Advertentie | |
|
![]() |
|
Max. voor een bh is 15 euro (krentenkakker) , dus ik ben aangewezen op de H&M
![]() Kheb vooral katoen, dat zit beter.. Verder boeit het me weinig.. Ow en maten? Van 70A tot 70C (dwz dat ik bh's heb van 70A, 75A, 70B, 75B en 70C), dus eigenlijk heb ik geen maat ![]() Geen kant alsjeblieft, als ik de hele dag wil jeuken en krabben en prutten aan bh's dan moet ik vooral kant aandoen.. Voor onderbroeken meestal een pakje van 3 voor zoveel euro, katoen uiteraard.. Nee ik ben niet z'n sensuele ondergoed draagster..
||
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
hmz.. waarom heb ik altijd zo het idee dat de h&m van Enschede zo ontzettend VLUT is vergeleken bij de rest van de steden?
die van ons is echt zoo klein voor mijn gevoel, en als mensen zeggen dat ze dit of dat van de h&m hebben,... zie ik het er nooit bij ons ![]() ![]() |
![]() |
|
bh's: meestal bij inno,liever de iets duurdere,die dan ook beter van kwaliteit zijn...gewoonlijk toch...maar aan bh's zo weinig mogelijk kant aub,anders loop ik te krabben lijk zot...
strings: h&m,hunkenmoller en inno...voornamelijk deze,maar ik koop eigenlijk overal en altijd strings dus maakt me niet altijd uit
|
www.antiflirt.com plaatjes kan ik niet knippen en plakken, mjah vrouwen en techniek he
![]() Mooie spullen, alleen behoorlijk prijzig, maar wel lekker ordi ![]()
|
Verwijderd
|
Ik koop het meestal bij de H&M, V&D, Livera of Hunkemoller.
Ik wil er niet teveel geld aan uitgeven, dus meestal koop ik bh's als ze in de aanbieding zijn ![]() ![]() Ik heb niet echt setjes ofzo, meestal koop ik losse bh's en losse onderbroeken. Ik heb wel veel basic dingen die met elkaar te combineren vallen. Niet teveel kant en overdreven gedoe, maar een beetje is wel leuk, het moet ook weer niet te saai worden. Meestal katoen/glimmend iets (eh? satijnachtig) en in de kleuren zwart, blauw, wit, bordeaux, groen etc. |
![]() |
|
k vind lingerie geweldig, kheb alleen een pest hekel aan kopen. Gadver in zo'n te klein hokje met zo'n bouwlamp boven je hoofd, en dan altijd de verkeerde maten mee hebben.
Liefst zwart en kant. Satijn vind ik niets, te ordinair. Kant is mooi, sexy en heeft klasse, mits het mooi kant is natuurlijk. Vervelende is alleen dat 't zo duur is. Kmoet en zal binnenkort een soort van corset aanschaffen, alleen dan compleet van kant, ooit gezien bij antiflirt, maar toen vond ik 'm te duur (ruim 100 euro).. maar goed Jarretels ook geweldig, alleen die klote kousen, voordat je ze eenmaal vast hebt geklikt aan je jarreteldinges zit er al weer een ladder in ![]() ![]() Lak en leer is niet echt aan mij besteed eigenlijk, wie weet ooit, als ik later gothic word ofzo..
|
![]() |
Ik draag t liefst alleen maar strings.. Kheb dus ook maar een enkele onderbroek..
