Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2007, 20:03
Muchacha
Muchacha is offline
Zowel voor de singles als diegene met een vriendje/vriendinnetje: wat willen jullie nou nog graag op seksueel gebied? Is er iets wat je graag nog zou doen of wilt bereiken, iets dat jullie missen in jullie seksleven?

TS begint: ik wil graag iemand ontmoeten met wie ik mijn grenzen kan verleggen. De tijd van regelmatige, vaste seks ligt weer ff achter me en ik mis het toch wel. Iemand die me door en door kent en bij wie ik echt alles durf en zelfs nog meer.
Oud 20-11-2007, 20:14
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:59.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 20:30
Qimm
Qimm is offline
Opzichzelf gezien ben ik heel tevreden, ik heb een vriendje dat eigenlijk overal wel voor in is, hij levert goed werk () En samen zijn we gewoon goed, het is eigenlijk altijd leuk en lekker.
Ik zou wel graag een iets levendiger libido hebben, maar het gaat de laatste tijd eigenijk weer heel goed Dus momenteel ben ik daar wel weer tevreden over.
Wel zou ik eigenlijk wat meer verschillende mensen (dude wat klinkt dat sletterig ) in bed willen hebben gehad, maar dat is nu eenmaal niet zo. maar wie weet wat onze avonturen nog opleveren
Oud 20-11-2007, 22:16
Verwijderd
Momenteel wil ik gewoon graag een lekkere leukerd met een flinke piem0l en geweldige skillz. Of twee daarvan
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 00:02
Mephisto
Mephisto is offline
Hmm, een set stevige leren handboeien. Een X-frame staat ook nog op mn lijstje, maar die dingen zijn wat aan de dure kant en de ruimte ontbreekt het me ook nog aan.
Oud 21-11-2007, 03:58
Verwijderd
Misschien n meid leren kennen die verder gaat dan mij? Want tot zover ben ik degene die de grens van n ander bereikt.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 09:42
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Misschien n meid leren kennen die verder gaat dan mij? Want tot zover ben ik degene die de grens van n ander bereikt.
Wat bedoel je daarmee? Liggen je grenzen zo hoog? Of zijn je meisjes te jong ofzo?
Oud 21-11-2007, 11:03
Nona
Nona is offline
Ik wil gewoon geleidelijk aan wat dingen uitproberen. Het is leuk zo, maar zo nu en dan nieuwe dingen toevoegen maakt het spannender en vernieuwender. Nu ben ik niet zo'n held, dus daar zullen we wel de tijd voor moeten nemen. Maar tijd zat, dus...
Oud 21-11-2007, 11:07
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Momenteel wil ik gewoon graag een lekkere leukerd met een flinke piem0l en geweldige skillz. Of twee daarvan

hmm ja twee
Oud 21-11-2007, 12:38
)Vampje(
)Vampje( is offline
Een woeste langharige vreemdeling ontmoeten en dan weer dat gevoel van 'de eerste keer seks met een nieuwe man' ervaren. Jeweet, die geilheid... Kleren van het lijf scheuren. Neuken als konijnen. Hard en lang.

(En nee hoor, ik ben echt helemáál niet behoeftig!!!)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 13:26
Kommunist
Kommunist is offline
seks in t algemeen zou wel weers leuk zijn

haha confessions

verder zou k wel s met n vrouw willen experimenteren, sm .... niet gelijk heel erg ruig, maar gewoon n pijnelemant aanbrenegen zou wel s leuk zijn denk ik, in combinatie met vastbinden

en wat ik helemaal al erg lang moet missen is n gozer met initiatief, zonder dat t té wordt zeg maar, maar dat schijnt mission impossible te zijn
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 13:58
gurl19
gurl19 is offline
Ik zou wel een groter libido willen hebben. Of een vriendje die er altijd is op de momenten wanneer ik zin heb En ik zou heel graag een kamer hebben waarin je zoveel lawaai kan maken zonder dat iemand het hoort en zonder een kraakbed. Ik vind het een gigantische afknapper als mijn of zijn familie ons misschien horen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 18:01
Poepkind
Poepkind is offline
ik wilde een keer seks met een meisje, maar die fantasie is onlangs waarheid geworden
Verder lijkt het me leuk om iets met bondage te doen, of met zn 3'en. Alleen ik heb denk ik liever 2 mannen dan 2 vrouwen en ik gok dat ik niet zo snel 2 mannen bereid kan vinden Die zijn toch vrij snel vies van elkaar.
Oud 21-11-2007, 21:23
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Dit. Of een dame met flinke jetz0rs.
Maar t moet wel een leukerd zijn want t batsen voor t batsen heb ik nou wel een beetje gezien. Of t moet een batserd zijn met onwijze skills, dan isset ook okee .
Oud 21-11-2007, 21:25
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
ik wilde een keer seks met een meisje, maar die fantasie is onlangs waarheid geworden
Verder lijkt het me leuk om iets met bondage te doen, of met zn 3'en. Alleen ik heb denk ik liever 2 mannen dan 2 vrouwen en ik gok dat ik niet zo snel 2 mannen bereid kan vinden Die zijn toch vrij snel vies van elkaar.
Je kent de verkeerde mannen dunkt me .
Oud 21-11-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Je kent de verkeerde mannen dunkt me .
Neemt niet weg dat 2 dames leuker is
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 22:32
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Neemt niet weg dat ik 2 dames leuker is vind
Fixed!
Oud 21-11-2007, 23:01
Verwijderd

