![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb pas een keer Dove Sunshine Lotion van m'n zusje gebruikt. Ik ga het denk ik zelf gewoon maar kopen, dan kan ik het echt proberen (na één keer merk je niet zoveel effect). (Die voor de normale/donkere huid moet je volgens mij alleen gebruiken als je echt al wat donkerder bent van jezelf, anders wordt je alsnog oranje. (Dat had een meisje uit mijn klas en zo heel wit is zij niet.)) |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zal eens op zoek gaan naar Dove Sunshine Lotion, het klinkt best goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar dat gebeurd niet met Nivea of Dove ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Edit: ik vroeg me net af, zouden er ook jongens zijn die zelfbruiners gebruiken?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb nog nooit zelfbruiner gebruikt, dat durf ik niet ![]() Ik wilde een beetje kleuren vooraf met behulp van onze zonnebank. Na een week was er nog steeds geen enkel (positief) effect - ik kreeg er puistjes van ![]() Maar ik ben nu - na 4 dagen - best wel blij met die Dove Sunshine Lotion ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: je moet in oktober al beginnen met zonnebanken en idd Dove sunshine kopen en gebruiken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Vanmorgen zag ik dat m'n armen en m'n bovenbenen het eigenlijk niet meer zo nodig hebben, daarom smeer ik het de komende dagen alleen nog maar op m'n onderbenen.
||
Citaat:
![]() (mijn broertje daarentegen heeft rood haar en moet minstens factor 30 hebben om er zonder blaren vanaf te komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En bruin op je handpalmen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mijn armen zijn ook niet zo spierwit maar mijn benen wel dus ik smeer dat alleen op mijn benen zodat er een beetje een zomers iets overheen komt, wat ze meteen geschikt maakt om mee in de zon te gaan (zonder dat t licht geeft idd) en blijf je elke dag smeren dan ga je wel verschil zien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het Dove en Nivea spul trekt ook goed in, gewoon inmasseren tot het weg is. Dan geeft het ook niet af op je kleren ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
das sowieso leuk ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Moet het er echt afslijten? ![]() ![]() Iemand nog een fles hebben van die troep trouwens? Het is echt niets voor mij. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik accepteer het maar gewoon ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste watermolen Reynaert | 11 | 06-07-2005 00:05 | |
Lifestyle |
Welke sokken draag je in de zomer? Sander1985 | 35 | 11-06-2005 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |
De dood in het park jsoes | 15 | 26-01-2004 11:49 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 | |
ARTistiek |
Zomer in Utrecht | 8 | 24-07-2001 21:31 |