Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2008, 12:51
curiously106
curiously106 is offline
Nougoed, ik heb echt een probleem gekregen door mijn ex...

Dat meisje is super verliefd geweest op mij. En we hadden een tijdje lang verkering.
En er is echt heel veel gebeurt in de tussentijd maar nu is het al een tijdje uit. Ze was namelijk op een gegeven moment INEENS verliefd geworden op een jongen die ze niet kende, uit het niks. En ik ben er nog steeds wel verdrietig van.

Meisjes zijn zo gevoelig, en ze weten ook niet waarom ze "welk" gevoel krijgen als ik het af en toe zo hoor.
Ze denken zo vaak verliefd te zijn op een andere jongen behalve hun vriendje.
En als dat gebeurt, is het net alsof ze een pan water op het fornuis hebben staan (dat zijn ze zelf), en wanneer er ineens stoom uit de pan vandaan komt doen zij de deksel erop. Waardoor het dus onderhuids alleen maar opbouwt..

En ik vind het maar dom dan als ik hoor dat het dus ook precies zo is gegaan met mijn ex-vriendin

Dus is het nu de bedoeling hekel te hebben aan meisjes.
Dat krijg ik toch niet voor elkaar. Maar het lijkt meer een kwestie van machteloos toeval, dat alles goed loopt, in plaats van dat je er zelf iets aan kunt doen.
Dus hoe moet je dan weer in godsnaam verder..
Ik weet niet of het maar een manier van bekijken is, of dat ik hier gewoon niet omheen kan en dat dit gewoon klopt. Maargoed ik vind het wel echt vervelend, en ik snap eigenlijk niet hoe je hier dan opnieuw vertrouwen in kan krijgen..

Laatst gewijzigd op 22-03-2008 om 12:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2008, 12:55
Verwijderd
Wat is je vraag?

Ja vrouwen zijn de mooiste grapjes van de schepping.

Get a life?

zoiets?

Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 13:08
Inanis
Inanis is offline
Er zit genoeg waarheid in je verhaal, maarja juist omdat je die feiten weet is er niets aan de hand toch?
Je weet hoe meiden in elkaar zitten over het algemeen, dat is een goed iets. Ze zouden maar onvoorspelbaar zijn, denk je dat eens in..
Oud 22-03-2008, 14:40
curiously106
curiously106 is offline
Nou ik weet dus dat het van de een op de andere dag ineens compleet anders kan zijn met ze. Maar het zal wel een jongens iets zijn om daar echt goed ziek van te worden.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 15:04
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Nou ik weet dus dat het van de een op de andere dag ineens compleet anders kan zijn met ze. Maar het zal wel een jongens iets zijn om daar echt goed ziek van te worden.
Dat is juist wat voorspelbaar aan ze is, hun onvoorspelbaarheid.
Maak er gebruik van. Niet teveel op ze bouwen, niet teveel van ze afhangen.
Weet waarmee je in zee gaat, een dealer moet zijn drugs kennen.
Oud 22-03-2008, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Wacht maar even rustig tot je de puberteit uit bent
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Voor zover ik weet zijn meisjes juist vaak degene die 'gek' worden van liefdesverdriet. En ja, meisjes zijn onvoorspelbaar met hun soms rare buien.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 19:19
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Voor zover ik weet zijn meisjes juist vaak degene die 'gek' worden van liefdesverdriet. En ja, meisjes zijn onvoorspelbaar met hun soms rare buien.
jij hebt zeker zelf een einde aan de meeste van je relaties gemaakt?
Oud 22-03-2008, 21:34
Verwijderd
Je bent zelf een pan water.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 22:25
TopDrop
TopDrop is offline
Hoe oud ben je?
Oud 22-03-2008, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Je zal het er, als je tenminste hetero bent, toch mee moeten doen. (haha woordgrapje)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 11:11
curiously106
curiously106 is offline
Ik ben 18... dus hopelijk ligt het aan de leeftijd dan
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 12:22
Rainn
Rainn is offline
Je klinkt verdacht veel als mijn ex vriend...
Maaaaaar die was geen 18
Oud 23-03-2008, 14:28
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Nou ik heb nu al meermalen meegemaakt dat de jongen van de een op de andere dag er geen trek meer in had. Ik weet niet of dat zo'n typisch meisjesding is. Al geloof ik wel dat meisjes zich snel laten leiden door gevoelens, die ze voor meer mensen tegelijkertijd kunnen hebben. Dat ze niet kunnen kiezen, of toch voor een ander kiezen al is dat misschien geen logische of verstandige keuze. Ik denk dat het ook zeer de vraag is met wie je te maken hebt. Hoe naief is de persoon in kwestie en waar is diegene naar opzoek in een relatie. Je moet iemand vinden die het zelfde zoekt als jij. Zolang dat niet strookt zal het inderdaad niet werken, nee.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 14:52
Volk
Volk is offline
Hoe oud was je meisje? Daar kan het ook aan liggen.
Bovendien moet je vooral niet gaan generaliseren. Het ligt zeer waarschijnlijk aan het meisje in kwestie dan aan 'meisjes'. Zowel jongens als meisjes weten soms niet met hun gevoelens om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 18:59
Verwijderd
je bent 18?wtf echt

misschien dat het celibaat iets voor je is?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 09:33
I C U
I C U is offline
Tja, je moet ook maar net de juiste vinden. Mannen zijn ook zo makkelijk niet, geloof me. Ook die geven rare/dubbele signalen af en als je een lange tijd een relatie hebt, is het niet raar dat je wel eens iemand tegen komt waar je het ook wel op zou kunnen. Dan hangt het verder van de relatie af of jullie dat overleven.

Of en hoe je er dan weer vertrouwen in moet hebben, tja, vertrouwen is iets dat groeit enzo.
Oud 24-03-2008, 10:26
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Meisjes zijn zo gevoelig, en ze weten ook niet waarom ze "welk" gevoel krijgen als ik het af en toe zo hoor.
Ze denken zo vaak verliefd te zijn op een andere jongen behalve hun vriendje.
En als dat gebeurt, is het net alsof ze een pan water op het fornuis hebben staan (dat zijn ze zelf), en wanneer er ineens stoom uit de pan vandaan komt doen zij de deksel erop. Waardoor het dus onderhuids alleen maar opbouwt..
Wat een lulverhaal, alsof alle meisjes zo zijn.

Oja, en sommige jongens kunnen ook zo zijn, geloof me.
Oud 25-03-2008, 20:39
curiously106
curiously106 is offline
Nou, ik ben ook liever zelf de schuld in ruzie's met mijn vriendin.
Zodat het ook aan mij ligt of het weer goed komt of niet.

Maargoed, ze bleef maar door klooien met jongens daarna..
Dus was er geen andere keuze meer dan gewoon het contact af te breken eigenlijk.

Maja daarom is het nu ook over, dus het maakt niet zoveel meer uit denk ik.

Laatst gewijzigd op 25-03-2008 om 22:41.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 21:51
Haagse Sjonnie
Haagse Sjonnie is offline
Juist, hoe oud zijn die meisjes? Meisjes willen graag hun gevoelens in de praktijk brengen. Dat verschilt van 14-22 jaar. In die tijd hebben meisjes een periode van sletten om zo hun gevoelens op rij te kunnen hebben. (Uitzonderingen daargelaten.)

En dat jij de schuld op je neemt is bullshit. Meisjes leven al in hun verliefde, rooskleurige leventje en zo bevestig je het alleen maar voor hen.
Oud 25-03-2008, 23:08
curiously106
curiously106 is offline
Ik weet het...
Alleen ik probeer het in de eerste instantie gewoon. Ik hoop gewoon dat ik de schuld ben
Ik vind het veel vervelender om me af te vragen of zij er ooit achter komt dat ze stom aan het doen was, ipv of ik ooit erachter kom wat ik "dan fout doe".
Want de kans zit er dus dik in dat zij dat nooit snapt.
En ik vind dat maar een vaag idee eigenlijk... als je fout zit dan besef je dat toch ooit wel..

Daarom zit ik ook in mijn achterhoofd nu nog steeds een beetje met de gedachte zovan ja... "zou ze het mischien als het nog een weekje langer duurt, WEL snappen??"
En daar moet ik echt vanaf, en dat is dus ook echt zwaaar irritant daaraan.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 23:11
Haagse Sjonnie
Haagse Sjonnie is offline
Dus jij hebt één keer met een meisje gezoend en zij met meerdere jongens?

Vertel het niet, mits je wilt dat je relatie kapot gaat.
Oud 26-03-2008, 06:44
curiously106
curiously106 is offline
Hehe nee zo bedoel ik het niet. Laat maar
Ik heb niet 1 keer met een ander meisje gezoent. En de relatie is toch al kapot.

Het is alleen makkelijker voor mijn gemoedsrust als ik ergens de schuld van zou zij geweest, omdat ik weet dat ik het zal proberen te gaan veranderen van mezelf. Maar nu zij iets heeft geflikt is het nog maar de vraag of zij dat ooit wel zal snappen.
Dat zit dus ook laatste tijd een beetje veel in mijn hoofd. Maar ik moet snappen dat het toch geen verschil gaat uitmaken, of zij het nou snapt of niet, want ik ben beter af zonder haar merk ik wel en dat is dus ook wat het belangrijkste is. Ook al zou ze nog sorry zeggen of niet.
Alleen ik moet mezelf eventjes daarvan overtuigd houden anders maak ik dalijk weer allemaal stomme fouten.

Maarja bedankt voor de reacties in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 08:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dus jij hebt één keer met een meisje gezoend en zij met meerdere jongens?

Vertel het niet, mits je wilt dat je relatie kapot gaat.
Ik neem aan dat ze dat juist niet wil.
Oud 26-03-2008, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Dus is het nu de bedoeling hekel te hebben aan meisjes.
Ik wil wel even helpen hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2008, 09:29
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Wat een ongelooflijk vaag gezwets hier zeg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten