Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou ik heb nu al meermalen meegemaakt dat de jongen van de een op de andere dag er geen trek meer in had. Ik weet niet of dat zo'n typisch meisjesding is. Al geloof ik wel dat meisjes zich snel laten leiden door gevoelens, die ze voor meer mensen tegelijkertijd kunnen hebben. Dat ze niet kunnen kiezen, of toch voor een ander kiezen al is dat misschien geen logische of verstandige keuze. Ik denk dat het ook zeer de vraag is met wie je te maken hebt. Hoe naief is de persoon in kwestie en waar is diegene naar opzoek in een relatie. Je moet iemand vinden die het zelfde zoekt als jij. Zolang dat niet strookt zal het inderdaad niet werken, nee.
|
![]() |
|
Tja, je moet ook maar net de juiste vinden. Mannen zijn ook zo makkelijk niet, geloof me. Ook die geven rare/dubbele signalen af en als je een lange tijd een relatie hebt, is het niet raar dat je wel eens iemand tegen komt waar je het ook wel op zou kunnen. Dan hangt het verder van de relatie af of jullie dat overleven.
Of en hoe je er dan weer vertrouwen in moet hebben, tja, vertrouwen is iets dat groeit enzo.
||
Citaat:
![]() Oja, en sommige jongens kunnen ook zo zijn, geloof me.
|
![]() |
Nou, ik ben ook liever zelf de schuld in ruzie's met mijn vriendin.
Zodat het ook aan mij ligt of het weer goed komt of niet. Maargoed, ze bleef maar door klooien met jongens daarna.. Dus was er geen andere keuze meer dan gewoon het contact af te breken eigenlijk. Maja daarom is het nu ook over, dus het maakt niet zoveel meer uit denk ik. Laatst gewijzigd op 25-03-2008 om 22:41. |
![]() |
|
Juist, hoe oud zijn die meisjes? Meisjes willen graag hun gevoelens in de praktijk brengen. Dat verschilt van 14-22 jaar. In die tijd hebben meisjes een periode van sletten om zo hun gevoelens op rij te kunnen hebben. (Uitzonderingen daargelaten.)
En dat jij de schuld op je neemt is bullshit. Meisjes leven al in hun verliefde, rooskleurige leventje en zo bevestig je het alleen maar voor hen.
|
![]() |
Ik weet het...
Alleen ik probeer het in de eerste instantie gewoon. Ik hoop gewoon dat ik de schuld ben ![]() Ik vind het veel vervelender om me af te vragen of zij er ooit achter komt dat ze stom aan het doen was, ipv of ik ooit erachter kom wat ik "dan fout doe". Want de kans zit er dus dik in dat zij dat nooit snapt. En ik vind dat maar een vaag idee eigenlijk... als je fout zit dan besef je dat toch ooit wel.. Daarom zit ik ook in mijn achterhoofd nu nog steeds een beetje met de gedachte zovan ja... "zou ze het mischien als het nog een weekje langer duurt, WEL snappen??" En daar moet ik echt vanaf, en dat is dus ook echt zwaaar irritant daaraan. |
![]() |
|
![]() |
Hehe nee zo bedoel ik het niet. Laat maar
![]() Ik heb niet 1 keer met een ander meisje gezoent. En de relatie is toch al kapot. Het is alleen makkelijker voor mijn gemoedsrust als ik ergens de schuld van zou zij geweest, omdat ik weet dat ik het zal proberen te gaan veranderen van mezelf. Maar nu zij iets heeft geflikt is het nog maar de vraag of zij dat ooit wel zal snappen. Dat zit dus ook laatste tijd een beetje veel in mijn hoofd. Maar ik moet snappen dat het toch geen verschil gaat uitmaken, of zij het nou snapt of niet, want ik ben beter af zonder haar merk ik wel en dat is dus ook wat het belangrijkste is. Ook al zou ze nog sorry zeggen of niet. Alleen ik moet mezelf eventjes daarvan overtuigd houden anders maak ik dalijk weer allemaal stomme fouten. Maarja bedankt voor de reacties in ieder geval ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik heb een probleem met meisjes. Theguy69 | 10 | 19-10-2016 06:52 | |
Liefde & Relatie |
kan niet met meisje praten op school thebest07111 | 11 | 29-11-2012 21:12 | |