En dan strings in alle kleuren.. doorschijnend.. kant.. enz enz ![]() En BH's, 70c meestal.. Soms valt een BH klein of groot uit.. Kant is wel heeeeeel moooooooooi ![]() En als die string en die BH dan ook nog een setje vormen.. helemaal ![]() Koop ze overal ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ehh Rodina, is dit een knip-plakwerkje van een oud topic van je, of haal ik me dingen in mijn hoofd? ![]() Goed, ontopic: De 3-pak strings van H&M kan ik niet laten liggen, hoewel ze vaak niet zo mooi zijn. Maar setjes e.d. koop ik soms ook bij H&M, omdat ze wel leuk zijn (alhoewel kwalitatief k*t). Ook de Hema heeft zo nu en dan wat leuke dingetjes. Ik heb wel eens wat LaPerla gekocht, en Schiesser, maar daar ben ik nu te krenterig voor. |
![]() |
|
![]() |
Waar koop jij je lingerie? bij verschillende lingerie zaken
Wat zijn je maten? D75 Wat voor bh's koop je? van gewone tot allemaal kant Alleen maar strings? yep meestal wel Of am liebsten een degelijke sloggi?neeeee Jarretels? Kant? Lak? Leer? kant vind ik mooi maar t jeuk soms wel Hoeveel besteed jij ongeveer aan een setje, koop je setjes, of interesseert je het niet zoveel? koop wel vaak setjes jah, uhm € tussen de 80 en 100 euro ongeveer |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik koop eigenlijk nooit dure setjes compleet met versiersels omdat ik het nogal duur vind in verhouding met wat ik er aan heb. Behalve mezelf en af en toe een gezinslid ziet niemand m'n ondergoed. Ik ben niet zo'n relatiepersoon, vandaar. Mocht ik ooit een vriendje krijgen dan ga ik wel op de uitkijk voor mooie setjes (mocht ie daarvan gecharmeerd zijn). Maat 75B trouwens, mocht het iemand interesseren.
|
Lingerie!
Een domme verslaving van mij, vrees ik. Ik heb er dan ook veel teveel van. In alle mogelijke kleuren en stoffen. Simpel, met kant, met satijn, met bollen, met kaartspelmotief, slutty ondergoed, brave meisjes-ondergoed. You name it. Alleen ben ik niet gek op latex/leer-ondergoed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben niet zo'n lingerie-mens.. bh's en ondergoed gewoon van de hema of een soortgelijke winkel. Geen strings. Zonder frustels en dingetjes, want dat vind ik maar irritant. En ik ben toch de enige die mn ondergoed ziet, dus dan kan ik mn geld wel beter besteden dan aan zo'n heel dure setjes.
Als ik een vriendje krijg, kan ik eventueel nog wel altijd zoiets kopen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Veel van de Hema, soms ergens anders. Bij de Hema hebben ze zo'n naadloze serie zeg maar, met boxers en mooie beugelbh's (die helaas uit de collectie zijn nu
![]() Nooit kant of andersoort frutsels, dat vind ik allemaal lelijk. Gewoon effen stof, zwart of wit. Lekker zitten is het belangrijkst (en niet doorschijnen dat ook wel)
|
Waar koop jij je lingerie? Het meest bij Hunkemöller en soms bij H&M
Wat zijn je maten? xs en 75A/70B Wat voor bh's koop je? Niet hele bijzondere....hij moet gewoon leuk zijn en niet ouderwets....leuke kleuren en hij moet lekker zitten Alleen maar strings? Eigenlijk wel ja....ik vind gewone onderbroeken niet zo fijn zitten...alleen 's nachts in bed is het wel handig Of am liebsten een degelijke sloggi? hmm....nog nooit gehad, maar lijkt me ook niet echt nodig Jarretels? Kant? Lak? Leer? Kant is soms wel mooi als het maar niet té wordt! De rest dus echt niet! Hoeveel besteed jij ongeveer aan een setje, koop je setjes, of interesseert je het niet zoveel? Mijn string kost meestal iets van €5 en de bh iets van €15...als ik een bh koop dan neem ik wel een bijpassende string erbij, maar ik haal ook nog vaak van die katoenen bij de Hunkemoller van drie voor €5 en ze zitten über lekker!
|
naar aanleiding van het ondergoed van Noé dat niet het benoemen na was
![]() Waar koop jij je lingerie? -mijn moeder haalt gewoon goedkope onderoed bij de zeeman ofzo Wat zijn je maten? -85 B en L Wat voor bh's koop je? -maakt niet echt uit, als er maar iets van kant inzit, en de bh-bandjes moeten aan de zijkanten zitten en niet aan de voorkant (klinkt raar maar die heb je wel) Alleen maar strings? Of am liebsten een degelijke sloggi? -ik draag nooit strings, gewoon een normale slip Jarretels? Kant? Lak? Leer? -jarretels zijn nutteloos, kant ben ik dol op, lak vind ik walgelijk en hoerig, leer...is niet bedoeld voor ondergoed. Hoeveel besteed jij ongeveer aan een setje, koop je setjes, of interesseert je het niet zoveel? -het intereseert me bar weinig. ik geef er geen geld aan uit, ik heb namelijk nooit geld, en als ik geld heb dan zijn er belangrijkere dingen waaraan ik het uit kan geven
|
![]() |
Oe. Hoe goedkoper,hoe beter. Maar ik heb eigenlijk van alles, heb 2 dure bh's, met mammie in speciale lingerie winkel gaan kopen. Andere komen uit H&M en uit Carrefour.
