Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2008, 19:32
strontkind
strontkind is offline
twee weken geleden met stappen een poos op het terras zitten praten met een gozer. was erg gezellig dus telefoonnummers uitgewisseld, zodat we de week erop nog eens zouden gaan stappen.

sinds ie me nummer heeft, krijg ik continu smsjes met "lieve *mn naam* bladiebla" ik mis je enzo.

om te kotsen.

op msn heb ik hem dus heel duidelijk gemaakt dat ik heb net ken en best aardig vind, maar niets met hem wil en dat hij op moet houden met het sturen van zoveel smsjes met van die "getrouwde stellen-teksten" dat ik dat zeer benauwend en vervelend vind.

nu is het dus alleen maar erger geworden. zodra ik online komt begint ie tegen me aan te lullen, heel erg irritant.
ook krijg ik minstens een keer per dag zo'n slijm smsje.
gisterenavond voor de TWEEDE keer in een msn gesprek duidelijk gemaakt dat ik m niet moet als vriendje/relatie. maar hij blijft kutten.

zal ik 'm gewoon dumpen of gewoon weer het gesprek aan gaan en hem een kans geven? op zich is het best een aardige gozer, maar ik zou er echt niets mee willen.

oja hij zit ook steeds irritant aan me als we stappen enzo.
Oud 18-01-2008, 19:39
Fayette
Gewoon bot zeggen dat je hier niet van gediend bent. Klaar!
Oud 18-01-2008, 19:41
JohnnyF.
JohnnyF. is offline
Hem een kans geven - hij zit irritant aan me. dat lijkt me duidelijk toch? Blokken op msn en niet meer reageren op smsjes.
Oud 18-01-2008, 20:23
zoef de haas
zoef de haas is offline
Misschien moet je even je topics van de afgelopen maanden doorlezen over je weekendavonturen. Als je daar wat in vranderd krijg je wss ook niet meer van die types achter je aan.

Verder blovk delete en als hij belt niet opnemen. Mocht hij je niet snappen als je hem vriendelijk verteld niet van m gediend te zijn
Oud 18-01-2008, 20:28
Poepkind
Poepkind is offline
negeren, die gast lacht zich ws dood.

@zoef de haas, wat is dat toch met "omdat t kan!" waar komt dat ineens vandaan bij mij op de vereniging ook al.
Oud 18-01-2008, 20:38
Verwijderd
Citaat:

@zoef de haas, wat is dat toch met "omdat t kan!" waar komt dat ineens vandaan bij mij op de vereniging ook al.
Als je in Nijmegen geneeskunde doet weet ik hoe dat komt
Oud 18-01-2008, 20:49
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:

ongeveer een jaar geleden zeiden een huisgenote en ik dat plotseling allebei tegelijkertijd op een vraag van een andere huisgenoot, sindsdien is het mijn lijfspreuk
Oud 18-01-2008, 21:32
Verwijderd
Baksteen door de ruit pleuren, krassen op de lak van z'n auto maken, z'n kleine broertje in elkaar slaan. Kies maar uit welke je het leukst vindt.
Oud 19-01-2008, 00:59
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Baksteen door de ruit pleuren, krassen op de lak van z'n auto maken, z'n kleine broertje in elkaar slaan. Kies maar uit welke je het leukst vindt.

"Rot op domme mongool" lijkt mij ook wel werken.
Oud 19-01-2008, 12:01
Muchacha
Muchacha is offline
Blokken op MSN en totaaaaaal niet meer reageren op zijn sms'en, ook niet negatief, gewoon negeren. Stopt vanzelf wel.
Oud 19-01-2008, 17:13
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Niet meer met hem afspreken. Zoek je aandacht ergens anders.
Oud 19-01-2008, 20:30
Magican
Magican is offline
Neuk zijn beste vriend.
Oud 19-01-2008, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Neuk zijn beste vriend.
zijn leukere opties dan die standaard negeeroptie.
Oud 20-01-2008, 10:27
Magican
Magican is offline
Hangt van zijn beste vriend af.
Oud 20-01-2008, 13:08
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
op zich is het best een aardige gozer, maar ik zou er echt niets mee willen.

oja hij zit ook steeds irritant aan me als we stappen enzo.
Er zijn nog best veel andere opzich best aardige gozers die je niet stalken en die niet steeds irritant aan je zitten.
Oud 22-01-2008, 20:44
strontkind
strontkind is offline
ej dank voor de reacties!
ik heb hem inmiddels geblokt, en al een paar dagen geen irritante smsjes gehad.
vriendschap zit er ook niet in, want vriendschap is respect. en als ie aan me zit heeft ie dat niet.
toodles!
Oud 23-01-2008, 14:31
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Neuk zijn beste vriend.
.

OT: vriendschap bestaat zeker uit werderzijds respect!
Oud 24-01-2008, 12:56
T.M
T.M is offline
Tja negeren ?
ik heb hetzelfde
Ik kryg allemaal smsjes
ik houvan je ik blijf je leuk vinden blabla..
Ik vind hem gewoon niet leuk
hoe irriitant
Oud 24-01-2008, 17:01
graty
graty is offline
haaii
ik denk dat je moet proberen...hem duidelijkuitteleggen dat je het niet wil
als hij verdrietig doet dan moet je vragen of hij wel gewoon vrienden wil blijven
als hij nee antwoord of door gaat met lullen ...(AANSTELLERIJ)moet je gewoon zeggen dat hij moet kiezen vrienden of niks
ook al is hij opzig een aardige vent vriendscap duurt langer dan liefde je moet eerst afwachten als je echt helemaal zeker weet dat je met hem wil dan pas vraag je hem...

groetzzZz en veel geluk
Oud 24-01-2008, 17:40
Magican
Magican is offline
Wie deelt er hier gratis Breezer uit?
Oud 25-01-2008, 18:05
Ceespop
Ceespop is offline
Citaat:
haaii
als hij verdrietig doet dan moet je vragen of hij wel gewoon vrienden wil blijven
als hij nee antwoord of door gaat met lullen ...(AANSTELLERIJ)moet je gewoon zeggen dat hij moet kiezen vrienden of niks
ook al is hij opzig een aardige vent vriendscap duurt langer dan liefde je moet eerst afwachten als je echt helemaal zeker weet dat je met hem wil dan pas vraag je hem...

groetzzZz en veel geluk
Haaiii,

Jij hebt er veel verstand van zeg!

kusje.
Oud 26-01-2008, 03:05
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Wie deelt er hier gratis Breezer uit?
Oud 26-01-2008, 05:31
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
haaii

groetzzZz en veel geluk
rofl
Oud 29-01-2008, 08:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
God wat een moeilijk gedoe weer...
Als je last hebt van zo iemand, en het is een respectloos type, dan zeg je gewoon 'Pleur op, zak snot' en je blokt hem. Klaar.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten