![]() |
|
Ik wil gewoon geleidelijk aan wat dingen uitproberen. Het is leuk zo, maar zo nu en dan nieuwe dingen toevoegen maakt het spannender en vernieuwender. Nu ben ik niet zo'n held, dus daar zullen we wel de tijd voor moeten nemen.
![]()
|
seks in t algemeen zou wel weers leuk zijn
![]() haha confessions verder zou k wel s met n vrouw willen experimenteren, sm .... niet gelijk heel erg ruig, maar gewoon n pijnelemant aanbrenegen zou wel s leuk zijn denk ik, in combinatie met vastbinden en wat ik helemaal al erg lang moet missen is n gozer met initiatief, zonder dat t té wordt zeg maar, maar dat schijnt mission impossible te zijn ![]() |
![]() |
|
Ik zou wel een groter libido willen hebben. Of een vriendje die er altijd is op de momenten wanneer ik zin heb
![]() |
![]() |
|
ik wilde een keer seks met een meisje, maar die fantasie is onlangs waarheid geworden
![]() Verder lijkt het me leuk om iets met bondage te doen, of met zn 3'en. Alleen ik heb denk ik liever 2 mannen dan 2 vrouwen en ik gok dat ik niet zo snel 2 mannen bereid kan vinden ![]()
||
Citaat:
Maar t moet wel een leukerd zijn want t batsen voor t batsen heb ik nou wel een beetje gezien. Of t moet een batserd zijn met onwijze skills, dan isset ook okee ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik kan eigenlijk niet zo snel iets bedenken. Dingen die een keertje door mijn hoofd schieten, een fantasietje, daarvan vind ik het eigenlijk leuker als ze ook een fantasie blijven. Ik hoef ze niet zo nodig ook uit te voeren. Weer eens wilde seks in de buitenlucht lijkt me leuk, maar stiekem komen er dan weer een heleboel praktische dingen in me boven; stel voor dat je betrapt wordt.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan kun je idd net zo goed thuis blijven, dan heeft oncomfortabele buitenseks helemaal geen toegevoegde waarde meer.
|
Verwijderd
|
De spanning om betrapt te kunnen worden speelt niet een rol als in waarom ik dat leuk zou vinden. Zoals gezegd, voor mij juist een reden om dat niet te doen. Ben daar gewoon niet zo van, die spanning zou denk ik eerder zorgen dat ik er minder van genieten kan dan dat de bedoeling zou zijn zeg maar.
Maar een groot grasveld, paar madeliefjes, super uitzicht en lekker warm weer, in de bergen... lijkt me wel wat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat, en iemand die het niet erg vindt om nieuwe dingen (al dan niet voor mij of voor haar) te proberen en grenzen op te zoeken en te verleggen. ![]()
|
![]() |
Eiglijk heb ik grotendeels van wat ik wil al wel bereikt. Ik heb trio gehad met 2 mannen, jaaaah ze zijn niet allemaal vies van elkaar, en ze hoeven tenslotte elkaar ook neit aan te raken verder, als ze maar lekker met jou bezig zijn
![]() Regelmatig doe ik het met mijn vriend anaal, in een bui van extreme geilheid kan ik dat zooo lekker vinden. Maar ik moet daar dus wel zélf compleet voor in de mood zijn, vriend is daar eiglijk altijd wel voor in dus dat scheelt. Verder hou ik wel van een beetje lichte sm, pleasure is soms equal to pain... maar goed, ook niet altijd, soms moet het gewoon even lief en romantisch en knuffelig zijn. Wat betreft sm zou ik best nog keer geblinddoekt en vastgebonden willen worden door mn vriend, ik weet toch wel dat ie niet té extreme dingen met me doet. En verder, tjaah, hebben we gewoon hele lekkere seks, elke keer weer...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Nog bevriend met zijn ex... ~Lin | 6 | 20-08-2015 06:25 | |
Seksualiteit |
Het klikte niet.. ik_eet_egels | 8 | 14-06-2011 08:28 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Seksualiteit |