Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2008, 21:47
vanbeek6
vanbeek6 is offline
in dit blog staan mijn verhalen van de laatste periode over de nare ervaringen en alles wat ik momenteel mee maak... ik praat er verder weinig over met mensen omdat ik dit niet goed kan maar misschien hebben andere wel wat aan de ervaringen erover... dus lees het gerust.

http://heemskerk-dennis.blogspot.com/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2008, 22:49
Makaveli
Makaveli is offline
Zou je je ervaringen, kunnen samenvatten? Wat is het probleem? Waar zit je het meest mee? Zie je een oplossing? Wat heb je al geprobeerd? etc.

Ik heb het zelf vluchtig doorgelezen, om een idee te krijgen. Het zijn behoorlijk lange teksten en dat maakt het niet voor iedereen gemakkelijk om te zien waarover het gaat. En op welke manier ze je kunnen helpen.

Als je in kan gaan op de bovenste vragen, zal ik kijken wat ik voor je kan doen (ik heb geen ervaring met stalken, hoewel ik me het wel in kan denken).
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 23:02
vanbeek6
vanbeek6 is offline
dat begrijp ik maar is erg veel om uit te leggen en vind dat best moeilijk maar hier een verkorte samen vatting:

in dec. 2006 besloten we uitelkaar te gaan gezien het feit dat ik niet meer met mijn eigen familie mocht omgaan ik besloot wel daar te blijven wonen tot na de bevalling van mijn dochter in maart om te helpen dit ging aardig goed toen in maart zover was kreeg ik de keus om te blijven maar als ik weg zou gaan mocht ik me dochter alleen zien voor 600 euro in de maand en dat ik dan 2 keer in de week bij haar langskwam om haar op te zoeken. toen ik dit weigerde werd ze helemaal doorgedraait en begon ze te slaan en schoppen.. en heeft ze vervolgens aangifte gedaan van geweld pleging sinds dien doet ze alles om mijn en mijn vriendin te verzieken zo erg zelfs dat ze wat was begonnen met de ex van mijn vriendin.

het stalken etc begon gelijk nadat ik daar was vertrokken door hun mensen die ik ken werden lastig gevallen met verhalen en beschuldigingen, snachts werd er hier op de deuren en ramen gebonkt. haar vriend probeerde ons zelf dood te rijden en hebben hier aangifte van gedaan de zaak loopt nog. ben tot 2 keer toe mijn baan kwijt geraakt doordat ze anoniem brieven met beschuldigingen naar werkgever stuurde maar ook door valse advertenties op internet te plaatsen, de bedreigingen werden zo erg van hun kant dat we 2 maanden ondergedoken hebben gezeten en mijn vriendin heeft blijvend letsel aan haar heup door schoppen van haar ex. en een aanrijding met een bestel busje
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 23:38
Makaveli
Makaveli is offline
Sjonge dat is heftig zeg!

Als ik het goed begrijp heb je dus een kind met je ex. Je bent bij haar weggegaan, omdat je van haar niet meer mocht omgaan met je familie.
Je bent tijdelijk bij haar gebleven, vanwege je dochter die opkomst was. Toen je besloot weg te gaan draaide zij door. En deed ze aangifte voor geweldpleging.
Vervolgens is ze je gaan stalken en met vrienden opzetten tegen jou.

Jouw ex is ook iets begonnen met de ex van jouw huidige vriendin, en die ex heeft geprobeerd jullie dood te rijden. De rechtzaak hiervan loopt nog steeds.
Je bent 2 keer ontslagen, omdat ze anoniem brieven stuurt naar je werkgever. Ook zijn er valse advertenties op internet geplaatst van jullie. En hebben jullie 2 maanden ondergedoken gezeten.

Kortom: Het is uitgegaan met je ex-vriendin en nu probeert ze je het leven zo zuur mogelijk te maken.

