![]() |
|
![]() |
Heej daar had ik eerst ook last van, poetste vroeger veels te kort, maar nu ga heb ik gewoon de tv aan en ga rustig ff zitten kijken tijdens het poetsen...
![]()
|
Ik poetste vanaf het moment dat ik het zelf mocht heel erg slecht of gewoon niet.
Mijn moeder wist dat en controleerde bv. of m'n tandenborstel nat was (ja tuurlijk mam, gewoon ff onder de kraan gehouden). Na een poosje moest ik naar de tandarts en had ik maar liefst 6(!) gaatjes, ik schrok hier behoorlijk van aangezien ik geen gatje sinds m'n melktanden meer gehad had. (Ja ik had gaatjes in m'n melktanden, door té goed poetsen van m'n moeder ![]() Ik heb toen de afspraak met mezelf gemaakt dat ik beter zou gaan poetsen. Nu poets ik iedere dag 2x m'n tanden en heb ik al een paar jaar geen gaatjes meer ![]()
|
Verwijderd
|
Jezelf motiveren: Door jezelf voor te houden dat je adem anders veel gauwer gaat stinken (als je tanden vies zijn dan ruikt je adem wel lekker zolang je kauwgom kauwt, maar als je die dan uitspuugt na een tijdje gaat je adem al vrij snel weer stinken), en door er iets leukers van te maken
![]() Iemand anders motiveren: Diegene vertellen dat zijn/haar adem anders veel gauwer gaat stinken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|