Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dennis>>
![]() ![]() ![]() ![]() tacidvs>>Waterdamp kan je niet zien, behalve als het op glas is gecondenseerd ![]() Waterdruppels verdampen zacht en vormen zichtbare figuren op een spiegel, die waarschijnlijk ik alleen zo zal zien Want mijn ogen staren ver voorbij En ik laat mijn hand heel langzaam glijden, langs het onbewogen beeld Maar het blijft enkel en alleen Een onbeschreven kracht Mooier?>>>vind ik t weer niet echt af ![]() Bedankt voor jullie reacties ![]() Liefsxxxx
|
Het oorspronkelijke was beter idd
![]() De zin "Want mijn ogen staren ver voorbij" die verder gaat op de volgende regel (het eerste gedicht) Geeft een extra kracht aan die gehele strofe. Tstraalt meer magie uit als die er zo in blijft. (mijn mening.) De eerste srofe is het moois vind ik, maar de laatste hoort er zeker bij want die maakt het af Verder vind ik het gewoon weg magisch geschreven ![]()
||
Citaat:
Tgaat om waterdruppels die verdampen en op een spiegel figuren vormen. DR staat niet waterdamp vorm figuren ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
kop op he ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaalachtigiets] Manon Nijn* | 8 | 15-11-2005 00:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Aan mij gegeven... iamre18 | 2 | 09-11-2002 11:14 | |
Psychologie |
Wat is er met me aan de hand? Paranomaal? ** Phoebe ** | 13 | 24-12-2001 13:17 |