Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2008, 23:20
Dice94
Dice94 is offline
Beetje dom, want ben er onlangs achter gekomen dat een meisje me vorig jaar leuk vond, en waar ik ook super verliefd opwas, en ik vind haar nog steeds leuk .

Nou ik vermoed dat ze me leuk vond, ik bedoel als ik heb gehoord van de moeder dat ze vroeger altijd over me sprak
en als haar allerbeste vriendin altijd vroeg dat ik haar een kus moest geven of vragen of ik haar leuk vond
en altijd verlegender bij mij was dan bij andere en ze later toe gaf dat ze verlegen was als ze verliefd was.

En nu heeft ze al met iemand gekregen , ik durfde haar gewoon niet te vragen, maar misschien kan ik het ooit nog is proberen .

Maar nu mijn vraag(en tips), wat denken jullie bij deze argumenten? vond ze me leuk? en wat kan ik de volgende keer doen om toch iemand wel te vragen of wat dan ook. Want het moet er toch is een keer van komen, maakt niet uit welk meisje.
En hebben jullie dit ooit meegemaakt, dat je uiteidenlijk hoorde dat ze je wel leuk vond? of van dit soort dingen?

Hopelijk komen er reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2008, 01:06
Magican
Magican is offline
Nou, wat je dus niet moet doen.., kut, ik word in de gaten gehouden dus ik zal wel gewoon antwoord geven:
Spreek haar aan en vraag het, anders lukt het nooit, weet je het nooit en blijf je malen.
Of je stopt met malen.
Maar aangezien je je probleem dumpt op een forum denk ik dat je voor optie #1 moet gaan.
Oud 03-03-2008, 03:14
Changshan
Changshan is offline
Laat desnoods via die vriendin weten dat je haar toen en nu ook leuk vond, misschien raakt ze dan opeens heel snel uitgekeken op haar nieuwe vriendje.

En doe dat voortaan maar eerder ja; het is geen schande te laten merken dat je verliefd bent. Wat overigens niet betekent dat spanning opbouwen niet af en toe nuttig is.
Oud 03-03-2008, 13:10
Volk
Volk is offline
Citaat:
Laat desnoods via die vriendin weten dat je haar toen en nu ook leuk vond, misschien raakt ze dan opeens heel snel uitgekeken op haar nieuwe vriendje.

En doe dat voortaan maar eerder ja; het is geen schande te laten merken dat je verliefd bent. Wat overigens niet betekent dat spanning opbouwen niet af en toe nuttig is.
Ik weet niet hoe het bij andere vrouwen zit maar iemand die via via iets laat weten en zelf niet de moed heeft om het me te vertellen, tja, daar knap ik op af.

Al schrijft hij het maar op een stukje papier of zegt "ik durf je niet te vertellen dat ik je leuk vind" Sowieso, waarom zou je het niet zeggen, als je bang bent dat belachelijk word gemaakt ofzo of bang bent om een blauwtje te lopen, bedenk dat dat je toch niet iemand wil die je in zo'n situatie belachelijk maakt en dat het beter is een blauwtje te lopen dan eeuwig te blijven twijfelen.

@TS:Ik denk niet dat wij vanachter onze toetsenborden kunnen weten of zij je leuk vond. Volgende keer gewoon vragen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 19:25
Dice94
Dice94 is offline
Hee bedankt voor de tips .

En trouwens, ik weet ook niet waar ik die verlegenheid van heb . Ben zelf opgewekt en niet verlegen.
En ja, jullie hebben eigenlijk ook gelijk, als je het niet durft te vragen, ja dan kom je nergens, en als ze het dom vind dat je haar leuk vond nou dan snap ik niet dat ik op haar gevallen was .
Maar ik laat het nu maar zo even doorgaan, maar ik ga het met haar er nog is een keer over hebben .

O en volk, ik doe dit soort dingen nooit via via, ik vertel het wel tegen bepaalde mensen, maar iemand vragen doe ik zelf. Dat moet een ander niet doen vind ik eigenlijk ook
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 22:55
Verwijderd
Als het zo duidelijk was dat zij geïnteresseerd was in jou, begrijp ik niet waarom je niet op 'r durfde af te stappen. De kans op een blauwtje is dan immers nihil.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 23:01
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Als het zo duidelijk was dat zij geïnteresseerd was in jou, begrijp ik niet waarom je niet op 'r durfde af te stappen. De kans op een blauwtje is dan immers nihil.
Je hebt altijd die hele kleine kans nog dat ze eenvlaag van verstandsverbijstering krijgt
Oud 06-03-2008, 20:03
Dice94
Dice94 is offline
Nee, maar dat kreeg ik pas later te weten, dat wist ik toen juist nog helemaal niet. En ze liet het ook niet zien ofzo. Ik kreeg pas later te horen en door dat er een grote kans was dat ze me wel leuk vond
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 20:06
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Nee, maar dat kreeg ik pas later te weten, dat wist ik toen juist nog helemaal niet. En ze liet het ook niet zien ofzo. Ik kreeg pas later te horen en door dat er een grote kans was dat ze me wel leuk vond
Of je wordt in de zeik genomen..
Oud 06-03-2008, 20:13
Dice94
Dice94 is offline
Nee niet echt, want me moeder vertelde zelfs dat ze wel wist dat ze me leuk vond, of in iedergeval dacht toen ik er met haar over sprak, zei had gepraat met de moeder van dat meisje, en die zei dat ze altijd over me praatte.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten