Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2008, 14:52
Verwijderd
Ik ben van plan het zaterdag te gaan doen, maar ik ben bang dat ik ongesteld word. 16 feb was de laatste dag dat ik ongesteld was. Nou vraag ik me af of ik het zaterdag word want het gebeurd om de 28 dagen. En zoja, is er dan geen pil tegen? Want ik wil echt niet ongesteld worden!!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 15:01
Verwijderd
wat is het probleem? dan glijdt het extra lekker, ideaal voor je eerste keer

en even serieus: ja, er bestaan pillekes om uw regels uit te stellen, maar hoe dat juist zit weet ik niet. die moet ge dan op voorhand beginnen innemen enzo, en die zijn volgens mij ook op voorschrift, dus -> dokter.

edit: zestien februari is trouwens twee weken geleden, lijkt me maar een kleine kans dat je ze nu zaterdag al opnieuw gaat krijgen hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 15:10
Verwijderd
Citaat:
wat is het probleem? dan glijdt het extra lekker, ideaal voor je eerste keer

en even serieus: ja, er bestaan pillekes om uw regels uit te stellen, maar hoe dat juist zit weet ik niet. die moet ge dan op voorhand beginnen innemen enzo, en die zijn volgens mij ook op voorschrift, dus -> dokter.

edit: zestien februari is trouwens twee weken geleden, lijkt me maar een kleine kans dat je ze nu zaterdag al opnieuw gaat krijgen hoor.

Het is me eerste keer niet, overigens deed ik t 16 feb voor t laatst maar ik wil niet ongesteld worden. Voel nu ook een beetje kramp.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 15:15
Verwijderd
tja, ik heb eigenlijk maar één langetermijn-tip hoor: ga aan de pil... dan ben je nog niet geholpen voor nu zaterdag natuurlijk, maar dan weet je na een tijdje wel precies wanneer je je regels gaat krijgen (ik bijvoorbeeld kreeg ze vroeger dinsdagavond om half tien, en sinds ik van pil ben veranderd en op een andere dag m'n strip begin krijg ik ze nu zaterdagochtend rond half elf) én heb je de mogelijkheid om je pil door te nemen om je regels uit te stellen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 15:35
Verwijderd
Citaat:
tja, ik heb eigenlijk maar één langetermijn-tip hoor: ga aan de pil... dan ben je nog niet geholpen voor nu zaterdag natuurlijk, maar dan weet je na een tijdje wel precies wanneer je je regels gaat krijgen (ik bijvoorbeeld kreeg ze vroeger dinsdagavond om half tien, en sinds ik van pil ben veranderd en op een andere dag m'n strip begin krijg ik ze nu zaterdagochtend rond half elf) én heb je de mogelijkheid om je pil door te nemen om je regels uit te stellen.
Maar ik weet niet hoe ik eraan kom en of ik zaterdag dan zeker weten niet ongesteld word. Heb namelijk hier ook geen huisarts.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 15:40
Verwijderd
het was dan ook een langetermijntip die je voor zaterdag nog niet zou helpen

kortetermijntip 1: zaterdag niet neuken.
kortetermijntip 2: vraag aan de kerel in kwestie of hij het vies zou vinden om je te neuken als je je regels hebt. als hij het niet vies vindt, gewoon neuken. als hij het vies vindt: zie kortetermijntip 1.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 19:05
Verwijderd
Doe het dan gewoon zaterdag niet Alsof je maar één keer seks kunt hebben en verder nooit?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 21:16
Poeperd
Poeperd is offline
En ga aan de pil (daar moet je voor naar de huisarts).
Oud 05-03-2008, 00:26
arPos
arPos is offline
Citaat:
duidelijk connie om dus
Oud 05-03-2008, 11:44
remy476
remy476 is offline
omg neuk dan niet, en ik denk btw niet dat je het gaat worden.
Oud 06-03-2008, 10:35
Verwijderd
waaaaaaaaaaaaaaarom in godsnaam een datum vaststellen om je te laten ontmaagden

(tenminste, dit maak ik uit de post op)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 10:36
Verwijderd
dan kun je je er alvast mentaal op voorbereiden toch?

maar ik geloof dat dit niet om eeno ntmaagding gaat. Verder gewoon wat al gezegd is, als je het zo erg vindt, doe het dan gewoon niet. op korte termijn valt er weinig aan te veranderen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 10:57
Verwijderd
Citaat:
waaaaaaaaaaaaaaarom in godsnaam een datum vaststellen om je te laten ontmaagden

(tenminste, dit maak ik uit de post op)
ik ook dus, maar ...

Citaat:
Het is me eerste keer niet, overigens deed ik t 16 feb voor t laatst maar ik wil niet ongesteld worden.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 11:02
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
waaaaaaaaaaaaaaarom in godsnaam een datum vaststellen om je te laten ontmaagden seks te hebben
tenzij je elkaar 1x in de week ziet ofzo.
Oud 06-03-2008, 13:45
Evilblue
Evilblue is offline
tja, meiske, doe sex gwn een dagje eerder noh?
Oud 06-03-2008, 14:17
Metal
Metal is offline
Wat een belachelijk kuttopic. Gaat nergens over.
Oud 06-03-2008, 17:14
Labster
Labster is offline
lol
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 17:17
crazycat
crazycat is offline
"ik wil neuken maar ik n ongesteld, o nee wat een ramp, ik kan niet ff een weekje wachte... wie kan mn gezeur aanhoore?"
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 17:20
Eendje
Eendje is offline
"schat, over 10 sec is het 12 uur en je kan em erin rammen hoor!"
Oud 06-03-2008, 19:33
Magican
Magican is offline
Citaat:
Wat een belachelijk kuttopic. Gaat nergens over.
Als ik dit ook zou zeggen, had je me dan gequote for truth?
Oud 06-03-2008, 23:41
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ik ben van plan het zaterdag te gaan doen, maar ik ben bang dat ik ongesteld word. 16 feb was de laatste dag dat ik ongesteld was. Nou vraag ik me af of ik het zaterdag word want het gebeurd om de 28 dagen. En zoja, is er dan geen pil tegen? Want ik wil echt niet ongesteld worden!!!
Ja, of de anticonceptiepil, of Primolut (die laatste is alleen om je menstruatie uit te stellen )
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten