![]() |
|
![]() |
in dit blog staan mijn verhalen van de laatste periode over de nare ervaringen en alles wat ik momenteel mee maak... ik praat er verder weinig over met mensen omdat ik dit niet goed kan maar misschien hebben andere wel wat aan de ervaringen erover... dus lees het gerust.
http://heemskerk-dennis.blogspot.com/ |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Er was ooit eens een man die een vriendin van mij niet met rust liet en hij had een foot fetish en bleef maar doorzeiken over haar voeten en allemaal rare opmerkingen/meerdere mail accounts aanmaken etc., toen heb ik haar het advies gegeven om nog enger te gaan doen dan hem. Waar zij toen over begon (tot in de details
![]() Als iemand je dus stalkt en gaat bedreigen en de overheid doet er niets aan ga jij gewoon enger terugdoen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een ex van mij (nouja 'ex', 3 dagen vind ik niet echt noemenswaardig) bleef mij ook 'stalken'. Nou was het niet echt veel bijzonders (constant blijven mailen/bellen en ze wist wanneer ik training had en dan ging ze langs de weg waar ik ook langs moest en dan aanhouden en scene maken, maar niets van dreigen behalve de ik-pleeg-zelfmoord soort), maar ik heb toen een keer uitgeweid over hoe kwade geesten me zoveel interesseerde en toen ze over zelfmoord begon heb ik daar ook een ongelooflijk lulverhaal over opgehangen over hoe me dat zou lijken en wat ik van tevoren nog zou doen en over hoe ik elke nacht lucide dromen had waarin ik mensen vermoorde en hun ingewanden eruit rukten etc. en dat werkte. Ik heb ook een (niet als in vaste relatie) vriendin gehad die geloofde in vrijwel alles dat paranormaal was en dat zat me niet goed (omdat ik zelf heel nuchter ben) en toen ze vroeg of ze een foto van mij aan haar moeder mocht laten zien omdat die daar dingen bij kon zien etc. ben ik gaan praten over hoe ik teennagels en oorsmeer van haar wilde voor allemaal vage redenen en dat werkte ook goed. Nou is dit natuurlijk heel anders dan het probleem van de TS maar met wat modificaties moet het lukken, no?
|
![]() |
ik begrijp het punt ook wat je bedoeld met dan terug gaan doen en terug stalken maar dat is dus juist het probleem in dit geval lost het het niet op want als ik ook maar op straat een scheet laat staan ze alweer op het politie bereau en dat ze steeds belde werd ik het zo zat dat ik op gegeven moment weerwoord ging geven aan de telefoon waardoor alle bedreigingen die door de telefoon gedaan werden door hun in eens niet meer serieeus werden genomen bij politie ondanks dat de gesprekken op genomen waren!! ik had alleen mogen zeggen 1 keer dat ik geen contact wil en alle vervolg keren had ik gelijk moeten ophangen. dus op het moment dat ik erop in ga of terug doe.. vervallen al mijn aantekeningen en bewijzen want dan zeggen ze gewoon je daagt of lokt het zelf uit. ben nu bezig met een camera systeem hier te monteren om bewijzen te kunnen verzamelen etc. maar het is een moeilijke situatie... en waar ik wel aan zit te denken is om iets van een goede site te beginnen waaar mensen met dit probleem met elkaar kunnen discusseren, misschien word ik daar wel zelf ook nog wat wijzer van...
maar iedereen alvast bedankt voor de tips en de verhalen want ook al kan niet alles zoals het verteld word ik kan wel steeds uit alles een stukje gebruiken om verder te komen dus ik ben erg blij met het forum |
![]() |
|
Ik zou er alles aandoen om in de mate van het mogelijke het geloof van de politie terug te winnen. Ondanks alles proberen het hoofd cool te houden en zo weinig mogelijk aanstoot nemen aan alle bedreigingen, hoe moeilijk het ook is. Niet terugstalken of uitdagen (helpt sowieso helemaal niet), maar zoveel mogelijk bewijzen verzamelen...persoonlijk -denk- ik dat camera's installeren geen slechte stap is...
Veel sterkte!
||
Citaat:
Verder zou ik 'vanbeek6' aanraden de datum en tijd op het beeld te zetten (standaard), bij het filmen. In een eventuele rechtzaak, waarbij dit als bewijs zou dienen, is dan goed duidelijk wanneer er gestalkt is. Daarnaast is het bijhouden van notatieschrift (of document op de pc), waarin je kort vermeld, welke actie er tegen jou of je vriendin is gericht (wat), welk tijdstip dit gebeurde (datum/tijd) en hoe lang je er last van gehad hebt (duratie). En eventueel of je bewijs hebt op film. Vermeld hierin enkel de feiten. Na een maand (als het dan nog steeds bezig is) kan je je de feiten die je verzameld heb, kopiëren en doorspelen aan de politie en/of hulpinstanties. Met daarbij een brief, waarin je uitlegt, waar de feiten van zijn en dat het ter kennisgeving is van je problemen. En met de vraag/opmerking, dat je graag zou willen dat ze je kunnen helpen en als ze je kunnen helpen ze je kunnen bellen. Verder heb ik nog een vraag: Gebruikt jouw ex jouw dochter als machts- of drukmiddel? |
![]() |
|
![]() |
dank je wel voor de goede tips hier ben ik inderdaad heel erg bij gebaat en ja dat doet ze inderdaad maar het feit is dat ik het niet kan bewijzen dit alles is juist begonnen vooral mede toen ik wegging.. toen heeft ze ook gezegt als ik 600 in de maand betaal ik me dochter zo vaak als ik wou in de week bij haar mocht opzoeken en meenemen. alleen hoe lullig het ook is hoe kan ik ooit 600 in de maand missen als ik een normaal inkomen heb dat lukt gewoon niet alimentatie vind ik normaal maar dit is absurd..
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
gedicht, gemaakt toen ik mijn leven zat was Verwijderd | 2 | 27-08-2010 14:09 | |
Psychologie |
Vanaf nu neem ik mijn leven in mijn handen! voyager | 7 | 21-10-2005 12:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn leven mijn vrijheid HipHopSter | 1 | 03-05-2005 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn leven, misschien teveel emotie van mij, maarja.. darkmoonlight | 3 | 09-01-2004 20:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 |