Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2002, 22:42
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
bestaat dat? ik kan me heeeeeel goed herinnerne dat toen ik een jaar of, wat zal het zijn, misschien vanaf me 8ste jaar al. dat ik altijd droomde dat ik paard aan het rijden was, en dat voelde altijd onwijs echt onwijs lekker! in me droom kon ik dat voelen. later toen ik wat ouder werd in de pubertijd werden dat dromen waarin ik seks had en dan kreeg ik ook dat gevoel. toen ik later me eerste orgasme had herkende ik het gevoel uit me droom. Al die jaren heb ik dus orgasmes gehad in me droom????? dat kan toch niet! maar toch is het zo........maar is dat nou ook een soort om het zo maar even te noemen, een natte droom? maar dan voor een meisje????/

welke meisje heeft dit ook weleens gehad? ik schaam me er niet voor maar ben gewoon onwijs nieuwsgierig erna natuurlijk.....
Oud 08-07-2002, 23:11
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
uh...............nobody?

ben ik de enige......

shit............
Oud 08-07-2002, 23:11
Squall
Squall is offline
i guess so
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 09:54
sparkling star
sparkling star is offline
Nee ik heb dit ook gehad.

Niet zo vaak, maar het is toch wel begonnen toen ik een jaar of 10 ofzo was.
Ik droomde dat ik sex had met een jongen, en later werd ik helemaal geil wakker. Maar ik was nog zo jong dat ik totaal geen idee had wat ik voelde!
(later herkende ik het wel )
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 09:57
Verwijderd
ik heb ergens gelezen dat vrouwen dat idd kunnen hebben, blablabla en dat het meer voorkomt naarmate de leeftijd vordert.
Oudere vrouwen hebben het dus vaker zeg maar....
Maar wat ik me nou afvraag...
Is of je als vrouw jezelf dan bevredigt terwijl je slaapt, of dat het echt puur mentaal is...
Volgens mij kan het eerste namelijk ook.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 11:31
Dying Bride
Dying Bride is offline
Tuurlijk hebben meisjes ook natte dromen... jeetje wat is dat nou weer voor een vraag
Oud 09-07-2002, 12:01
LM
LM is offline
Vaag, en dat van een paard
Oud 09-07-2002, 12:23
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
Vaag, en dat van een paard
NOU snap ik war die vieze paardeplaatjes met meisjes vandaan kome
Oud 09-07-2002, 12:57
Yamyam
Yamyam is offline
O, ik heb ook wel eens natte dromen hoor. Dan krijg ik gewoon een orgasme in mijn droom. Nog lekkerder dan in t echt! Raad ik iedereen aan!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 13:42
Dying Bride
Dying Bride is offline
Citaat:
CryptapiX schreef:

NOU snap ik war die vieze paardeplaatjes met meisjes vandaan kome

*proest* hahahahahha
Oud 09-07-2002, 14:27
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Volgens mij ben ik nog nooit klaargekome in mn droom hoor... maar ok dat weet ik ni want ik slaap dan.

X Kronkel
Oud 09-07-2002, 17:44
Tsoenami
Tsoenami is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef:
Volgens mij ben ik nog nooit klaargekome in mn droom hoor... maar ok dat weet ik ni want ik slaap dan.

X Kronkel
ik kan mij ook zo geen ervaring herinneren om eerlijk te zijn, kan zijn dat dit onbewust wel al gebeurd is maar dat weet ik dus niet
Oud 09-07-2002, 18:19
Verwijderd
heb 'k nog nooit gehad voor zover ik weet..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 22:48
Verwijderd
de dromen over seks zijn pas echt gekomen na m'n eerste vriendje.. daarvoor was het allemaal heel vaag. orgamse in m'n droom heb ik nooit gehad (niet dat ik me kan herinneren) maar de seks is toch onwijs lekker in je dromen... (waar een maagd van droomt.. )
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 21:14
Schmokey
Schmokey is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
O, ik heb ook wel eens natte dromen hoor. Dan krijg ik gewoon een orgasme in mijn droom. Nog lekkerder dan in t echt! Raad ik iedereen aan!
Aanraden als... Krijg ook eens een natte droom ?!? Misschien kan jij dat regelen, maar mij lukt dat niet zo 123, ik denk trouwens dat dat voor velen geldt.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 13:23
Verwijderd
Hm, ik heb wel dat ik in een droom kan klaarkomen, maar de grote vraag is of dat in het echt gebeurd of alleen in mijn hoofd
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 13:44
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kep t weleens gehad ja maar das lang geleden....
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 13:10
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik heb dat ook vaak...Bij mij is het zo:hoe beter m'n seksleven, hoe meer seksdromen ik heb . Dan droom ik dat ik seks heb (meestal met een gemaskerde man en f*ck wat is het stom als je wakker wordt voor je (mentaal/fysiek???) klaarkomt ...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Is of je als vrouw jezelf dan bevredigt terwijl je slaapt, of dat het echt puur mentaal is...
Volgens mij kan het eerste namelijk ook.
Ik denk dat beide varianten mogelijk zijn.