Ondergoed is het liefst gekleurd, geel,oranje,roze,blauw,... Geen kant, liefst gewoon simpel. ![]() En alleen slips, strings zitten kut kut kut. Maten? 70/75/80 A en xs/s
|
Liefst voorgevormde Bh's en stevige beugels. Komt vaak van hema maar H&M, Hunkemoller en Zeeman
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
[
Waar koop jij je lingerie? h&m, zeeman, ter stal, hema, overal Wat zijn je maten? S/ 70/75B Wat voor bh's koop je? uhm liefst zwart, soms paars fzo, en stiekem heb ik een tijgerprint (schaam) Alleen maar strings? jep Of am liebsten een degelijke sloggi? NOOIT. of ik moet echt zo ongesteld als een paard zijn (sorry voor de ongenuanceerde zegswijze ![]() Jarretels? teveel gedoe, altijd ladder in kousen, enz, Kant? vaak wel Lak? Leer? nope Hoeveel besteed jij ongeveer aan een setje, koop je setjes, of interesseert je het niet zoveel? hm..hooguit 25 per setje. HOOGUIT |
![]() |
|
Leuk topic, toevallig werk ik op het moment op de lingerie afdeling van de bijenkorf. En er zijn echt heleboel mooie dingen te koop, maar t is wel redelijk prijzig.
Waar koop jij je lingerie? Ik koop het bij verschillende winkels, omdat mijn maat niet bij alle merken te krijgen is. Maar laatste tijd veel bij de bijenkorf (korting he ![]() Wat zijn je maten? meestal 80a, maar soms valt dat zelfs te groot uit...is wel irritant Wat voor bh's koop je? vanalles, maar ik houd niet van teveel poespas, ik vind een leuk kleurtje wel leuk en leuk motiefje. zwart is ook wel ok. Maar een witte of huidskleurige bh vind ik echt niet mooi, heb er 1 omdat je soms wel moet! ik ben wel fan van esprit setjes, leuk,simpel, vrolijk en niet te duur en toch goede kwaliteit. Alleen maar strings? Meestal wel, behalve voor 's nachts dan een slipje zonder naden. Of am liebsten een degelijke sloggi? nee sloggi is niet echt aan mij besteed, ik houd niet zo van katoen. Jarretels? Kant? Lak? Leer? eigenlijk allemaal niet, ik vind het gewoon niet mooi. Hoeveel besteed jij ongeveer aan een setje, koop je setjes, of interesseert je het niet zoveel? Als ik een bh koop neem ik meestal er ook wel een string bij, of iig iets wat er bij past. Maar ik koop ook wel vaak los van die simpele dingen. AAn een setje geef ik denk ik zo'n 40 à 50 euro uit.
Laatst gewijzigd op 23-07-2003 om 19:56. |
![]() |
|
- ik heb best veel van die hema boxershorts, in kleurtjes en zwart en wit, van de h&m wat ondergoed en nouja eigelijk over.
Bh's koop ik nooit bij de hema, meestal bij de livera/hunkemoller of h&m. - xs of s en 75 a of 70 b. het verschilt vaak wel maar meestal is mijn maat wel te vinden. - vanalles, meestal iets met kant oid hoewel ik die gewone normale van de h&m ook wel leuk vind. Ik heb wel een hekel aan van die doorschijnende stofjes. - ik heb wel veel strings maar draag ze eigelijk alleen als het nodig is, niet omdat ik ze lekker vind zitten maar ik heb er ook geen hekel aan. snachts draag ik meestal van die hemaboxershorts voor meisjes. - nouja dat nou oook weer niet. - jarretels zijn tof, ik moet nog steeds nieuwe kopen maar ik draag haast nooit rokjes, maar ik vind het gewoon leuk. kant is ook wel erg oke, lak hoeft van mij niet zo. - meestal als ik er echt naar op zoek ben koop ik wel een bh met een bijpassend iets erbij, maar soms ook niet. Ik draag niet alles in setjes ofzo en ik weet niet precies hoeveel ik uitgeef, maar ik vind niet dat ik abnormaal veel geld uitgeef aan ondergoed ofzo
|
Ik koop m'n lingerie of bij een goede lingeriewinkel (pretty woman, Lindessa) of gewoon bij de hunkemoller of H&M. Merken zoals Aubade, Lovable, La perla en Pastunette vind ik erg mooi, maar koop ikniet vaak vanwege de dure prijzen. Goedkoper ondergoed kan ter afwisseling ook prima zijn
![]() Ik draag het liefst voorgevormde bh's anders zie je je tepels zo door je shirtje schijnen en dat vind ik niet echt mooi staan. Ik koop wel altijd bh's en strings als setje en vaak nog wat standaard kleuren strings erbij zodat je altijd wel kan matchen als er iets in de was zit ![]() Ik draag eigenlijk alleen maar strings, maar de setjes varieren van sportief tot sexy. Soms kantoen, maar kant, satijn en transparant kan ook heel mooi zijn. Het bedrag wat ik eraan uitgeef is heel verschillend. Voor een duur setje ben ik snel tussen de 60 en 90 euro kwijt, terwijl ik bij de h&m met 20 euro ook iets leuks kan vinden. Hangt dus helemaal af van m'n budget. |
![]() |
|
![]() |
Ik koop meestal iets bij de H&M of Hunkemöller...lingerie is nou echt iets waar ik niet veel om geef. Meestal koop ik gewone beugelbeha's en strings of soms boxers. Wat ik aanheb is meestal wel matching (qua kleur), maar daar houdt het ook mee op. En ach, het spul wat ik nu heb, bevalt me wel dus er is ook geen reden om over te stappen op iets duurders ofzo...
|
![]() Marie Jo zit zo lekker ![]() Ik heb ook wat dingen van H&M, die koop ik altijd in een opwelling, maar die setjes worden snel lelijk. Ik heb bijna altijd setjes aan, maar op sommige dagen boeit het me niet ![]() ![]() Wat ik echt lelijk vind, zijn van die prints of opdrukken op ondergoed. Kant is wel mooi ![]()
||
Citaat:
|
ik heb rotmaten...70C/D
![]() ![]() en van broekje M... beha's moeten gewoon stevig zijn en mooi...dat kan je dus bijna niet vinden...koop meestal bij hunkemoller, H&M past me niet qua beha's... strings koop ik meestal bij de h&m..jarretels of iets heb ik nog nooit aangehad, lijkt me niet handig... lak draag ik niet, lelijk, kant soms, leer vind ik lelijk...sportbeha's vind ik ook lelijk, draag ik maar heel soms... draag strings, soms strakke boxer of wijde boxer... beha's zijn voor mij altijd super duur....krijg ik ook meestal van mn moeder gelukkig, strings besteed ik nooit veel geld aan, bij de h&m is t gewoon goed zittend en t ziet er okee uit...en kost weinig...
|
Verwijderd
|
bh's haal ik voornamelijk bij de hema, die zitten gewoon erg lekker....mn cupmaat is geloof ik B80...en ondergoed gewoon M en voor mannenboxers S
en eerst keek ik niet zo naar ondergoed en kocht ik gewoon maar wat maar tegenwoordig kom ik thuis met de raarste strings...mijn geilste is een dooschijnende rode string met een zwart hartje erop en bandjes die je vast moet strikken... ![]() |
![]() |
|
Beha's: Wibra, Zeeman, Hans Textiel
Prijs: Rond de 4-5 Euro Slips/Strings: Wibra, Zeeman, Hans Textiel Prijs: Rond de 2-4 Euro Setjes: Wibra Prijs: Rond de 10 euro Het boeit me eigenlijk nie zo, alles zit even lekker en bij de zeeman en hans textiel hebben ze ook nog beha's zonder beugel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
lingerie enquete Desireeex | 22 | 13-08-2009 21:59 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Lifestyle |
Lingerie enquete ! Help jij me ? Debora v Hoven | 3 | 05-03-2008 17:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[column] Slagen in rode lingerie. Soapsie | 10 | 26-04-2005 14:29 | |
Lifestyle |
Lingerie rodina | 35 | 28-10-2003 18:00 | |
Lifestyle |
Lingerie rodina | 89 | 06-06-2003 08:48 |