![]() |
|
![]() |
Ik ken het ja.
Maar 4uur is op zich niet te weinig ofzo, het is gewoon gemiddeld. Kan je niet nog een sport erbij nemen, je zit op korfbal maar gewoon nog een 2e sport of lid worden van de sportschool. Ik vind t ook nooit leuk om hard te lopen buiten op straat als iedereen naar je kijkt, maar als je nou samen met iemand loopt? Dat helpt bij mij wel! Het kan natuurlijk niet zovaak als jij wil en je moet rekening houden met verschillende tijden en elkaars conditie en tempo, wat wel weer wat minder is maar dan loop je toch zo 1 a 2keer per week hard terwijl je anders languit voor de tv ligt!!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zolang je maar afspreekt dat jij het tempo aangeeft. Dan heb je soms ook nog even wat te praten onderweg. Maar eigenlijk vind ik t zelf heerlijk om dan even alleen weg te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb mn pc wel altijd aanstaan, maar leidt ondertussen wel een leven. En dan bedoel ik niet om naar buiten te gaan en kleine meisjes de struikjes in te lokken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ga niet om kwart over vijf opstaan om jouw krantenwijk te rennen ![]() Argh, Karen, hou volgende keer ff je mond ![]()
|
Mjah, weet je? Ik heb hier nou niet echt bepaald mensen in de buurt wonen, die van rennen houden.
Misschien ga ik vanaaf om 11 uur wel ff... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
de eerste twee minuten hardlopen zijn t zwaarst.. daarna gaat t als een soort automatische piloot. Ik blijf gewoon kijken naar de dingen om me heen etc. en als ik dan klaar ben, ben ik trots op mezelf dat ik weer niet gestopt ben, ondanks dat t zwaar is.. @ chaucus: ik hou daar ook wel van. Even lekker, ik alleen, met mn gedachten.. lekker genieten van de rust buiten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zelf heb ik wel vaak de neiging om pusherig naar anderen te zijn en vind het ook fijn om zelf gepushed te worden om sneller beter te worden met dingen en het beter vol te houden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het helpt idd wel als je met anderen afspreekt om iets te gaan doen; als je in je eentje gaat dan ben je sneller geneigd om te denken "ja daahaaag, ik heb geen zin!", maar als je met anderen iets hebt afgesproken dan denk je eerder "nou ja, ik heb het nou al afgesproken, laat ik dan maar gaan ook, anders is het zo lullig". ![]()
||
Citaat:
![]()
|
tsja...
wat is je doel en wat wil je bereiken? 4 uur sport per week is btw niet eens zo weinig hoor... believe me. maar ik begrijp waar je t over hebt. ik doe nu ook meestal 3x in de week aan hardlopen, maar k doe t altijd liever savonds, als t net donker is ![]() ![]() Ik ben eerst een paar x met tegenzin begonnen, maar daarna werd ik opeens heel doelgericht. Dat helpt, een paar goeie ervaringen. Bovendien voel ik me ook altijd echt een WINNER als ik weer heb gehold. Als je t niet in je eentje lukt, kun je t ook met iem anders doen en als je n mp3 spelertje hebt kun je lekker n muziekje luisteren ![]() dan denk je niet de hele tijd: "IK WIL STOPPEN" you'll get there! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
(Tips) Geen zin om huiswerk te maken Fellowes | 98 | 23-05-2018 16:12 | |
Studeren |
Leren GwnIemand | 10 | 04-02-2010 11:06 | |
Psychologie |
Discussie: Psychiatrische Drugs Slecht? ScienceJapan | 185 | 18-01-2007 13:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
tandenpoetsen: hoe motiveer je iemand om beter te poetsen? MAYA_85 | 16 | 14-12-2003 18:06 | |
Psychologie |
Jezelf motiveren Verwijderd | 19 | 06-10-2002 00:29 |