Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2008, 11:13
Alex111
Alex111 is offline
Waarom vallen alle mooie meisjes op van die gangsters
De enige manier om succesvol te zijn met mooie dames is je te gedragen als een gangster en zo'n stomme oorbel te nemen
Zelfs de beschaafdere meisjes lopen tegenwoordig over staat met van die brede gasten met gemilimeterd haar. Als beschaafdejongen ben je echt total oninteressant voor de meest gewilde dames. Hoe onbeleefder en respectlozer t.o.v andere mensen ze zijn, hoe meer de beauty's ze leuk vinden

Waarom? Waar slaat dit op? Moet ik me nu ook gangsterachtig gaan gedragen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2008, 11:15
Verwijderd
Waarschijnlijk ben je gewoon lelijk en/of sociaal niet te genieten. Verder kan de buurt waar je in leeft ook met het niveau te maken hebben van de gemiddelde bitch. Even door de zure appel heenbijten, vanaf je studie wordt het waarschijnlijk allemaal wel beter.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 11:16
Qimm
Qimm is offline
omg... oorbel

en verder, frustrated much? je moet niet veranderen dat heeft toch geen nut.
Oud 24-02-2008, 11:17
Alex111
Alex111 is offline
Ik heb het nu even niet over mezelf. Ben geen sociaal gestoorde (jij gek )
Maar over het algemeen valt me dat steeds vaker op.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 11:19
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik ben een erg beschaafd meisje en nee, om die gangsters loop ik met een grote boog heen. Ik denk dat lang niet alle meisjes met die jongens iets willen, want in mijn kringen komen ze totaal niet voor. En veel meiden zijn wel bezet met een leuke jonge heer. Misschien kijk je in de verkeerde hoek ofzo?
Want niet ieder meisje zit te wachten op zo'n gelikte aap.

Wees jezelf, dan komt het echt wel goed en kijk op de goede plek. Ga niet iets proberen te vangen wat gewoon niet bij je past.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 11:25
Touché
Touché is offline
Op een vreemde manier kan ik me heel erg in je post vinden. Ikzelf (goed opgeleid, een vrij uitgebreide set normen en waarden) voel me ook onweerstaanbaar aangetrokken tot gangsters. Sterker nog, als een jongen geen oorbel(len) heeft kan ik niet eens interesse voor hem opbrengen, al heeft hij nog zo'n leuke persoonlijkheid.
Oud 24-02-2008, 11:26
Touché
Touché is offline
Dus ja, ik zou me gangsterachtig gaan gedragen als ik jou was.
Slang, bandana's, op straat spugen, vrouwen slaan, the real deal baby.
Oud 24-02-2008, 11:27
Alex111
Alex111 is offline
Citaat:
Op een vreemde manier kan ik me heel erg in je post vinden. Ikzelf (goed opgeleid, een vrij uitgebreide set normen en waarden) voel me ook onweerstaanbaar aangetrokken tot gangsters. Sterker nog, als een jongen geen oorbel(len) heeft kan ik niet eens interesse voor hem opbrengen, al heeft hij nog zo'n leuke persoonlijkheid.
Er is dus iets vreselijk mis met het diersoort 'mens'
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 11:29
Touché
Touché is offline
Citaat:
Er is dus iets vreselijk mis met het diersoort 'mens'

Waarom?
Oud 24-02-2008, 11:30
Verwijderd
Dat wordt toch maar even mooi bewezen in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 11:31
Touché
Touché is offline
Citaat:
Dat wordt toch maar even mooi bewezen in dit topic.

Ach liefde, wij trekken het gemiddelde wel weer omhoog.
Oud 24-02-2008, 11:42
Alex111
Alex111 is offline
et zal wel aan mij liggen...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 11:43
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik zie nu pas dat dat andere topic over uiterlijk ook van jou is.

Stiekem toch een beetje gefrustreerd?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 11:57
Alex111
Alex111 is offline
Zo zou je het kunnen noemen.
Ik snap gewoon niks van alles

Ik ben sociaal, niet arrogant, goed geschoold, kan goed praten met mensen, netjes en ik zie er goed uit. (19 jaar oud)
En toch zijn de dames maar niet geinteresseerd terwijl ze me wel bekijken van een afstand en naar me lachen.
En dan zie ik dat de gewilde dames liever kiezen voor een of andere macho met gemillimeterd haar en een piercing of oorbel (omdat die betere players zijn, ofzo, weet ik veel ).

Confused.....................
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 12:04
Verwijderd
Tip 1: hou op met meisjes 'de dames' te noemen.
En ik denk dat je gewoon achter het verkeerde type meisje aanjaagt. Meisjes die vallen voor 'players met gemillimeterd haar en een oorbel' zijn zelf meestal ook niet erg...sophisticated.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 12:30
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
In mijn omgeving zie ik dat dus helemaal niet gebeuren. Het ligt er dus maar net aan wat voor persoon je bent en wat voor vrienden je hebt/met wat voor mensen je omgaat. Blijkbaar val jij ook op de 'verkeerde' meisjes?
Oud 24-02-2008, 12:31
Alex111
Alex111 is offline
Ik woon in een van de grote steden. Daar zitten misschien meer van die sjabben ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 12:33
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Maar dan nog gaat het om de mensen waar je mee omgaat. Ik heb in Rotterdam en in Leeuwarden op school gezeten, in beide steden heb je die "sjabben", maar toch kom ik daar niet mee in aanraking. Dat ligt dus maar net aan je vriendengroep
Oud 24-02-2008, 13:03
Inanis
Inanis is offline
Waarom? Ik verklaar het met de natuur. Je kan wel zo begaafd en netjes zijn als Sint Juttemus.. of dat er voor zorgt dat meiden je zien als een gezond mannelijk exemplaar met hoge voortplantings -en overlevingskansen is maar de vraag.
Verder hoeven ze bij een simpele gangster vaak ook niet echt onzeker te zijn, intelligentie is dan vaak verwaarloosbaar en het soort jongens is vaak direct en niet al te ingewikkeld. Dat helpt allebei onzekerheid bij een meisje tegen.
Direct is fijn, in tegenstelling tot erg slimme individuen die je niet echt kunt begrijpen. (Wat onzeker maakt is het feit dat je niet weet wat ze van je denken en ze dat niet goed laten blijken)

Dus zou het gewoon op 'safe' spelen zijn? Best mogelijk.
Bij een minder begaafde stoere jongen weet een meid tenminste een beetje waar ze aan toe is.
En hoe mooier, aantrekkelijker en populairder de meid, des te belangrijker het is om voorzien te zijn van een ruig & voorspelbaar mannetje.

Laatst gewijzigd op 24-02-2008 om 13:10.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 13:13
Alex111
Alex111 is offline
Citaat:
Waarom? Ik verklaar het met de natuur. Je kan wel zo begaafd en netjes zijn als Sint Juttemus.. of dat er voor zorgt dat meiden je zien als een gezond mannelijk exemplaar met hoge voortplantings -en overlevingskansen is maar de vraag.
Verder hoeven ze bij een simpele gangster vaak ook niet echt onzeker te zijn, intelligentie is dan vaak verwaarloosbaar en het soort jongens is vaak direct en niet al te ingewikkeld. Dat helpt allebei onzekerheid bij een meisje tegen.
Direct is fijn, in tegenstelling tot erg slimme individuen die je niet echt kunt begrijpen. (Wat onzeker maakt is het feit dat je niet weet wat ze van je denken en ze dat niet goed laten blijken)

Dus zou het gewoon op 'safe' spelen zijn? Best mogelijk.
Bij een minder begaafde stoere jongen weet een meid tenminste een beetje waar ze aan toe is.
En hoe mooier, aantrekkelijker en populairder de meid, des te belangrijker het is om voorzien te zijn van een ruig & voorspelbaar mannetje.
Ja dit sluit dus ook weer perfect aan op die Amerikaanse theorien zoals Mystery Method e.d.

Is dit nu echt de enige grote waarheid of geldt dit alleen voor van die partygirls?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 13:21
Verwijderd
Ik dacht dat gangsters juist eerder vergeleken worden met players?
Oftewel, hoezo voorspelbaar en safe? Volgens mij staat dat helemaal los van elkaar.

En geloof me, lang niet alle meisjes vallen op gangsters.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Is dit nu echt de enige grote waarheid of geldt dit alleen voor van die partygirls?
Wat denk je nou zelf?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 13:30
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Ja dit sluit dus ook weer perfect aan op die Amerikaanse theorien zoals Mystery Method e.d.

nee, er is meer. Uiteindelijk willen die partygirls vaak ook graag een lieve, nette jongen. Zo'n do-gooder Jan is handig voor de opvoeding van een kind/kinderen en verhoogt natuurlijk de kans op een fijnere, rustigere sfeer in het huis. (vergeleken met ruige players iig)
Oud 24-02-2008, 13:34
Alex111
Alex111 is offline
Citaat:
nee, er is meer. Uiteindelijk willen die partygirls vaak ook graag een lieve, nette jongen. Zo'n do-gooder Jan is handig voor de opvoeding van een kind/kinderen en verhoogt natuurlijk de kans op een fijnere, rustigere sfeer in het huis. (vergeleken met ruige players iig)
Mja et zou kunnen.
Hoewel ik persoonlijk walg van het idee om een relatie te beginnen met een meisje wat in het verleden zo'n ganstersletje was
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 13:34
Inanis
Inanis is offline
Meiden die niet zo gezegend zijn met veel statusverhogende eigenschappen, mooi lichaam, haar, gezicht, uitstraling, spontaniteit, zelfverzerdheid hebben minder nood als het gaat om het hebben van een vaste partner.
Ze zijn niet zo populair, staan minder in de schijnwerpers en hoeven dus minder te doen/hebben om hun status/positie te beschermen. Het hebben van een vriend houdt andere mannen ook wel meer op afstand, wat voor een erg mooi meisje als heel aangenaam ervaren kan worden.
Advertentie
Oud 24-02-2008, 13:37
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Mja et zou kunnen.
Hoewel ik persoonlijk walg van het idee om een relatie te beginnen met een meisje wat in het verleden zo'n ganstersletje was
Achja we hebben ongeveer 9 maanden in een baarmoeder doorgebracht,
ik bedoel maar.
En tsja zolang ze er geen soa aan overgehouden heeft merk je er waarschijnlijk niets van.
Oud 24-02-2008, 13:43
Verwijderd
Altijd maar dat gehaat tegen gangsters. LEAVE GANGSTERS ALONE
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 15:02
Vice
Vice is offline
Citaat:
Altijd maar dat gehaat tegen gangsters. LEAVE GANGSTERS ALONE
Ze zijn gewoon jaloers.
Oud 24-02-2008, 15:35
Labster
Labster is offline
Citaat:
Even door de zure appel heenbijten, vanaf je studie wordt het waarschijnlijk allemaal wel beter.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 15:44
Verwijderd
Je ziet wat je wilt zien.

Er zijn genoeg meisjes met een vriend die er niet als 'gangster' uitziet.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 15:47
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Je ziet wat je wilt zien.

Er zijn genoeg meisjes met een vriend die er niet als 'gangster' uitziet.
Als je maar niet gaat ontkennen dat die meeste gangster-mannetjes wel een vriendin hebben of af en toe een scharrel.
Waar de normale, nette en aparte mannetjes het meestal minder goed treffen.
Oud 24-02-2008, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Als je maar niet gaat ontkennen dat die meeste ganster-mannetjes wel een vriendin hebben of af en toe een scharrel.
Daar heb ik het toch helemaal niet over...?
Citaat:
Waar de normale, nette en aparte mannetjes het meestal minder goed treffen.
Dat ligt er maar net aan wat je zoekt, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 15:51
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Waarom vallen alle mooie meisjes op van die gangsters
Nah, dit zie je verkeerd. De gangsters zijn de enigen met genoeg ballen om haar aan te spreken etc., waar 'hoog'opgeleide figuren zoals jij topics gaan maken op een online forum over hoe het leven oneerlijk is en wat allemaal niet. Yeh het leven is oneerlijk, go to the store, buy a box of straws and suck it the fuck up.

Je bent niet de inhoud van je portemonnee, je bent niet je werk, je bent niet je opleiding, je bent niet je auto en je bent niet het geld dat op je bank staat.

En je saboteert jezelf. Iedereen die succes heeft met meisjes zie jij als slecht (nu is het gangster, maar als je straks op straat een meisje in een limousine ziet stappen en 20 minuten later een gesprek overhoort over hoe meisje X een ketting van 500 euro van haar vriend heeft gekregen is het opeens rijkeluiskinderen). Telkens als je succes krijgt met meisjes ga je het toch weer verneuken omdat je onbewuste een 'o nee nou word ik ook slecht ik moet goed blijven'-redenatie trekt.

Wie pakt er het meisje terwijl jij voor de computer zit te klagen? Stop met het haten en ga ze respecteren (en ja ik kan zelf ook wel in het hokje 'gangster' geplaatst worden ookal heb ik geen piercings of tattoos, voordat iemand hier een opmerking over maakt) samen met alle andere jongens die succes hebben met meisjes. Daarna ga je je huis uit en ga je meisjes aanspreken die je aantrekkelijk vindt.

Laatst gewijzigd op 24-02-2008 om 16:00.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 15:54
Qimm
Qimm is offline
omg... ik ben het gewoon 100% met armoed eens (en yay for fightclub!)
Oud 24-02-2008, 15:55
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Nah, dit zie je verkeerd. De gangsters zijn de enigen met genoeg ballen om haar aan te spreken etc., waar 'hoog'opgeleide figuren zoals jij topics gaan maken op een online forum over hoe het leven oneerlijk is en wat allemaal niet. Yeh het leven is oneerlijk, go to the store, buy a box of straws and suck it the fuck up.

Je bent niet de inhoud van je portomonnee, je bent niet je werk, je bent niet je opleiding, je bent niet je auto en je bent niet het geld dat op je bank staat.

En je saboteert jezelf. Iedereen die succes heeft met meisjes zie jij als slecht (nu is het gangster, maar als je straks op straat een meisje in een limousine ziet stappen en 20 minuten later een gesprek overhoort over hoe meisje X een ketting van 500 euro van haar vriend heeft gekregen is het opeens rijkeluiskinderen). Telkens als je succes krijgt met meisjes ga je het toch weer verneuken omdat je onbewuste een 'o nee nou word ik ook slecht ik moet goed blijven'-redenatie trekt.

Wie pakt er het meisje terwijl jij voor de computer zit te klagen? Stop met het haten en ga ze respecteren (en ja ik kan zelf ook wel in het hokje 'gangster' geplaatst worden ookal heb ik geen piercings of tattoos, voordat iemand hier een opmerking over maakt) samen met alle andere jongens die succes hebben met meisjes. Daarna ga je je huis uit en ga je meisjes aanspreken die je aantrekkelijk vindt.
Je vindt jezelf ook wel heel ruig armoedje
Oud 24-02-2008, 16:03
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Je vindt jezelf ook wel heel ruig armoedje
Ja, maar dat gevoel vervaagde al snel toen ik zag dat ik portemonnee verkeerd had gespeld.
Oud 24-02-2008, 16:09
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Ja, maar dat gevoel vervaagde al snel toen ik zag dat ik portemonnee verkeerd had gespeld.
Mja beide verhalen hebben een kern van waarheid.
Aan de ene kant hebben die gangsters lef en stappen ze op meiden af, aan de andere kant speelt er een psychologisch iets bij de meid.
In the end hangt de partnerkeuze ook meestal af van de meid.
Het is de vrouw die een geschikte vader uitkiest vanuit het aanbod aan lustende mannetjes.
En true het is vaak een mannetje dat direct is en de competitie achter zich laat die uitgekozen wordt. Wel ironisch dat dat ook de mannetjes zijn die het meeste vreemd gaan en dominant zijn.
Als uiteindelijke vaderfiguur hebben wel meer softe, subtiele mannetjes de voorkeur geloof ik.
Oud 24-02-2008, 17:18
Verwijderd
Gangsters scoren misschien wel meer chickies, maar wat voor

En Armoed, nu wil ik een foto zien ook.

Laatst gewijzigd op 24-02-2008 om 17:20. Reden: peace
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 22:11
Alex111
Alex111 is offline
Armoed toch...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 07:41
WolterB
WolterB is offline
misschien vind je het type meisje aantrekkelijk dat op 'gangsters' valt, maar ik denk vooral dat je zelf geen initiatief durft te nemen en ik ben het wat dat betreft ook redelijk eens met de redenatie van Armoed
Oud 25-02-2008, 08:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
omg... ik ben het gewoon 100% met armoed eens (en yay for fightclub!)
Ik moet helaas toegeven dat ik het ook met 'em eens ben
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 13:05
Verwijderd
Pssst, maak eens een fotoboek aan Armoed.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 13:09
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Pssst, maak eens een fotoboek aan Armoed.
Daar lopen we al maanden over te zeuren, geloof niet dat 'ie dat gaat doen. Hij heeft de link naar z'n forum ook al uit z'n profiel gehaald.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 13:10
Verwijderd
Ik wil ook een gangster met oorbel en gemillimeterd haar, maar ik kom in mijn dagelijks leven nog geen drugsdealer tegen
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 13:11
Verwijderd
Wat een boelertje dan!
Met citaat reageren
stout!
stout! is offline
Wat bedoel je precies met goed geschoold?
Verwijderd
Ja makkelijk hè, de hele tijd roepen dat je zo knap bent maar geen bewijs willen leveren. Alsof iemand je dan gelooft

Edit: Naar onze keizerin natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 14:26
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Hahah hij is nog knap ook, als het zijn eigen foto's tenminste zijn. Nu nog een hip profiel

Verrek, hij is idd knap Had ik eigenlijk niet verwacht. En dan nog allemaal zinloze boeken over vrouwen uit je hoofd gaan leren met die looks... Zonde

oh en ontopic: Ik vind gangsters vreselijk. Ik krijg de kriebels van jongens met oorbellen en van dat gladde haar dan zo'n baardje erbij, brrrrrrr. Doe mij maar gewoon een nuchtere intelligente grappige jongen
Oud 25-02-2008, 14:29
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
En dan nog allemaal zinloze boeken over vrouwen uit je hoofd gaan leren met die looks... Zonde
Jah ik kan natuurlijk ook een club binnenlopen met mijn energieniveau through the roof en de hondendans (hrhrhr) bij het eerste het beste meisje doen. Dat is leuk no?

Oud 25-02-2008, 21:42
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Jah ik kan natuurlijk ook een club binnenlopen met mijn energieniveau through the roof en de hondendans (hrhrhr) bij het eerste het beste meisje doen. Dat is leuk no?

de hondendans? hoe moet ik me dat voorstellen?
En ach, mij lijkt het veel leuker om al die kennis in de praktijk te leren dan uit boeken... Of wacht je op de perfecte vrouw die je dan op de perfecte manier tot de jouwe maakt en dan leven jullie happily ever after?
Reageren

Regels voor berichten