Geen idee wat mensen allemaal doen in hun slaap, terwijl ze seksdromen hebben, maar er gebeurt vast en zeker wel iets .. misschien eens een camera installeren ofzo

Het mentale aspect is echter wel het belangrijkste vind ik. Dat heb ik bijvoorbeeld bij het aftrekken; als ik mij er niet echt naar voel, of geen leuke fantasieen erbij heb, is het vermoeiend en duurt het lang voordat ik eindelijk klaarkom. Denk ik aan iets geils, is het binnen een minuut gebeurd

Dus als een meisje een heftige droom heeft, lijkt me wel dat ze klaar kan komen. De geestelijke stimulans is veel groter dan de fysieke
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 14:45
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Dus als een meisje een heftige droom heeft, lijkt me wel dat ze klaar kan komen. De geestelijke stimulans is veel groter dan de fysieke
Ja, daar ben ik het wel mee eens...
Citaat:
Morgan schreef:
Hm, ik heb wel dat ik in een droom kan klaarkomen, maar de grote vraag is of dat in het echt gebeurd of alleen in mijn hoofd
Dát vraag ik me ook af
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 14:52
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Ik heb dat ook vaak...Bij mij is het zo:hoe beter m'n seksleven, hoe meer seksdromen ik heb . Dan droom ik dat ik seks heb (meestal met een gemaskerde man en f*ck wat is het stom als je wakker wordt voor je (mentaal/fysiek???) klaarkomt ...
hehehehehe

Kep dat ook wel es..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef:
de dromen over seks zijn pas echt gekomen na m'n eerste vriendje.. daarvoor was het allemaal heel vaag. orgamse in m'n droom heb ik nooit gehad (niet dat ik me kan herinneren) maar de seks is toch onwijs lekker in je dromen... (waar een maagd van droomt.. )
Dat heb ik nou ook, in mijn dromen is het allemaal lekker Ik betwijfel of het in het echt ook zo is... of dat ik het, als ik het eenmaal een paar keer gedaan heb, niet meer zo over kan dromen... hm, dat zou zonde zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 12:40
brotherofevil
brotherofevil is offline
Waarom denk je dat meisjes op een paarden sport gaan. Ze gaan dan namelijk een beetje breder zitten met der heupen en zo gaat ze op en neer en heen en weer op der clit
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 14:07
youriw
youriw is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Waarom denk je dat meisjes op een paarden sport gaan. Ze gaan dan namelijk een beetje breder zitten met der heupen en zo gaat ze op en neer en heen en weer op der clit
wat heeft dat uberhaupt met (natte) dromen te maken?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 19:19
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
dat kan helemaal niet eikel........ en ik weet 't van DE expert

en ik rij ook paard... zal der wel mee te maken hebbe dat 'k dan ook ff lekker gestimuleerd wor ofzo......
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 19:21
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:

en ik rij ook paard... zal der wel mee te maken hebbe dat 'k dan ook ff lekker gestimuleerd wor ofzo......
maar DE expert hier weet wel dat je wel wat anders kunt doen als je paardrijd hehhe
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 19:21
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
SuperS schreef:

Hmm heb wel eens gehoord dat 80% van de dames die paard rijdt een orgasme heeft beleefd door het zadel. Wel moeten ze daarvoor de leeftijd hebben
Oud 20-07-2002, 19:23
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Hmm heb wel eens gehoord dat 80% van de dames die paard rijdt een orgasme heeft beleefd door het zadel. Wel moeten ze daarvoor de leeftijd hebben
vertel mij dan maar eens hoe je dat doet... als je op 'n knol stapt dan wordt ech nie goed genoeg gestimuleerd hoe geil je ook bent. in de draf komt je uit 't zadel dus kan je nie gestimuleerd worden en ik de galop hetzelfde als de draf.....

dus dan moete ze wel gewoon hun handen in hun broek gehad hebbe wille ze een orgasme hebben gehad
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 19:26
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

vertel mij dan maar eens hoe je dat doet... als je op 'n knol stapt dan wordt ech nie goed genoeg gestimuleerd hoe geil je ook bent. in de draf komt je uit 't zadel dus kan je nie gestimuleerd worden en ik de galop hetzelfde als de draf.....

dus dan moete ze wel gewoon hun handen in hun broek gehad hebbe wille ze een orgasme hebben gehad
Nah mijn enige paardrij ervaring was bij mijn beste vriend thuis. Daar hebben ze 8 van die beesten. Dus als we gingen rijden nam hij altijd de zweep mee, dan werd het meer een rodeo bedoening
Oud 24-07-2002, 21:27
oneMen
oneMen is offline
Ik heb het nooit gehad.. maar het lijkt mij wel genieten in zn puurste vorm.. beetje je fantasietjes laten uitkomen enzo..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten