Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op mijn 16de zat ik ook in de 5de, is volgens mij een hele normale leeftijd om in de 5de te zitten...
Maar goed, zelf zie ik er volgens mij jonger uit dan ik ben... hoewel sommige mensen me wel eens veel ouder schatten... hmm.. ik denk dat leeftijd schatten op uiterlijk op een bepaalde leeftijd gewoon heel erg moeilijk is. |
![]() |
|
Ja dat komt wel is voor he.... Ik werd toen ik 14 was ook altijd ouder geschat.
Ik was laatst met vrienden in een kroeg, stond er iemand achter de bar. En wij met dr praten. Uiteindelijk om leeftijd gevraagd, zegt ze: hoe oud denk je? Ik: 23?? (dat dacht ik echt), en een vriend: 20 (hij wou laag gokken). Was ze 16!!!!!!! En dat lag niet aan onze slechte leeftijdschatting, wan de hele groep kon het niet geloven. Dr zusje was dr ook, zag er uit als 17, was 13 ![]() En sja onze buren op vakantie bleken even oud als wij, terwijl ik ze 2 jaar ouder had geschat.... Achja....
|
![]() |
Het lijkt inderdaad of iedereen er tegenwoordig ouder uitziet dan hij/zij is. Het zal wel komen omdat de 'jeugd van tegenwoordig' per se volwassen moet zijn, ook al zijn ze pas 13.
Ik word trouwens ook vaak ouder geschat dan ik ben. Vooral toen ik een jaar of 14 was, toen werd ik ongeveer 18 geschat. Laatste dacht iemand dat ik ouder dan 20 was, dat vind ik op de één of andere manier toch wel een compliment. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik word meestal wel ouder geschat, meestal rond de 18, 19. Ik vind vaak dat de meisjes van een jaar of 13 er ouder uitzien als dat ze zijn. Maar ik zou het niet leuk vinden als ik ouder als 20 wordt geschat. En vriendin van mij was 17 en iemand dacht dat ze 26 was, dan zou ik me toch erg oud voelen.
![]() |
![]() |
|
ik word juist altijd jonger geschat.
laatst dacht men dat ik 14 was en ergens anders kreeg ik geen biertje mee, aangezien ik geen ID bij me had om te laten zien dat ik minstens 16 was... dat zijn wel altijd volwassenen. mensen van mijn eigen leeftijd schatten altijd de juiste leeftijd
|
Ik word ook heel vaak ouder geschat.Toen ik 15 was werd ik op vakantie 18!! geschat! Jeej, dat vond ik toch wel een beetje overdreven...Maar ik moet vaak horen; goh je ziet er ouder uit of jeej, ik had je veel ouder geschat...Met uitgaan is dit soms wel es irri...
|
Ik word ook altijd een jaar of 3 ouder geschat vind ik wel relaxx haha
Maare over van die jonge meisjes die ouder (willen) lijken.. ik was net voor de zomervakantie bij m'n broertje op school, lopen dr allemaal meisjes uit zijn klas en klassen lager met handtasjes..!!!!! kom op zeg zo errug..!! handtasjes EN make-up Daar d8 ik toen ik 11 was nog nie eens aan man, toen gingen we nog touwtje springen en met de barbie's spelen
|
als iedereen ouder geschat word, is het dan niet op een gegeven moment de normale uh leeftijd..
hm, hoe zeg je dit ![]() ![]() misschien bestaan er wel verkeerde ideeen over hoe iemand op een bepaalde leeftijd eruit moet zien? is het nog iets van vroeger uit, dat vroeger mensen er op hun (bv) 15e jonger uitzagen dan nu..? |
![]() |
|
Verwijderd
|
toen ik 15 was dachten de meeste dat ik al 18 was. Vond ik niet erg, kwam namelijk toen al discotheeks binnen
![]() Ben sinds mijn 15de weinig veranderd qua uiterlijk ofzo.. dus zie er nog steeds uit als 18/19 jaar. Denk dat ik over een paar jaar er zelfs jonger uitzie vergeken met mijn leeftijd die ik dan hebt... aangezien mijn uiterlijk maar weinig veranderd en ik vrij 'klein' ben. Achja.. dat zal dan ook wel weer zijn voordelen hebben |
![]() |
|
als je jong bent is het volgens mij fijner om ouder geschat te worden dan je bent. dit ivm met kroegen binnenkomen en bier krijgen enzo.
ik heb het andersom...ben 21 maar word veel jonger geschat. meestal tussen de 16 en 18. zo ging ik een tijd terug naar The Excoricist (film) en voor mij waren 2 meiden die overduidelijk nog geen 16 waren en die konden zo doorlopen. ik was toen al 18 en kon pas doorlopen nadat de kassadoos mijn OV goed had bestudeerd! ![]()
|
Verwijderd
|
ik word meestal wel iets van 2 jaar ouder geschat (ben zelf 14)
ach ik zit dr niet zo mee.. En ik vind het ergens ookwel begrijpelijk.. Ik ga al mn hele leven om met mensen van gemiddeld 2 jaar ouder.. En niet alleen vrienden, maar ook school enzo.. En hmm ja, alles gewoon.. Dan ga je je vanzelf ook zo oud gedragen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmz, ik zie er juist veel jonger uit dan ik ben, tenminste dat krijg ik dagelijks te horen. Ik word altijd zo rond de 15/16 geschat, terwijl ik toch echt al 18 (en een half
![]() ![]() Ik denk dat het gewoon toeval is dat in jouw omgeving veel mensen er ouder uitzien dan ze zijn... in mijn omgeving is dat eigenlijk helemaal niet namelijk.
||
Citaat:
![]() hehehe
|
![]() |
Ik word meestal wel 17 geschat, of iets jonger.
Ik heb niet echt het idee dat iedereen er ouder uitziet dan zijn leeftijd. Ik schat iedereen altijd jonger, maar dat kan ook aan mij liggen ![]() Bijna iedereen bij mij in de klas ziet er jonger uit, je zou zeggen dat het een 4e klas is, ook qua gedrag (ipv 6e). |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik word vaak ook veel ouder geschat , zelfs een vriend verschoot van me , toen ik hem na al die tijd zij van ik bn nog maar 14 ze , ik ga da nog nie mogen zij hij
![]() of vaak komen ook als ik uitga , veel oudre jongens op me af , en als ze dan horen dat ik nog mar 14 ben , dan kijken ze zo raar en zeggen ze zo van je bent aan het lachen. |
![]() |
|
mij schatten ze altijd jonger en dat is pas dikke !#@&*@# !
dan wordt je ook gek van zeg....... "Ohhh ik had je rond de 14 geschat " tieff opp zeg dat ik toevallig geen breezahslet ben met een centimeter dikke make up op me gezicht bah wordt daar echt kwaad om bijna ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
zelf gaan wonen 16 jarige leeftijd noaaa | 10 | 05-08-2010 15:12 | |
Psychologie |
jongeren (15 t/m 17) en (Gedwongen) hulpverlening. Welke mate ouders betrekken? Fantôme | 34 | 13-05-2007 20:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe oud word jij ingeschat? MelFi | 178 | 11-07-2006 21:01 | |
Liefde & Relatie |
meer mooie vrouwen dan mooie mannen Trinity | 65 | 28-11-2005 19:53 | |
Seksualiteit |
Jongeren beginnen te vroeg aan seks amz | 64 | 08-04-2004 12:44 | |
Liefde & Relatie |
Je mag niet van je ouders o0BeKsKuH0o | 107 | 11-06-2003 16:45 |