Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zo zou je het kunnen noemen.
Ik snap gewoon niks van alles ![]() Ik ben sociaal, niet arrogant, goed geschoold, kan goed praten met mensen, netjes en ik zie er goed uit. (19 jaar oud) En toch zijn de dames maar niet geinteresseerd terwijl ze me wel bekijken van een afstand en naar me lachen. En dan zie ik dat de gewilde dames liever kiezen voor een of andere macho met gemillimeterd haar en een piercing of oorbel (omdat die betere players zijn, ofzo, weet ik veel ![]() Confused..................... |
![]() |
|
Waarom? Ik verklaar het met de natuur. Je kan wel zo begaafd en netjes zijn als Sint Juttemus.. of dat er voor zorgt dat meiden je zien als een gezond mannelijk exemplaar met hoge voortplantings -en overlevingskansen is maar de vraag.
Verder hoeven ze bij een simpele gangster vaak ook niet echt onzeker te zijn, intelligentie is dan vaak verwaarloosbaar en het soort jongens is vaak direct en niet al te ingewikkeld. Dat helpt allebei onzekerheid bij een meisje tegen. Direct is fijn, in tegenstelling tot erg slimme individuen die je niet echt kunt begrijpen. (Wat onzeker maakt is het feit dat je niet weet wat ze van je denken en ze dat niet goed laten blijken) Dus zou het gewoon op 'safe' spelen zijn? Best mogelijk. Bij een minder begaafde stoere jongen weet een meid tenminste een beetje waar ze aan toe is. En hoe mooier, aantrekkelijker en populairder de meid, des te belangrijker het is om voorzien te zijn van een ruig & voorspelbaar mannetje.
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~ Laatst gewijzigd op 24-02-2008 om 13:10. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is dit nu echt de enige grote waarheid of geldt dit alleen voor van die partygirls? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hoewel ik persoonlijk walg van het idee om een relatie te beginnen met een meisje wat in het verleden zo'n ganstersletje was ![]() |
![]() |
|
Meiden die niet zo gezegend zijn met veel statusverhogende eigenschappen, mooi lichaam, haar, gezicht, uitstraling, spontaniteit, zelfverzerdheid hebben minder nood als het gaat om het hebben van een vaste partner.
Ze zijn niet zo populair, staan minder in de schijnwerpers en hoeven dus minder te doen/hebben om hun status/positie te beschermen. Het hebben van een vriend houdt andere mannen ook wel meer op afstand, wat voor een erg mooi meisje als heel aangenaam ervaren kan worden.
|
![]() |
||
Citaat:
ik bedoel maar. En tsja zolang ze er geen soa aan overgehouden heeft merk je er waarschijnlijk niets van.
||
Citaat:
Waar de normale, nette en aparte mannetjes het meestal minder goed treffen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je bent niet de inhoud van je portemonnee, je bent niet je werk, je bent niet je opleiding, je bent niet je auto en je bent niet het geld dat op je bank staat. En je saboteert jezelf. Iedereen die succes heeft met meisjes zie jij als slecht (nu is het gangster, maar als je straks op straat een meisje in een limousine ziet stappen en 20 minuten later een gesprek overhoort over hoe meisje X een ketting van 500 euro van haar vriend heeft gekregen is het opeens rijkeluiskinderen). Telkens als je succes krijgt met meisjes ga je het toch weer verneuken omdat je onbewuste een 'o nee nou word ik ook slecht ik moet goed blijven'-redenatie trekt. Wie pakt er het meisje terwijl jij voor de computer zit te klagen? Stop met het haten en ga ze respecteren (en ja ik kan zelf ook wel in het hokje 'gangster' geplaatst worden ookal heb ik geen piercings of tattoos, voordat iemand hier een opmerking over maakt) samen met alle andere jongens die succes hebben met meisjes. Daarna ga je je huis uit en ga je meisjes aanspreken die je aantrekkelijk vindt.
Laatst gewijzigd op 24-02-2008 om 16:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Aan de ene kant hebben die gangsters lef en stappen ze op meiden af, aan de andere kant speelt er een psychologisch iets bij de meid. In the end hangt de partnerkeuze ook meestal af van de meid. Het is de vrouw die een geschikte vader uitkiest vanuit het aanbod aan lustende mannetjes. En true het is vaak een mannetje dat direct is en de competitie achter zich laat die uitgekozen wordt. Wel ironisch dat dat ook de mannetjes zijn die het meeste vreemd gaan en dominant zijn. Als uiteindelijke vaderfiguur hebben wel meer softe, subtiele mannetjes de voorkeur geloof ik.
|
misschien vind je het type meisje aantrekkelijk dat op 'gangsters' valt, maar ik denk vooral dat je zelf geen initiatief durft te nemen en ik ben het wat dat betreft ook redelijk eens met de redenatie van Armoed
![]()
||
Citaat:
Verrek, hij is idd knap ![]() ![]() oh en ontopic: Ik vind gangsters vreselijk. Ik krijg de kriebels van jongens met oorbellen en van dat gladde haar dan zo'n baardje erbij, brrrrrrr. Doe mij maar gewoon een nuchtere intelligente grappige jongen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ach, mij lijkt het veel leuker om al die kennis in de praktijk te leren dan uit boeken... Of wacht je op de perfecte vrouw die je dan op de perfecte manier tot de jouwe maakt en dan leven jullie happily ever after?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom toch zo'n afkeer tegen de dood? kHebTrekInWatLekkers | 79 | 25-03-2006 11:27 | |
De Kantine |
Waarom gaan meisjes altijd met 2 naar het toilet? The Crash Bash | 140 | 27-11-2004 12:34 | |
Seksualiteit |
Grote piemel willen: waarom toch? sofie3 | 114 | 15-06-2003 13:57 | |
Psychologie |
Onder die vrolijke bui zit een sombere bui... altijd... waarom toch? Proud | 11 | 05-04-2002 12:26 | |
Vrije tijd |
Waarom is iedereen skateboarder of sk8ter??? Raggende Verzakking | 6 | 01-04-2002 19:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom? fly_girl | 3 | 10-12-2001 20:49 |