en in dat opzicht zijn jullie dames trouwens ook lang niet altijd even makkelijk hoor
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 09:15
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
En vind je dat heel gek???
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 10:58
Verwijderd
Geheim!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 12:06
Magican
Magican is offline
Ik ben tevreden
Oud 22-11-2007, 16:03
tuttebel
tuttebel is offline
eigenlijk heb ik alles wat ik ooit eens wou uitproberen al gedaan.
misschien dat ik over een tijdje weer nieuwe fantasieen heb..maar nu even niets, ben zeer tevreden.
Oud 22-11-2007, 22:08
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Citaat:
Dit. Of een dame met flinke jetz0rs.
Maar t moet wel een leukerd zijn want t batsen voor t batsen heb ik nou wel een beetje gezien. Of t moet een batserd zijn met onwijze skills, dan isset ook okee .
Oud 22-11-2007, 22:56
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
TS begint: ik wil graag iemand ontmoeten met wie ik mijn grenzen kan verleggen. De tijd van regelmatige, vaste seks ligt weer ff achter me en ik mis het toch wel. Iemand die me door en door kent en bij wie ik echt alles durf en zelfs nog meer.
Dit. Met als uitzondering dat ik dat nooit gehad heb.
Oud 23-11-2007, 19:00
siempiepie
siempiepie is offline
uuuhm.. een prachtige, lieve seksgod vinden die mij mn eerste keer geeft?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 20:02
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Niet je eisen gelijk te hoog leggen hè?
Oud 23-11-2007, 20:31
Verwijderd
Ik kan eigenlijk niet zo snel iets bedenken. Dingen die een keertje door mijn hoofd schieten, een fantasietje, daarvan vind ik het eigenlijk leuker als ze ook een fantasie blijven. Ik hoef ze niet zo nodig ook uit te voeren. Weer eens wilde seks in de buitenlucht lijkt me leuk, maar stiekem komen er dan weer een heleboel praktische dingen in me boven; stel voor dat je betrapt wordt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 00:55
Confus1oN
Confus1oN is offline
Citaat:
Kwalitatief ben ik erg tevreden. We hebben veel afwisseling, en hij is absoluut niet vies van nieuwe dingen proberen. Wat ik soms wel mis is dat hij comfort verkiest boven spanning ( lees: bed boven bankje in het park).

Wat ik wel enorm mis is initiatief, maar daar zijn we hard mee bezig. Hij is erg gemakzuchtig, en ik botergeil en ja dat botst vaak.
ja dit is bij mij precies hetzelfde prima verwoord
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Ik kan eigenlijk niet zo snel iets bedenken. Dingen die een keertje door mijn hoofd schieten, een fantasietje, daarvan vind ik het eigenlijk leuker als ze ook een fantasie blijven. Ik hoef ze niet zo nodig ook uit te voeren. Weer eens wilde seks in de buitenlucht lijkt me leuk, maar stiekem komen er dan weer een heleboel praktische dingen in me boven; stel voor dat je betrapt wordt.
Lekker boeiend dat je betrapt kan worden
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 16:34
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Lekker boeiend dat je betrapt kan worden
Niet echt opwindend als er plotseling mensen met kleine kinderen langs lopen als je ligt te batsen, of wel?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 16:57
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Niet echt opwindend als er plotseling mensen met kleine kinderen langs lopen als je ligt te batsen, of wel?
Maar dat is toch juist één van de redenen om buiten te seksen? De kans en daarmee de spanning dat je betrapt kunt worden. En nee, mijn voorkeur gaat dan niet uit naar kleine kinderen, maar voor de rest zou het voor mij echt niet minder opwindend zijn als we betrapt zouden worden. Het idee dat het zou kunnen, windt mij juist wel op.
Oud 24-11-2007, 17:31
Armoed
Armoed is offline
Vreemdgaan met een familielid van mijn vriendin (en dan niet een nicht of aangetrouwd figuur, echt een volbloed familielid, allerallerliefst moeder maar als dat niet kan zus(je)).

Dat lijkt mij echt zo wreed, nie te geleuve.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch juist het punt? Als je niet dat risico wil lopen, moet je het uberhaupt niet buiten je slaapkamer doen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 18:42
Magican
Magican is offline
Citaat:
nie te geleuve.
Oud 24-11-2007, 20:56
siempiepie
siempiepie is offline
Citaat:
Niet je eisen gelijk te hoog leggen hè?
haha in mijn ogen he.. ben niet extreem kieskeurig
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 10:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dat is toch juist het punt? Als je niet dat risico wil lopen, moet je het uberhaupt niet buiten je slaapkamer doen.

Dan kun je idd net zo goed thuis blijven, dan heeft oncomfortabele buitenseks helemaal geen toegevoegde waarde meer.
Oud 26-11-2007, 00:51
Verwijderd
De spanning om betrapt te kunnen worden speelt niet een rol als in waarom ik dat leuk zou vinden. Zoals gezegd, voor mij juist een reden om dat niet te doen. Ben daar gewoon niet zo van, die spanning zou denk ik eerder zorgen dat ik er minder van genieten kan dan dat de bedoeling zou zijn zeg maar.
Maar een groot grasveld, paar madeliefjes, super uitzicht en lekker warm weer, in de bergen... lijkt me wel wat
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 01:20
Verwijderd
Als het niet de spanning van eventueel betrapt kunnen worden of desnoods de hoge nood is, zie ik de lol van gras en beestjes niet zo in. Of er moet een enorme zachte picknickdeken bij komen kijken
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 08:18
diveman
diveman is offline
Sex met een man en vrouw.... of te wel trio

of met een mooie meid met stippen die naar gent is geweest
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 09:11
Rob
Rob is offline
Citaat:
Een woeste langharige vreemdeling ontmoeten en dan weer dat gevoel van 'de eerste keer seks met een nieuwe man vrouw' ervaren. Jeweet, die geilheid... Kleren van het lijf scheuren. Neuken als konijnen. Hard en lang.

(En nee hoor, ik ben echt helemáál niet behoeftig!!!)
Herkenning.

Dat, en iemand die het niet erg vindt om nieuwe dingen (al dan niet voor mij of voor haar) te proberen en grenzen op te zoeken en te verleggen.
Oud 26-11-2007, 12:47
JustADreamer
JustADreamer is offline
Eiglijk heb ik grotendeels van wat ik wil al wel bereikt. Ik heb trio gehad met 2 mannen, jaaaah ze zijn niet allemaal vies van elkaar, en ze hoeven tenslotte elkaar ook neit aan te raken verder, als ze maar lekker met jou bezig zijn

Regelmatig doe ik het met mijn vriend anaal, in een bui van extreme geilheid kan ik dat zooo lekker vinden. Maar ik moet daar dus wel zélf compleet voor in de mood zijn, vriend is daar eiglijk altijd wel voor in dus dat scheelt.

Verder hou ik wel van een beetje lichte sm, pleasure is soms equal to pain... maar goed, ook niet altijd, soms moet het gewoon even lief en romantisch en knuffelig zijn. Wat betreft sm zou ik best nog keer geblinddoekt en vastgebonden willen worden door mn vriend, ik weet toch wel dat ie niet té extreme dingen met me doet.

En verder, tjaah, hebben we gewoon hele lekkere seks, elke keer weer...
Oud 26-11-2007, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Sex met een man en vrouw.... of te wel trio

of met een mooie meid met stippen die naar gent is geweest
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 09:08
Verwijderd
euhm.. seks met een meisje lijkt me wel wat. Enn seks met die ene ruige jongen de mij al bijna n keer alle hoeken van de kamer heeft laten zien (op n goeie manier)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 09:18
Verwijderd
Ik zou nog wel eens seks willen hebben met twee mannen.

Maar ik denk dat de dingen die ik graag nog een keer zou willen meemaken, dat die maar beter ook maar gewoon zo kunnen blijven.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 10:00
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik zou nog wel eens seks willen hebben met twee mannen.
Oud 27-11-2007, 10:19
Verwijderd
Citaat:
euhm.. seks met een meisje lijkt me wel wat. Enn seks met die ene ruige jongen de mij al bijna n keer alle hoeken van de kamer heeft laten zien (op n goeie manier)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 11:11
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 11:56
)Vampje(
)Vampje( is offline
hoe droog
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 12:08
Rob
Rob is offline
Hahahaha.
Geweldig. XD Die ga ik een keer uithalen.
Oud 27-11-2007, 12:40
deoxyribose
deoxyribose is offline
Geniaal.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten