Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar met meerdere dranken zou ik het echt niet weten. Je hebt cocktails met 4 verschillende dranken ofzo, maar dat zou dan betekenen dat je glas voor 3 kwart alcoholische drank bevat en dat lijkt me dan weer niet echt logisch ![]() Dus, mensen die cocktails drinken: answer please!
||
Citaat:
![]()
|
"Wiet gevaarlijker dan alcohol in verkeer'
"Volgens het Nederlands Forensisch Instituut komt één joint ongeveer overeen met 1,1 promille alcohol in het bloed. Dat is ruim twee keer de toegestane hoeveelheid. Beginnend automobilisten mogen zelfs maar 0,2 promille alcohol in het bloed hebben."
||
Citaat:
![]()
|
Waarschijnlijk omdat kwaliteitsdagblad Spits heeft verzaakt een verklaring danwel andere bronvermelding dan het NFI op te nemen.
NFI, een overheidslabo, waarvan de intergriteit doorgaans niet geheel zuiver op de graat is, wat de suggestie werkt dat ze aan reverse investigation doen. ![]() Afgezien daarvan verschillen de manier, opname, onset, duur, bouw en mate van toxicatie/beneveling/substantie van alcohol en cannabis zo wezenlijk van elkaar (het feit dat het verschillende hersengebieden en -functies beinvloedt daargelaten) dat zelfs een peer en een appel nog beter te vergelijken zijn. Deze bocht is dus zo kort, hijs bijna 180 graden. ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
New Scientist kwam anno 2002 met een Ook hier werd intoxicatie door alcohol vergeleken met wietbeneveling alsook een combinatie van de twee. Hoewel ook hier niet uit het stuk naar voren komt om hoeveel en wat voor wiet het in de proef gaat - Citaat:
Grappig vind ik dat een overeenkomstige status van intoxicatie bij alcohol en wiet bij alcohol zorgt voor slechte coordinatie en motoriek gecombineerd met een onrealistisch beeld van het eigen preseteren, terwijl smokers zich zo bewust zijn van hun beperkt vermogen dat ze eerder overcompenseren dan gevaarlijk gaan doen. Maar het grappigst vind ik nog dat bij combinatie van de twee de bestuurder zo slecht bestuurt als je bij een combinatie zou verwachten, maar dat degene onder invloed minder geneigd is om zo gevaarlijk te rijden dan met alcohol alleen, omdat zijn zelfbewuste staat vanwege het wietgebruik het wegvallen van grenzen door de acohol compenseert ![]()
|
![]() |
|
|