Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2009, 12:02
Blaf
Blaf is offline
TS moet nog even nadenken
Oud 30-06-2009, 19:45
Not for Sale
Not for Sale is offline
1) Empire Earth, wat een schijtspel
- units hebben heel veel hp en doen heel weinig damage ---> battles duren eeuwig
- het 'verhaal' wordt in-game verteld met ontzettend lelijke sprites met nog ergere animaties en het sneuste van het sneuste op het gebied van voice acting

AoE3 en HoMM5 hebben dat laatste ook trouwens. Maar die doen ook nog wel dingen goed en maken het niet zó bont met de voice acting.

2) A2 Racer, en alles uit de stal van Davilex
Op het eerste gezicht ziet het er misschien uit als een spel, maar je hoeft maar één keer de controls te proberen om je te realiseren dat het een grafische spreadsheet is. Yuk.

3) mybrute en kornuiten
Spelers belonen als ze andere mensen lastigvallen met reflinks is gewoon een heel verwerpelijk principe

Verder even geen inspiratie

Laatst gewijzigd op 01-07-2009 om 06:54.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 19:58
lol_nl
lol_nl is offline
-Maple Story
-Diablo (ja, serieus!)
-RuneScape
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 20:28
Issun
Issun is offline
The Incredibles. Wat een foute rukgame, op een gegeven moment kon je ook gewoon onmogelijk verder.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 22:34
Verwijderd
Top 5 weet ik niet. Daikatana staat er in ieder geval wel in .
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 00:52
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik vondt A2 racer wel vet, maar het waren wel slechte spellen
Oud 01-07-2009, 11:57
T_ID
T_ID is offline
Earth 2160
Rukverhaal, rukactors, matige controls..

Warzone 2100
Is op zich een aardig spel, maar elke missie op een timer is gewoon een rottige manier om een spel te regelen.

Black&White
"Doooooood!"

Gangsters 2
Spellen horen beter te worden dan het voorgaande deel 1, niet slechter.

Freelancer
Een heel goed spel, maar degene die het verhaal verzon moeten ze zijn sokken op laten eten voor de matige WO 2 analogie in een setting met aliens.
Oud 01-07-2009, 17:50
Dinalfos
Dinalfos is offline
Radical Rex
One
Bushido
Shag Fu
Pit Fighter
Oud 01-07-2009, 17:51
Dinalfos
Dinalfos is offline
En sowieso al die moderne licensie-shizzle van EA.

*Braak*
Oud 01-07-2009, 21:26
Verwijderd
Echt een top 5 heb ik niet meer er zijn wel redelijk wat games die over het algemeen als goed worden beschouwd maar ik (extreem) ruk vind/vond.

1 Fallout 3, 2) TES: Oblivion
Geen immersion en het verhaal kwam in beide gevallen nauwlijks tot niet over. Het voelde meer als een loop-sim waarbij ik af en toe wat neerhaalde ipv een RPG met veel diepgang, spanning en een mooi verhaal. Ik weet niet eens zozeer het aan de copy paste NPCs ligt of de mix van gameplay elementen waarbij ze voor mij telkens het interessante van het genre eruit hebben gelaten.
3) Het verval van WoW naar easy play. Iedereen die het speel(de) schijnt het met open armen te ontvangen maar de uitdaging is er volledig voor me uitgegaan rond TBC. De warlock SL/SL build die na maanden nog steeds niet was generfed was het punt waar de pve focus iets te duidelijk werd.
Recente rukgames vond ik 4) Damnation, ik heb het halverwege het eerste firefight uninstalled en niet meer naar omgekeken. Zoveel potentie met vertical combat maar ze hebben echt hard gewerkt aan extreem harde kutcontrols.
Ook 5) ArmA2 valt me tegen. Ik wist dat het buggy zou zijn maar zelfs de tutorial demo bugde op 4 verschillende punten.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 22:33
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
-Diablo (ja, serieus!)
-
KETTER!
Oud 01-07-2009, 23:06
Zoidberg M.D.
Zoidberg M.D. is offline
Citaat:
Black&White
"Doooooood!"
Je kon gewoon de Engelse files downloaden. (Na veel klachten dat je geen keuze had welke taal je wil installeren.)
Oud 04-07-2009, 10:33
Blaf
Blaf is offline
1 - a2 racer
2 - lolblivion omdat wat drol zegt
3 - deus ex 2 wat een complete assrape was van het orgineel
Oud 04-07-2009, 10:40
Sherlock
Sherlock is offline
1. Rainbow six nogiets(niet las vegas)
2. Super mario galaxy(ik ben er denk ik over heen gegroeid want ik vind er geen hol aan btw de mario bros serie vind ik nog wel vet)
3. Wii sports
4. Kermis spelletjes(die me zusje ooit een keer voor haar wii heeft gekocht en welgeteld 3 min heeft gespeeld samen met mij toen hij direct ergens werd weggestopt)
5. De sims

(het is niet in volgorde )
Oud 04-07-2009, 11:35
BendeBen
BendeBen is offline
een hele top 5 zou ik zo gauw niet weten maar redelijk vers in het geheugen en sowieso met stip op 1 is toch wel Spore

wat een deceptie was dat zeg, niet te geloven.

de hoeveelheid tijd dat ik uitkeek naar dat spel is omgekeerd evenredig met de hoeveelheid tijd die ik nodig had om het spel te uninstallen uit pure boredom
Oud 04-07-2009, 11:40
Mobius
Mobius is offline
Soldier of Fortune 3
Doom 3
A2 Racer
Carmageddon 3
Nog wat vreselijk domme racegames.
Oud 04-07-2009, 12:29
Verwijderd
Citaat:
1. Rainbow six nogiets(niet las vegas)
Enig idee hoeveel Rainbow Six games er zijn?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 12:30
Sherlock
Sherlock is offline
Teveel
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 18:15
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Soldier of Fortune 3
Doom 3
doom 3 was not zo verschrikkelijk slecht vond ik
Oud 04-07-2009, 18:16
SHINee(L)
SHINee(L) is offline
Runescape, wat een bagger spel. En Cute Knight was ook vreselijk, die graphics? Echt niet om aan te kijken.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 23:15
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
doom 3 was not zo verschrikkelijk slecht vond ik
Deur open, monster schieten, sleutel pakken, deur open, gang door lopen, monster schieten, deur openmaken, sleutel zoeken, monster schieten...mwah. Als je een goeie horror/space shooter wil, probeer dan Dead Space.
Oud 05-07-2009, 19:54
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Deur open, monster schieten, sleutel pakken, deur open, gang door lopen, monster schieten, deur openmaken, sleutel zoeken, monster schieten...mwah. Als je een goeie horror/space shooter wil, probeer dan Dead Space.
als ik weer een horror/space waarbij de zogenaamde schrik situaties al mijlen ver van tevoren zie aankomen en waarbij je een irritante en slome camera hebt dan trek ik hem wel weer eens uit de kast

doom 3 was niet echt horror nee maar toch wel een degelijke al dan niet behoorlijk lineaire shooter
Oud 05-07-2009, 21:03
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Soldier of Fortune 3
Had deel drie nog steeds het manco van deel twee van extreem slechte clipping, waardoor je een half magazijn in iemands smoelwerk kunt schieten zonder dat hij geraakt wordt?
Oud 06-07-2009, 22:36
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
als ik weer een horror/space waarbij de zogenaamde schrik situaties al mijlen ver van tevoren zie aankomen en waarbij je een irritante en slome camera hebt dan trek ik hem wel weer eens uit de kast
Natuurlijk zie je het al ver van tevoren aankomen, dat komt door het geweldige onheilspellende sfeertje. En tóch schrik je.

Wanneer je niet schrikt speel je misschien op de verkeerde plek, op het verkeerde moment. Met je laptopje in de tuin, 's middags om één uur met een zonnetje en een glaasje ranja is niet de meest ideale setting. Probeer het eens 's nachts, gordijnen dicht, lampen uit, geluid hard. De inhoud van je blaas ligt binnen 5 minuten onder je stoel.
Oud 06-07-2009, 22:39
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Had deel drie nog steeds het manco van deel twee van extreem slechte clipping, waardoor je een half magazijn in iemands smoelwerk kunt schieten zonder dat hij geraakt wordt?
Dat is wel verholpen. Spel heeft ook een andere engine. Niet echt veel beter want de graphics waren niet bepaald om over naar huis te schrijven. AI was waardeloos, lawaai maken tijdens stealth actions werd niet eens bestraft met een fail. De game boeide geen moment en ik ben blij dat ik hem niet daadwerkelijk gekocht heb.
Oud 08-07-2009, 11:19
Young Predator
Young Predator is offline
Enige waar ik op kan komen is recent gespeeld:

Enemy Territory: Quake Wars
Oud 09-07-2009, 16:40
SacredRose
SacredRose is offline
resident evil: veronica cod x of zoiets. heb tien rondjes gedraait voordat ik eindelijk een keer voruit kwam. en dat vlijf zo maar dus heb ik hem vrij snel alweer uit gezet
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 16:56
Verwijderd
Wellicht heeft dat meer met jezelf te maken dan met de game, want ik had nergens last van.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 16:52
j00st
j00st is offline
poeh! Ik moet hier echt over nadenken, hebben al zo veel slechte spelen gespeeld (of getracht te spelen ) dat ik niet 123 een lijstje heb...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 18:14
Dinalfos
Dinalfos is offline
Resident Evil Code: Veronica X heerscht

(Behalve dan die invisible point of no return, vlak voordat je op dat vliegtuig stapt. Fucking irritant )
Oud 11-07-2009, 00:27
Verwijderd
Ik vond het ook wel dope dat je in het begin vrijwel alles kon killen met je knife.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 18:41
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Natuurlijk zie je het al ver van tevoren aankomen, dat komt door het geweldige onheilspellende sfeertje. En tóch schrik je.

Wanneer je niet schrikt speel je misschien op de verkeerde plek, op het verkeerde moment. Met je laptopje in de tuin, 's middags om één uur met een zonnetje en een glaasje ranja is niet de meest ideale setting. Probeer het eens 's nachts, gordijnen dicht, lampen uit, geluid hard. De inhoud van je blaas ligt binnen 5 minuten onder je stoel.
ik speelde het savonds om een uurtje of 10 met mijn koptelefoon op en het geluid behoorlijk hard en ja de eerste paar keer schrik je idd de tering maar dan herken je het muziekje en weet je dat 9/10 keer een dude met tentakels op zijn rug op je afkomt en dat je lijken vaak maar preventief moet onthoofden, het spel (ook al heeft het een lekkere aliens/the thing sfeertje) word gewoon heel snel heel voorspelbaar en dat is jammer want het begon goed
Oud 12-07-2009, 23:48
Verwijderd
Citaat:

*paddo's
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 23:49
Verwijderd
Citaat:
1) Empire Earth, wat een schijtspel
- units hebben heel veel hp en doen heel weinig damage ---> battles duren eeuwig
- het 'verhaal' wordt in-game verteld met ontzettend lelijke sprites met nog ergere animaties en het sneuste van het sneuste op het gebied van voice acting
Ik vind het wel een leuk spel eigenlijk. beter dan AoE.

OT: al die falende tycoon games. TTD was nog leuk, Rolercoaster heb ik ook nog wel gespeeld, maar verder is het allemaal ruk.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 13:47
Not for Sale
Not for Sale is offline
Beter? Waarin dan? AoE1?
Nou ja ik neem aan dat het ook wel afhangt van wat je eerst hebt gespeeld, die heeft al gauw een soort bonus qua indruk. Maar EE was voor mij echt pure ergernis.
Oud 13-07-2009, 13:56
Verwijderd
EE is wat groter, meer gebouwen, meer uit te breiden, logischer (like, een mannetje tegelijk bouwen, hoeveel barracks je ook hebt) grotere veldslagen, leuke campaign etc.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 15:39
Not for Sale
Not for Sale is offline
Wel méér idd, maar voor mij echt op een manier van meer is niet altijd beter ;x

Wel precies met je eens over de Tycoon games though
Oud 13-07-2009, 20:50
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
*paddo's
LSD.