Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens de definitie die je hier hanteerde zou het zelfs discriminatie zijn om iemand met een hoger inkomen meer belasting te vragen, of iemand zonder kinderen geen kinderbijslag te geven. ![]()
||
Citaat:
Dat is de afweging voor de, zoals gezegd, preventieve maatregel. Nadat we Pakistan door naiviteit voorzagen van kernwapens kan Nederland zich niet nog zo'n misser veroorloven.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Tegenwoordig is Pakistan een kernmacht, en was het niet zo geweest dat Musharaf Pakistan uit zijn isolement wilde halen, dan was het heel goed denkbaar geweest dat dat had geleid tot extra spanningen in de regio, en mogelijk een nieuwe oorlog met India over Kashmir. Alle reden voor Nederland om niet nogmaals een dergelijke bok te schieten. Citaat:
Vandaar dus ook de VN resolutie die hiertoe opriep, waar de UT, zij het enigsinds overdreven, hier aan voldoet.
|
Weer werd belangrijke informatie uit het artikel weggelaten, namelijk:
"Het vereiste document is in het leven geroepen in het kader van een VN-resolutie met sancties tegen Iran. Die zijn er op gericht om activiteiten van het land op het gebied van uraniumverrijking en nucleaire wapens te bemoeilijken. `De ministers van Onderwijs en Buitenlandse Zaken hebben de technische universiteiten onlangs nog eens extra verzocht terughoudend te zijn met de toelating van Iraniërs die in Nederland een technische studie willen volgen.' http://www.utnws.utwente.nl/new/?artikel_id=71205 " Desalniettemin vind ik het meer een taak van de AIVD om goed op te letten, dan dat Iraniers per definitie geweigerd moeten worden van universiteiten vanwege deze reden. Niet iedere Iranier is van plan een nuke voor ahmadinejad te gaan bouwen, me dunkt.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar goed, laten we ontopic blijven: Ik vind dit compleet belachelijk, als gekke lui als Ahmadinejad nucleaire kennis willen hebben sturen ze heus niet 2 studentjes af op een universiteit in Twente. Dan zouden ze ze denk ik heus wel naar een ander land sturen dan Nederland ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat neemt niet weg dat twee psychologiestudenten weigeren natuurlijk extreem overdreven is. Net alsof je gelijk een expert in de nucleaire fysica bent als je een keer door dat lab loopt daar.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik zin heb te hinkstapspringen, doe ik dat liever niet op de snelweg.
|
Hinkstapspringen op de snelweg is het hebben van een zelfmoordneiging en niet eens nuttig te noemen. Het aanvallen van een land opdat dat land lam gelegd wordt (althans, dat is de bedoeling) is dan wel nuttig (als in oorlogshandelingen).
Het is misschien ook wel suicidaal, maar Hitlers aanval op de USSR was dan ook suicidaal te noemen. Toch deed ie het ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ok, maar Hitler was dan ook een sukkel.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
www.utwente.nl
||
Citaat:
![]() Maar nee, dit wist ik niet. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Los daarvan is Iran op dit moment al in het geniep militair betrokken bij allerlei conflicten tussen derden. Met een dergelijke imperialistische instelling zullen ze kernwapens zeker inzetten om hun eigen macht te vergroten.
|
puh, twee van haar buurlanden zijn door haar nemesis binnengevallen, en de VS heeft al officieel verklaard bereid te zijn Iran binnen te vallen. Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je probeert de VS dwars te zitten in Irak.
Verder zit het regime nogal stevig in het zadel.
|
![]() |
Psychologie wordt als ik het me goed herrinner sinds vijf jaar als studie aangeboden aan de UT. Er komen vooral veel Duitsers op af, omdat in Duitsland voor psychologie geloot moet worden.
De UT heeft echter al heel lang een faculteit gedragswetenschappen, waar ook studies als toegepaste onderwijskunde en communicatiewetenschappen onder vallen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Imperialisme is dan ook gedefinieerd als staatkundige en economische expansie door politieke instrumenten, in de brede zin van het woord. En in het geheim troepen sturen naar Libanon en Somalië (Irak vast ook wel, maar goed, daar is er geen nog op heterdaad betrapt dus die laat ik in het midden) om daar bondgenoten te helpen vechten valt ook gewoon onder staatkundige expansie door invloed en afhankelijkheid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|