Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1.Mannelijk
2.28 3.A. Het zijn er twee: Japanse cultuur (anime, manga, films, muziek) en Apple computers B. Beiden geven mij iets waar ik vol passie mee bezig kan zijn, iets dat ik m et mijn huidige werk niet kan. Dat maakt mijn vrije tijd inderdaad een stuk leuker. 4.Voor de mensen jonger dan (of gelijk aan) 29 jaar: A. Nee, want ik wil toch graag iets overhouden waar ik mee kan ontspannen. Ik heb wel vier jaar meegedraaid in de organisatie van een groot festival over Japanse cultuur (*plug*Anime 200x*plug**plug*), maar daar ben ik mee opgehouden omdat het teveel een tweede baan werd. B.Met Apple computers zou ik als consultant zat geld kunnen verdienen, dat staat buiten kijf. Met de Japanse cultuur een stuk minder ben ik bang. Ons festival is nog steeds non-profit en we kunnen ons net bedruipen. C. Ja en nee. Hobbies komen en gaan, omdat je karakter en interesses ook veranderen met de jaren. Ze zijn bij mij ook zwaar veranderd. Overigens, had je verwacht hier veel mensen boven de 29 te treffen? Ik ken d'r maar een en dat is MathFreak ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hoe zoek jij je nieuwe mobiele telefoon/tablet uit? enquête capitalF | 5 | 30-01-2015 07:43 | |
Vrije tijd |
Wat is jouw favoriete top 5 vrijetijdsbesteding? Lizooo | 3 | 12-06-2014 08:25 | |
Vrije tijd |
Vrijetijdsbesteding: Games en Sport BarryMC | 2 | 07-02-2014 20:06 | |
Algemene schoolzaken |
[enquête] Vrijetijdsbesteding en maak kans op leuke prijzen! anoukh | 2 | 02-04-2012 09:22 | |
Algemene schoolzaken |
enquete vrijetijdsbesteding koetjeboem | 15 | 25-09-2006 19:49 | |
Algemene schoolzaken |
[enquete] miss Elise | 4 | 09-04-2004 17:01 |