Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat leuk voor je. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, ik ben 22 en mensen die ook mijn zusjes zien/kennen denken vaak dat zij (16,19,20) ouder zijn dan mij.
![]() Als mensen alleen mij ontmoeten word ik meestal gewoon op mijn leeftijd geschat, valt niet te veel aan te doen behalve gewone dingen als je naar je leeftijd kleden/gedragen... etc. |
![]() |
|
Ik word 26 en men schat mij meestal 19. Ik heb ook de baardgroei van een veertienjarige belhamel, dat helpt. Ik klamp me vast aan de gedachte dat mensen me 30 schatten tegen de tijd dat ik 45 ben. En dat ik er uitzie als 40 wanneer ik met pensioen mag.
|
ik heb alleen ouwe ogen maar verder zie ik er uit als 17 want ik ben klein en heb een bobblehead hoofd. iets simpels als mascara helpt al wel en ach verder is het toch ook niet zo boeiend. 1.66 meter is toch helemaal niet klein?
![]()
|
Tsja ik word ook vaak jonger geschat. Soms wel melig hoor. Kreeg toen onze kroeg van eigenaar was gewisseld niet eens een biertje en was toen al 22. Op dat moment was ik wel beledigd maar achteraf vond ik het wel komisch.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Ouder der uit zien dan je bent yasnie | 104 | 29-10-2012 21:14 | |
Psychologie |
jongeren (15 t/m 17) en (Gedwongen) hulpverlening. Welke mate ouders betrekken? Fantôme | 34 | 13-05-2007 20:43 | |
Lifestyle |
ouder uitzien Kevin D. | 44 | 17-09-2005 00:40 | |
De Kantine |
Ouder uit zien voor je leeftijd charly not | 76 | 28-08-2003 18:47 | |
De Kantine |
weet iemand tips french kiss | 22 | 14-04-2002 19:34 |