Mijn vragen:
- Hoe lang speelt dit al?
- Wat doet de politie/justitie aan het stalken? Wat moet je volgens hen doen als er iets gebeurd?
- Welke mensen / instanties houden zich nog met deze zaak bezig?
- Wat is er gebeurd met de aangifte van geweldpleging tegen jou, terwijl zij begonnen is met slaan en schoppen?
- Heeft je vriendin zelf aangifte gedaan van mishandeling van haar ex-vriend?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 00:13
vanbeek6
vanbeek6 is offline
ja dat is het zeker inderdaad, en we hebben beide aangifte gedaan bij de politie voor die poging tot doodslag en er was een agent getuige van maar die was op dat moment niet in functie maar dat duurde 2 maanden voordat die is een keer gehoort werd dus die kon ook niet meer alles in details vertellen, maar die rechtzaak horen we allemaal nog.

er lopen een tal van aantekeningen en paar aangiftes tegen hun, maar de telefoon gesprekken waarme ze ons met de dood bedreigde konden niet als bewijs materiaal dienen gezien de reden dat ik na ongeveer tig telefoon gesprekken met bedreigingen terug ging schelden aan de telefoon en in discussie ging. en enige dat ik had mogen zeggen volgens justitie is dat ik niet wil dat ze me bellen of contact zoeken en alle andere keren had ik gelijk moeten ophangen..

en het probleem met stalken is dus dat je niet altijd kan bewijzen dat ze hier zijn geweest, of je op straat bedreigen want ze weten precies wanneer ze het moeten doen en wanneer niet en dat is dus een groot probleem. en zolang ze je op straat bedreigen en gewoon een duwtje geven mag je dus helemaal niks doen pas als je een klap krijgt mag je je verdedigen. dus ja... wat doe je dan???? hopen op de eerste klap maar die geven ze dan net niet.

ik ben gelukkig van de aangifte die ze gedaan had vrijgesproken ze eiste bijna 2000 euro schade vergoeding maar die is afgewezen omdat ze er niks van geloofde.. enige dat ik kreeg is een taakstraf van 40 uur om dat ik haar tegen de muur gedrukt had toen ze me aanviel en de katten een schop had gegeven en de rechter kon me volledig begrijpen dat ik het deed maar toch als je word aangevallen door een vrouw mag je als man maar een ding doen in nederland en dat is weglopen volgens de wet want een dier is maar een dier.. enige dat ik deed was haar bij haar arm pakkken en tegen de muur drukken dat ze moest kalmeren en normaal moest doen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 00:16
vanbeek6
vanbeek6 is offline
dit alles speelt nu een jaar en kent geen week rust! mijn vriendin en ik lopen bij verschillende hulp instanties zoals maatschappelijk werk etc en heb vandaag registratie gedaan bij centraal meldpunt. voor stalken. de politie kan en doed niks we hebben wel een vermelding op nummer staan dat als we bellen dat ze gelijk komen zonder wat te hoeven zeggen maar als het zover kom zal het te laat zijn je hoort deze verhalen veel op het journaal.. man schiet gezin dood, vrouw pleegt zelfmoord etc etc... allemaal omdat de wet machteloos staat en mensen in paniek raken door dat alles in hun leven gesloopt word
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 00:36
Makaveli
Makaveli is offline
Nog een taakstraf van 40 uur ook, pff... Had jij geen blauwe plekken of verwondingen? Ik zou me echt bekocht voelen, aangezien het 'geweld' van 2 kanten kwam.

Laat je - hoewel het moeilijk is - niet te veel leiden door angst. Wees tegenover je (directe) werkgevers er open over, zodat ze er niet voor kan zorgen dat je ontslagen wordt.

Misschien ook een idee, om de tijdstippen van het stalken/bedrijgingen te gaan noteren, dit kan je later van pas komen in eventuele rechtzaken. Eventueel het filmen van kloppen op de deur.

En proberen niet boos te worden op haar (hoewel dat tegen je gevoel in zou gaan), want dan geef je haar wat ze wil: aandacht. Daarnaast toon je zwakte en heeft ze het gevoel dat ze je jouw leven kan slopen.

Hoewel het een lastige periode voor jou en je vriendin is, probeer het leven niet ervaren als iets slechts. Of als een hel. Als deze periode over is, heb je nog een mooie tijd te gaan. Houd je aan deze gedachte vast.

Ik reageer morgen verder.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 00:49
vanbeek6
vanbeek6 is offline
ja dat voelde ik ook want had ik dat niet gedaan waren me katten zwaar mishandeld en had ik ook beste klappen op me kop gehad.. en ik heb haar inderdaad beet gepakt maar een redelijke normale manier.. zelfs dat er bij haar niks te zien was en ik onder de striemen en blauwe plekken zat dus voelde me ergens wel lullig dat ik het kreeg.. maar op dat moment is het net wie doet er aangifte als ik gelijk de politie had gebelt had dit alles niet geweest want dan had zei gestraft geworden maar ook al draaide ze zo door en deed ze dat alles ik dacht aan ons kind wat heeft die aan een moeder die vast zit wat heb je eraan haar op te laten pakken om iets wat wel weer geneest..... maar als ik alles had geweten van te voren had ik gelijk 112 gebelt toen en aangifte gedaan hier voor... maar het is erg moeilijk je er niet door te laten leiden na alle bedreigingen en de poging tot doodslag.. gezien je in een dorp woont en elkaar dus diverse keren in de week wel tegen komt op weg naar het centrum ze heeft zelf een parttime baan aangenomen 20 meter voor mijn woning om te kunnen stangen want ze had al straatverbod maar op deze manier kan ze er toch komen want straat verbod is met een uitzondering dat is als je er bv voor werk of noodgevallen toch moet kunnen komen.

dus nu lopen we als we over straat gaan continue om ons heen te kijken uit angst.. en weetje wat dan nog het meeste frustreert? het feit dat er zo weinig aan gedaan word door instanties etc... het feit dat je weet dat je sterker bent en hun beide makkelijk kan hebben... maar toch je handen gebonden zijn omdat je weet dat je dan de dupe bent door het rechtsysteem!!

dus het leven gaat inderdaad door maar we komen zelden buiten de deur, en werken beide nu thuis.. mijn vriendin omdat ze niet lang kan staan of lopen door de klappen op haar heup en ik omdat ze niet alleen meer durft thuis te zijn.

inmiddels zijn we ook gestopt met naar de politie te gaan en gerechtelijke stappen te ondernemen want voor elk dingetje word een nieuwe procedure gestart en elke procedure heeft een iegen bijdrage van 250 euro en dan evt. andere kosten... ook al is het pro-deo.. en dat kost me teveel alles bij elkaar kost alles ons al een vermogen en voortgang bereik je er niet mee.. dus we zien het allemaal wel en we leven ons leven met de dag hoe moeilijk of frustrerend het soms ook is allemaal
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 20:30
Villain
Villain is offline
Waarom verhuis je niet?
Oud 28-02-2008, 21:22
Nona
Nona is offline
Ok, ik zie dat er een discussie ontstaat dus ik zal je topic niet sluiten, maar topics horen wel een centrale vraagstelling of discussiepunt te hebben. Kun je even kort je vraagstelling of discussiepunt formuleren, om de structuur van het topic erin te kunnen houden?
Oud 28-02-2008, 22:11
vanbeek6
vanbeek6 is offline
mijn grootste vraag is dus eigenlijk de vraag hoe ga je hiermee om, wat doe je aan een stalker gezien de politie weinig kan vaak, en wat zijn de mogelijk heden...

ik denk dat veel mensen met dit probleem zitten wat ik tot nu toe ontdekt heb maar weinig hier een antwoord op weten omdat er weinig over bekend is ook op internet.

dus ik hoop echt dat dit blijft staan!!! alleen het lezen kan velen al helpen denk ik.. mijn blog trekt al vele bezoekers via hier. dank je
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 22:13
vanbeek6
vanbeek6 is offline
beste villain,

verhuizen is een leuke optie inderdaad.. maar gezien we ook op de zelfde camping staan en een dochter hebben word dit wat lastiger buiten dat ben ik inmiddels al 2 keer verhuist hierom en ondanks vele verzoek aan justitie het adres geheim te houden is het toch doorgespeeld dit is mede ook erg logisch gezien we samen een dochter hebben dus enige oplossing zal zijn als ik emigreer waarschijnlijk....
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 23:10
Villain
Villain is offline
Oke dat is vervelend. Maar zo als ik uit je verhaal heb begrepen wonen jullie nog steeds bij elkaar in hetzelfde dorp. Al ga je een dorp/stad verder wonen, dan kan je er nog steeds zijn voor je dochter.
Probeer btw buiten de politie om hulp te zoeken, een maatschappelijk werker of een psycholoog die jou en je vriendin kan helpen hiermee om te gaan. Als jullie zelf beter in jullie schoenen staan is zo'n situatie als deze (gemakkelijker) te overzien. En kan er beter wat aan gedaan worden.

Laatst gewijzigd op 28-02-2008 om 23:18.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 02:02
vanbeek6
vanbeek6 is offline
dat is waar, maar gezien we al twee maanden onedrgedoken hebben gezeten en zelfs dat niet hielp, ik ben tot 2 keer toe mijn baan kwijt geraakt, diverse keren met de dood bedriegt en er is zelfs een poging tot doodslag gedaan dit speelt al een jaar en door de klappen op de heup van me vrienden zal ze nooit meer iets normaals kunnen doen van werk alles wat je zegt klinkt logisch en is het ook! maar dit alles hebben we al gedaan. bewijzen zijn er bijna niet en we zijn nu gewoon ten einde raad wat dat betreft. dit zijn de verhalen die je veel op het journaal hoort... iemand komt continue bij de politie maakt aantekeningen alles maar vanwege teweinig bewijs kunnen ze niks doen.. gevolg het slachtoffer eindigt met een kogel en dan is het van ja we zagen het niet aan komen.... dat slachtoffer waar ze dan in de media over praten heeft inmiddels wel steeds gesmeekt om hulp en alles gedaan wat mogelijk is... zelfs de politie beaamde ons dat in deze situaties pas wat gedaan kan worden als het echt uit de hand loopt.. helaas is dat 9 vd 10 keer te laat
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 14:30
Makaveli
Makaveli is offline
Zou je inhoudelijk in willen gaan op onderstaande punten? Ik denk dat deze punten, mogelijk tot verbeteringen in de situatie kunnen leiden.
Citaat:
Laat je - hoewel het moeilijk is - niet te veel leiden door angst. Wees tegenover je (directe) werkgevers er open over, zodat ze er niet voor kan zorgen dat je ontslagen wordt.

Misschien ook een idee, om de tijdstippen van het stalken/bedrijgingen te gaan noteren, dit kan je later van pas komen in eventuele rechtzaken. Eventueel het filmen van kloppen op de deur.

En proberen niet boos te worden op haar (hoewel dat tegen je gevoel in zou gaan), want dan geef je haar wat ze wil: aandacht. Daarnaast toon je zwakte en heeft ze het gevoel dat ze je jouw leven kan slopen.

Hoewel het een lastige periode voor jou en je vriendin is, probeer het leven niet ervaren als iets slechts. Of als een hel. Als deze periode over is, heb je nog een mooie tijd te gaan. Houd je aan deze gedachte vast.
Ik merk aan je dat je behoorlijk angstig bent voor je stalkers. Je ex komt over als iemand die jou niet los kan laten en door bedreigingen aandacht (hoewel negatief) bij je vraagt/eist. Het lijkt mij niet realistisch als zij je werkelijk om het leven zou willen brengen. Want dan is de aandacht van jou definitief weg. Oftewel je bent te belangrijk voor haar. Als je dit goed inziet, maakt het het leven voor je wat makkelijker.

De vriend van je ex, zou - na de poging van doodslag - weer iets kunnen proberen, om eindelijk de aandacht van je ex te krijgen, die zij in jou investeert.
Als je bij hem over kan brengen dat als jou iets overkomt, hij en jouw ex, waarschijnlijk uit elkaar zullen gaan. Jouw ex, kan jou dan natuurlijk nog steeds niet loslaten en jij bent belangrijker voor haar dan haar vriend. Ze krijgt hem zelfs zover dat hij ook jou en je huidige vriendin aan het stalken is.
Als je dit zegt tegen hem, ookal zou hij doen alsof het hem niets doet, je legt dan een 'bodem' van onzekerheid bij hem.
Dit is voor jou een zekerheid en kan je angst doen afnemen.

Sterkte verder!
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 14:55
Armoed
Armoed is offline
Outcreep the creeps als je het mij vraagt.
Oud 29-02-2008, 15:16
Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Outcreep the creeps als je het mij vraagt.
Wat bedoel je daar precies mee?
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 15:23
Armoed
Armoed is offline
Er was ooit eens een man die een vriendin van mij niet met rust liet en hij had een foot fetish en bleef maar doorzeiken over haar voeten en allemaal rare opmerkingen/meerdere mail accounts aanmaken etc., toen heb ik haar het advies gegeven om nog enger te gaan doen dan hem. Waar zij toen over begon (tot in de details ) was zo creepy dat die vent ermee ophielt.

Als iemand je dus stalkt en gaat bedreigen en de overheid doet er niets aan ga jij gewoon enger terugdoen.
Oud 29-02-2008, 15:34
Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Er was ooit eens een man die een vriendin van mij niet met rust liet en hij had een foot fetish en bleef maar doorzeiken over haar voeten en allemaal rare opmerkingen/meerdere mail accounts aanmaken etc., toen heb ik haar het advies gegeven om nog enger te gaan doen dan hem. Waar zij toen over begon (tot in de details ) was zo creepy dat die vent ermee ophielt.

Als iemand je dus stalkt en gaat bedreigen en de overheid doet er niets aan ga jij gewoon enger terugdoen.
Het zou inderdaad goed kunnen, maar ik twijfel of terugstalken wel zo'n goed idee is. Vooral als de 'terugstalkers' in dit geval al niet sterk in hun schoenen staan. Lokt het dan niet hevigere reacties uit, hevigere spanningen waar zij niet op zitten te wachten?
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 18:13
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Het zou inderdaad goed kunnen, maar ik twijfel of terugstalken wel zo'n goed idee is. Vooral als de 'terugstalkers' in dit geval al niet sterk in hun schoenen staan. Lokt het dan niet hevigere reacties uit, hevigere spanningen waar zij niet op zitten te wachten?
Zo gauw als je fake overkomt is het natuurlijk gedaan (dus als je niet zo sterk in je schoenen staat en de andere weet dit heb je idd een probleem). En het kan heel goed hevigere reacties/spanningen uitlokken.

Een ex van mij (nouja 'ex', 3 dagen vind ik niet echt noemenswaardig) bleef mij ook 'stalken'. Nou was het niet echt veel bijzonders (constant blijven mailen/bellen en ze wist wanneer ik training had en dan ging ze langs de weg waar ik ook langs moest en dan aanhouden en scene maken, maar niets van dreigen behalve de ik-pleeg-zelfmoord soort), maar ik heb toen een keer uitgeweid over hoe kwade geesten me zoveel interesseerde en toen ze over zelfmoord begon heb ik daar ook een ongelooflijk lulverhaal over opgehangen over hoe me dat zou lijken en wat ik van tevoren nog zou doen en over hoe ik elke nacht lucide dromen had waarin ik mensen vermoorde en hun ingewanden eruit rukten etc. en dat werkte.

Ik heb ook een (niet als in vaste relatie) vriendin gehad die geloofde in vrijwel alles dat paranormaal was en dat zat me niet goed (omdat ik zelf heel nuchter ben) en toen ze vroeg of ze een foto van mij aan haar moeder mocht laten zien omdat die daar dingen bij kon zien etc. ben ik gaan praten over hoe ik teennagels en oorsmeer van haar wilde voor allemaal vage redenen en dat werkte ook goed.

Nou is dit natuurlijk heel anders dan het probleem van de TS maar met wat modificaties moet het lukken, no?
Oud 29-02-2008, 20:15
vanbeek6
vanbeek6 is offline
ik begrijp het punt ook wat je bedoeld met dan terug gaan doen en terug stalken maar dat is dus juist het probleem in dit geval lost het het niet op want als ik ook maar op straat een scheet laat staan ze alweer op het politie bereau en dat ze steeds belde werd ik het zo zat dat ik op gegeven moment weerwoord ging geven aan de telefoon waardoor alle bedreigingen die door de telefoon gedaan werden door hun in eens niet meer serieeus werden genomen bij politie ondanks dat de gesprekken op genomen waren!! ik had alleen mogen zeggen 1 keer dat ik geen contact wil en alle vervolg keren had ik gelijk moeten ophangen. dus op het moment dat ik erop in ga of terug doe.. vervallen al mijn aantekeningen en bewijzen want dan zeggen ze gewoon je daagt of lokt het zelf uit. ben nu bezig met een camera systeem hier te monteren om bewijzen te kunnen verzamelen etc. maar het is een moeilijke situatie... en waar ik wel aan zit te denken is om iets van een goede site te beginnen waaar mensen met dit probleem met elkaar kunnen discusseren, misschien word ik daar wel zelf ook nog wat wijzer van...

maar iedereen alvast bedankt voor de tips en de verhalen want ook al kan niet alles zoals het verteld word ik kan wel steeds uit alles een stukje gebruiken om verder te komen dus ik ben erg blij met het forum
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 14:07
Droyd
Droyd is offline
Ik zou er alles aandoen om in de mate van het mogelijke het geloof van de politie terug te winnen. Ondanks alles proberen het hoofd cool te houden en zo weinig mogelijk aanstoot nemen aan alle bedreigingen, hoe moeilijk het ook is. Niet terugstalken of uitdagen (helpt sowieso helemaal niet), maar zoveel mogelijk bewijzen verzamelen...persoonlijk -denk- ik dat camera's installeren geen slechte stap is...

Veel sterkte!
Oud 01-03-2008, 19:39
Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Niet terugstalken of uitdagen (helpt sowieso helemaal niet), maar zoveel mogelijk bewijzen verzamelen...persoonlijk -denk- ik dat camera's installeren geen slechte stap is...
In dit geval heeft terugstalken of uitdagen inderdaad geen zin, maar er zijn wel situaties waarbij dit een doeltreffende strategie is.

Verder zou ik 'vanbeek6' aanraden de datum en tijd op het beeld te zetten (standaard), bij het filmen. In een eventuele rechtzaak, waarbij dit als bewijs zou dienen, is dan goed duidelijk wanneer er gestalkt is.

Daarnaast is het bijhouden van notatieschrift (of document op de pc), waarin je kort vermeld, welke actie er tegen jou of je vriendin is gericht (wat), welk tijdstip dit gebeurde (datum/tijd) en hoe lang je er last van gehad hebt (duratie). En eventueel of je bewijs hebt op film.
Vermeld hierin enkel de feiten.

Na een maand (als het dan nog steeds bezig is) kan je je de feiten die je verzameld heb, kopiëren en doorspelen aan de politie en/of hulpinstanties. Met daarbij een brief, waarin je uitlegt, waar de feiten van zijn en dat het ter kennisgeving is van je problemen. En met de vraag/opmerking, dat je graag zou willen dat ze je kunnen helpen en als ze je kunnen helpen ze je kunnen bellen.

Verder heb ik nog een vraag: Gebruikt jouw ex jouw dochter als machts- of drukmiddel?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 20:38
vanbeek6
vanbeek6 is offline
dank je wel voor de goede tips hier ben ik inderdaad heel erg bij gebaat en ja dat doet ze inderdaad maar het feit is dat ik het niet kan bewijzen dit alles is juist begonnen vooral mede toen ik wegging.. toen heeft ze ook gezegt als ik 600 in de maand betaal ik me dochter zo vaak als ik wou in de week bij haar mocht opzoeken en meenemen. alleen hoe lullig het ook is hoe kan ik ooit 600 in de maand missen als ik een normaal inkomen heb dat lukt gewoon niet alimentatie vind ik normaal maar dit is absurd..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 00:04
Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
dank je wel voor de goede tips hier ben ik inderdaad heel erg bij gebaat en ja dat doet ze inderdaad maar het feit is dat ik het niet kan bewijzen dit alles is juist begonnen vooral mede toen ik wegging.. toen heeft ze ook gezegt als ik 600 in de maand betaal ik me dochter zo vaak als ik wou in de week bij haar mocht opzoeken en meenemen. alleen hoe lullig het ook is hoe kan ik ooit 600 in de maand missen als ik een normaal inkomen heb dat lukt gewoon niet alimentatie vind ik normaal maar dit is absurd..
Die 600 euro is gewoon chantage/omkoping daar moet je niet aan beginnen of over nadenken. Als jij het kind erkend heb als je dochter, heb je ook het recht haar te mogen opvoeden, tenzij je dat uit handen hebt gegeven. Je kan ook nog voor deze recht opkomen die je hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten