'' als op een normaal feest.
dit natuurlijk
een vrijgezellenfeest houd je omdat je gaat trouwen, en je gaat trouwen omdat je van plan bent je leven te delen met één vrouw, en haar altijd trouw te blijven. als je een beetje normaal bent bén je haar dan ook al trouw, ook vóór het huwelijk, en ik zie dus niet in waarom een vrijgezellenfeest daarop een uitzondering zou moeten/mogen zijn.
als een stripper inhuren of andere vrouwen betasten nog binnen jullie definitie van 'trouw' valt, als jullie dat zo hebben afgesproken, en je dit dus ook wel eens doet als het niét je vrijgezellenfeest is, dan zie ik geen probleem, maar als je het 'normaal gesproken' niét doet, dan doe je het ook niet op je vrijgezellenfeest.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 07:58
Verwijderd
Ik ben niet van plan ooit te trouwen, maar dan mag ze natuurlijk niet meer dan anders.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 09:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Een vrijgezellenfeest is tegenwoordig meer een traditie geworden die bij trouwen hoort. Geen echt vrijgezellenfeest waarbij je je mag gedragen als vrijgezel, maar juist een feest waarbij of de hele vriendengroep bij elkaar komt of alleen de mannen en de vrouwen apart. Hierbij doe je dan juist typische vrouwen- of mannendingen, laat je de partners tegen elkaar strijden of ga je gewoon gezellig uit eten.
Kortom, een vrijgezellenfeest is gewoon een gezellig feestje. De grenzen hierbij zijn hetzelfde als in de relatie, dus wat je met je partner hebt afgesproken. Voor velen zal dit monogamie zijn. Maar de grenzen zullen bij ieder stel verschillend zijn. Ikzelf zou niet zoveel problemen hebben met een stripper. Zolang er maar niet gezoend wordt en geen seksueel contact.
Oud 07-12-2010, 09:31
Verwijderd
Ik vind het een beetje vreemd om te zeggen 'Ja liefie, je hebt helemaal gelijk. Je vrijgezellenfeest is inderdaad een reden om met andere meiden in bed te duiken en voor de allerlaatste keer helemaal los te gaan. Dus, veel plezier morgen, geniet ervan en ik zie je morgenavond wel een keer binnenvallen. Daag schat!'
Nee, bedankt. Een stripper zou ik dan wel weer erg cool vinden, voor hem.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 15:35
Nona
Nona is offline
Citaat:
Een vrijgezellenfeest is tegenwoordig meer een traditie geworden die bij trouwen hoort. Geen echt vrijgezellenfeest waarbij je je mag gedragen als vrijgezel, maar juist een feest waarbij of de hele vriendengroep bij elkaar komt of alleen de mannen en de vrouwen apart. Hierbij doe je dan juist typische vrouwen- of mannendingen, laat je de partners tegen elkaar strijden of ga je gewoon gezellig uit eten.
Kortom, een vrijgezellenfeest is gewoon een gezellig feestje. De grenzen hierbij zijn hetzelfde als in de relatie, dus wat je met je partner hebt afgesproken. Voor velen zal dit monogamie zijn. Maar de grenzen zullen bij ieder stel verschillend zijn. Ikzelf zou niet zoveel problemen hebben met een stripper. Zolang er maar niet gezoend wordt en geen seksueel contact.
Idem, maar een stripper is ook niet hetzelfde als een hoer, dus dat zal wel meevallen. Mocht er op het feest van mijn vriend een stripper komen, dan moet hij vooral kijken en het mooi vinden. Wat mij betreft doet hij voor de show een paar briefjes tussen haar string. Maar dat zou ik normaal ook wel prima vinden.
Toch denk ik niet dat hij erg veel behoefte heeft aan een stripper. Ik vermoed dat onze ceremoniemeesters wel wat voor ons zullen organiseren, en die weten wel dat we geen van beide behoefte hebben aan banjo spelen op het leidseplein of stripteases door een transseksueel. Gewoon karten, paintballen of survivallen, met daarna lekker eten, is toch ook veel leuker.
Oud 08-12-2010, 12:00
ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Niet verder dan normaal.

Een vrijgezellenfeest hoort er gewoon bij. Samen met je vriendengroep die ene vriend goed in de watten leggen, leuke activiteiten en een goed feest daarna is gewoon kewl.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 13:34
Volk
Volk is offline
Ik heb ook veel liever gewoon een feest waar mijn lief en ik allebei bij kunnen zijn. We hebben voor een groot deel een gezamelijke vriendengroep en ik heb nauwelijks vriendinnen. Als alle mannen dan met hem meegaan blijf ik in m'n eentje achter met een paar meisjes. En ik houd niet van meisjes. Dan heb ik liever dat we met z'n allen leuke activiteiten doen of naar een stripclub als dat nodig is. Maar dat zijn dingen die sowieso altijd wel kunnen. Ik zie geen redenen om niet samen te vieren dat we gaan trouwen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 00:08
Verwijderd
Een vrijgezellenfeest is niet om rond te sletten, niet alle vrijgezellen sletten continu rond. Het is leuk om een feestje nog echt te hebben met je eigen clubje. Het vrijgezellenfeest dat ik meemaakte was met de vrouwen een hele dag dingen doen, samen eten en daarna stappen. De mannen gingen overdag lasergamen en 's avonds bier drinken en fikkie stoken. Iedereen vond het prachtig. Het idee van erotische gezellenfeesten is ook grotendeels een mythe, tegenwoordig. In elk geval: Nee, hij mag niet verder dan normaal, en dat ga ik ook niet. Er zit iets niet goed als je dat opeens nog heel even zou moeten doen. Moet je niet met diegene trouwen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 13:58
JD-Fan
JD-Fan is offline
wat een stel ouwe zeikwijven zijn jullie, arme vriend!!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 14:21
Verwijderd
Je vertrouwt je partner toch gewoon? Dus regels van tevoren opleggen is niet nodig, hij snapt zelf ook wel dat hij niet met een of andere dekslet moet gaan neuken En als er een stripper d'r tieten in zijn gezicht wil duwen vind ik dat prima, lijkt me nou niet echt een bedreiging voor je relatie als je al in het stadium van trouwen bent
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten