![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geen idee wat mensen allemaal doen in hun slaap, terwijl ze seksdromen hebben, maar er gebeurt vast en zeker wel iets .. misschien eens een camera installeren ofzo ![]() Het mentale aspect is echter wel het belangrijkste vind ik. Dat heb ik bijvoorbeeld bij het aftrekken; als ik mij er niet echt naar voel, of geen leuke fantasieen erbij heb, is het vermoeiend en duurt het lang voordat ik eindelijk klaarkom. Denk ik aan iets geils, is het binnen een minuut gebeurd ![]() Dus als een meisje een heftige droom heeft, lijkt me wel dat ze klaar kan komen. De geestelijke stimulans is veel groter dan de fysieke ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kep dat ook wel es.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik rij ook paard... zal der wel mee te maken hebbe dat 'k dan ook ff lekker gestimuleerd wor ofzo...... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus dan moete ze wel gewoon hun handen in hun broek gehad hebbe wille ze een orgasme hebben gehad ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 | |
Seksualiteit |
natte dromen Gup | 17 | 14-02-2002 21:58 |