![]() |
|
Ja keuze zat, ik heb zelf deze in de winkel gekocht, echt heel mooi met witte kousen eronder.
Trouwens, je vraagt er niet om maar toch een tip: stay up kousen zitten echt veel beter, dan heb je weliswaar eigenlijk geen jarretels meer nodig maar die heb je dan voor de esthetiek en het geheel blijft echt veel beter zitten
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Die van die foto in de Hunkemuller zijn inderdaad mooie jarretels met mooie kousen
![]() Bij pabo en CLD zou ik persoonlijk niet kijken, die dingen vind ik meestal veel ordinairder dan gewoon van de H&M, hunkemuller, livera, v&d e.d..goede stay ups zijn eigenlijk tegenwoordig overal wel te krijgen, ik vind die met brede band van de h&m net iets mooier dan met dunne band van de hema, maar op zich werken ze beide prima.
||
Citaat:
Overigens zitten stayups lang niet altijd lekkerder. Als je benen hebt zoals ik zitten zelfs voor geen meter, ik moet ze enorm hoog optrekken en het schuurt als een gek.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Topless in de trein? Axel11 | 63 | 11-07-2015 06:09 | |
Seksualiteit |
tieten verslaving! hakblauwezak | 37 | 08-07-2015 00:49 | |
Seksualiteit |
Kleding/lingerie rodina | 34 | 18-07-2004 16:33 | |
Verhalen & Gedichten |