Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb nog nooit echt nagedacht over broodtrommels en hoe dat in verband staat met imago. Maar hoezo zou een broodtrommel nerdy zijn?
![]() Op de middelbare school gebruikte ik altijd een broodtrommel. Nu woon ik op 5 min. lopen van mijn hogeschool en dan eet ik tussen de middag meestal thuis. En anders neem ik m'n brood mee in plastic zakjes, al is dat eigenlijk helemaal niet zo handig. Misschien maar weer eens een broodtrommel kopen! Is ook wel handig als je bijv. een dagje weggaat ofzo. Dit lijkt me trouwens ook wel handig eigenlijk. Ik neem nooit een banaan mee, omdat ik het er vervolgens niet meer zo smakelijk uit vind zien met al die bruine plekken. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar mijn pa had ook altijd geplette bananen in zijn tas zitten en toen heb zo'n bananendoos voor hem gekocht en die neemt hij nu altijd trouw mee en hij is er echt lyrisch over hehe.
|
vroeger had ik wel een broodtrommeltje, die propte ik helemaal vol. Maar tegenwoordig (as in sinds de 2e klas van de middelbare school) vind ik dat die trommel zoveel plaats inneemt in mn tas. Nu op de universiteit vind ik dat nog steeds. Als ik veel les heb loop ik nog altijd rond met mn school-eastpak die vol met schriften en aantekeningen zit. Als ik microscopie heb ook mn histologieboek erbij gepropt. En mn stethoscoop en ooglamp, die ik ook in een doosje bewaar. Dus dan liever geen trommel. Ik hou niet van boterhamzakjes want het plet mn brood en mn brood schuift dan van elkaar waardoor ik het beleg bij elkaar moet graaien. Ik wikkel mijn brood altijd in aluminiumfolie.
even als toevoeging: hoe deden jullie dat met drinken? beker, flesje, pakje? Ik had zelf al vanaf ik klein ben altijd een pakje bij me omdat ik dat gwn weg kon gooien en omdat ik een talent had voor lekkende bekers in mn tas.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had altijd een broodtrommel en daar werd nooit raar over gedaan ofzo
![]() In folie is vies, want dan wordt je brood zacht. En in boterhamzakjes is onhandig, want m'n brood kwam er altijd geplet en muffig uit. Dus gewoon de broodtrommel ![]() En met drinken: op de basisschool had ik zo'n schoolmelk-abonnement. En op de middelbare school kocht ik melk in de kantine. Tegenwoordig neem ik nooit brood mee naar college en op m'n stage ligt brood en beleg waar ik van mag eten.
|
Ik gebruikte vroeger van die tupperwarebakjes als broodtrommel, propte er meestal nog wat fruit bij de boterhammen, met als resultaat misvormde boterhammen en appels onder het broodkruim. Verder dan dat geen problemen mee gehad.
Nu gebruik ik eigenlijk alleen nog maar boterhamzakjes, handig en nemen ze niet veel plaats in beslag maar mijn brood komt er bedroevend uit. Warm en klef en verkruimeld. Misschien moet ik toch maar weer aan de broodtrommel.. |
![]() |
|
Doort dit topic heb ik vandaag mijn broodtrommel weer eens opgezocht
![]() Ik denk eerlijk gezegd niet dat een broodtrommel cool is, maar een broodtrommel hoort gewoon handig te zijn, niet meer en niet minder.
|
Verwijderd
|
Een broodtrommel neemt zo enorm veel plek in in je tas (telveel als je al veel mee moet nemen
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb nog steeds mijn broodtrommel van de basisschool, met beertjes
![]()
|
Ik neem tegenwoordig nooit brood of iets mee, aangezien ik niet meer naar school ga, op donderdagavond werk en dan ergens iets haal en op zaterdag gewoon tussendoortjes eet.
Overigens had ik op de basisschool wel een broodtrommel en als ik moest overblijven kreeg ik van mijn moeder altijd boterhammen en iets lekkers voor daarna, bijvoorbeeld een minimarsje, in een broodtrommel ![]() Op de middelbare school had ik eerst wel een broodtrommel maar daar ben ik vanaf gestapt en op de plastic zakjes over gegaan.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb hem al ruim een jaar en tot nu toe pastte elke banaan, behalve ééntje. Tegenwoordig gebruik ik hem niet zoveel meer. Dezelfde reden als een broodtrommel: het is heel handig, tot het moment dat hij leeg is en hij nog steeds veel ruimte inneemt in je tas. Dus een banaan eet ik meestal rond 11 uur en dan is hij meestal nog niet geplet. Als ik hem 's middags pas wil gaan eten, nemen ik de trommel wel mee. Ook een voordeel: schil kan er zo weer in, voor als je geen prullenbak hebt. ![]()
|
Ach ja, daar schaamde ik me voor, tot ik alto werd en het luidruchtig aan iedereen toonde
![]() Lunchtrommels zijn handig omdat het brood en al het andere inzittende niet geplet wordt, maar het neemt wel veel ruimte in. Ik recycle al jaren boterhamzakjes dus.
|
![]() |
Ik heb een broodtrommel en gebruikte die ook eigenlijk altijd, omdat ik broodzakjes idd nogal slecht voor 't milieu vind. Maar de laatste tijd gebruik ik toch weer zakjes, en dan idd omdat ik bang ben dat het anders stom of raar gevonden word...
Maar misschien moet ik me daar maar niks van aantrekken! Nouja, ik ben iig voor de broodtrommel ![]()
|
Op de basisschool had ik nooit brood mee. Ik nam altijd een liga mee met een beker drinken. Tussen de middag ging ik naar huis om middag te eten.
Op de middelbare school had ik de eerste 2 jaar wel een broodtromel mee. Daarna nam ik geen brood meer mee. Ik kwam altijd rond 3 uur of eerder thuis en dan at ik thuis brood. Nu neem ik altijd boterhamzakjes mee, vind ik veel handiger
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Muizen zijn saai #1576 Verwijderd | 500 | 15-12-2011 18:08 | |
De Kantine |
Saaie Meisjes in de Jungle #1373 Verwijderd | 500 | 09-05-2011 14:04 | |
De Kantine |