Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2004, 19:46
miss Elise
miss Elise is offline
Deze enquête is bedoeld voor jongeren uit Amersfoort en omgeving en voor jongeren die vaak in Amersfoort komen. Ik doe een aardrijkskunde werkstuk over de recreatiemogelijkheden in Amersfoort. Ik wil graag weten hoe jongeren hier over denken. Daarom heb ik een aantal vragen opgesteld. zouden jullie deze willen beantwoorden?
alvast bedankt!

1. Kom je vaak in Amersfoort? Woon je er? Waarom kom je naar Amersfoort?

2. Aan welke vormen van ontspanning (buiten de deur) heb jij behoefte?

3. Wat doe je meestal in je vrije tijd? Kan dit in Amersfoort?

4. Vind je dat er in Amersfoort genoeg mogelijkheden voor vrijetijdsbesteding voor jongeren zijn?
-Zo nee: wat zou daar volgends jou aan veranderd kunnen worden?
-Is het de taak van de gemeente om te zorgen voor genoeg vermaak voor jongeren? Of van iemand anders (bijvoorbeeld van de jongeren zelf, of van buurthuizen ofzo)? Van wie dan?

5. Wat vind je van Amersfoort in het algemeen? Een saaie stad? Een leuke stad? Waarom?

6. Wat voor cijfer (1 -10) zou je Amersfoort wat betreft vrije tijdbesteding willen geven? En waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2004, 20:11
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
(Ik woon ehm max 12 kilometer er vandaan)

Af en toe: Om te shoppen of om naar de bios te gaan

de Bios

Ik computer en dat kan vast ook in amersfoort en leuk winkelen kan dus ook

4. Vind je dat er in Amersfoort genoeg mogelijkheden voor vrijetijdsbesteding voor jongeren zijn?
-Is het de taak van de gemeente om te zorgen voor genoeg vermaak voor jongeren? Of van iemand anders (bijvoorbeeld van de jongeren zelf, of van buurthuizen ofzo)? Van wie dan?

Ja ik geloof het wel, dr is volgens mij best wat te doen. En het is een taak van de gemeente om het aantrekkelijk te maken voor jongeren ja. Al kunnen ze zelf ook met ideeen komen

5. Wat vind je van Amersfoort in het algemeen? Een saaie stad? Een leuke stad? Waarom?

Leuke stad. leuk centrum.

6. Wat voor cijfer (1 -10) zou je Amersfoort wat betreft vrije tijdbesteding willen geven? En waarom?

een 7. om de dingen die ik hierboven genoemd heb, leuk centrum, makkelijk te bereiken alles etc.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 21:19
Verwijderd
Citaat:
miss Elise schreef op 05-04-2004 @ 20:46 :
Deze enquête is bedoeld voor jongeren uit Amersfoort en omgeving en voor jongeren die vaak in Amersfoort komen. Ik doe een aardrijkskunde werkstuk over de recreatiemogelijkheden in Amersfoort. Ik wil graag weten hoe jongeren hier over denken. Daarom heb ik een aantal vragen opgesteld. zouden jullie deze willen beantwoorden?
alvast bedankt!

1. Kom je vaak in Amersfoort? Woon je er? Waarom kom je naar Amersfoort? nee heel soms, nee, winkelen.

2. Aan welke vormen van ontspanning (buiten de deur) heb jij behoefte? sport, hobby's, winkelen, frisse lucht.

hobby's, vast wel.

leuke stad, ze hebben een leuk winkelcentrum iig

7.5 leuk om te winkelen, zal de rest ook wel goed zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 21:56
Verwijderd

Ik woon werk en ga naar school in amerfoort

dansgelegenheid, natuur, winkelcentra

dansen, een goede dansgelegenheid om uit te gaan is er niet.
optredens bezoeken, de kelder organiseerd wel af en toe dingen, maar weer een combinatie van dansen/feestjes/optredens zoals tivoli in utrecht is er niet maar per expressie doet zijn best!
winkelen, ja wel redelijk

ja, per expressie vind ik een geweldig initiatief. In het uitgaansleven vind ik dat er uit dansgelegenheid moet komen. Dan niet een danscafe zoals rumours, maar echt tent met alternatiever muziek, urban, hiphop, het idee van een "disco" met verschillende zalen met elk ander muziek.

-Is het de taak van de gemeente om te zorgen voor genoeg vermaak voor jongeren?

Ja, van de gemeente met inzet van de jongeren zelf.

is terecht benoemd als meest leefbare stad van nederland, met de culturele potentie voor een wereldstad.

6. Wat voor cijfer (1 -10) zou je Amersfoort wat betreft vrije tijdbesteding willen geven? En waarom? 8, ik kan me wat betreft tekort komingen in vrijetijdsbestedingen die mij aan gaan niets bedenken behalve een dansgelegenheid/
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 17:01
miss Elise
miss Elise is offline
Dank je wel voor t invullen

big kiss Elise
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten