Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2003, 19:33
charly not
charly not is offline
Het valt me op dat zoveel mensen er veel ouder uit zien dan ze in werkelijkheid zijn. Zo ziet mijn broertje van 14 er zeker uit als 16. Hij is volgens mij zeker meer dan een halve kop groter dan ik, terwijl ik al ong. 1.80 ben.
En gister was ik uit, had ik een gesprek met paar vrienden van vriend van mij.. Hadden het op een gegeven moment over school of zo, ik d8 dat hij in de 5de of in de 6de zat.. Was hij gewoon net 16 . Echt raaar.. Kon het gewoon niet geloven.
Naja, ligt het aan mijn omgeving (of alleen aan mij?) dat iedereen er tegenwoordig veel ouder uit ziet dat hij of zij daadwerkelijk is??!
Oud 24-08-2003, 19:36
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
charly not schreef op 24-08-2003 @ 20:33:
En gister was ik uit, had ik een gesprek met paar vrienden van vriend van mij.. Hadden het op een gegeven moment over school of zo, ik d8 dat hij in de 5de of in de 6de zat.. Was hij gewoon net 16 . Echt raaar..
Ik ben bijna 16 en zit in de vijfde hoor....niet zo gek volgens mij

ikzelf word vaak voor 17 of hoger aangezien
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:37
Verwijderd
Op mijn 16de zat ik ook in de 5de, is volgens mij een hele normale leeftijd om in de 5de te zitten...

Maar goed, zelf zie ik er volgens mij jonger uit dan ik ben... hoewel sommige mensen me wel eens veel ouder schatten... hmm.. ik denk dat leeftijd schatten op uiterlijk op een bepaalde leeftijd gewoon heel erg moeilijk is.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:39
Boef
Boef is offline
Meeste mensen schatten me meestal een jaartje ouder omdat ik lang ben...

(nutteloze post van mij )
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:58
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Ja dat komt wel is voor he.... Ik werd toen ik 14 was ook altijd ouder geschat.

Ik was laatst met vrienden in een kroeg, stond er iemand achter de bar. En wij met dr praten. Uiteindelijk om leeftijd gevraagd, zegt ze: hoe oud denk je? Ik: 23?? (dat dacht ik echt), en een vriend: 20 (hij wou laag gokken). Was ze 16!!!!!!! En dat lag niet aan onze slechte leeftijdschatting, wan de hele groep kon het niet geloven. Dr zusje was dr ook, zag er uit als 17, was 13

En sja onze buren op vakantie bleken even oud als wij, terwijl ik ze 2 jaar ouder had geschat.... Achja....
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Meestal denken mensen van school niet dat ik een paar maandjes 16 ben, maar ik zit ook in de klas met oudere mensjes. maar hier op scholieren post ik welles foto's en dan krijg ik commentaar 'je ziet er jonger uit'..
Met citaat reageren
wissie
wissie is offline
Het lijkt inderdaad of iedereen er tegenwoordig ouder uitziet dan hij/zij is. Het zal wel komen omdat de 'jeugd van tegenwoordig' per se volwassen moet zijn, ook al zijn ze pas 13.

Ik word trouwens ook vaak ouder geschat dan ik ben. Vooral toen ik een jaar of 14 was, toen werd ik ongeveer 18 geschat. Laatste dacht iemand dat ik ouder dan 20 was, dat vind ik op de één of andere manier toch wel een compliment.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:06
Kamilla
Kamilla is offline
Ik word meestal wel ouder geschat, meestal rond de 18, 19. Ik vind vaak dat de meisjes van een jaar of 13 er ouder uitzien als dat ze zijn. Maar ik zou het niet leuk vinden als ik ouder als 20 wordt geschat. En vriendin van mij was 17 en iemand dacht dat ze 26 was, dan zou ik me toch erg oud voelen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:09
Somebody Special
Somebody Special is offline
Heb ik nooit zo'n last van
Oud 24-08-2003, 20:27
Verwijderd
ik ben net 16 geworden, maar ik word altijd aangezien voor dik 20. *ik ben groot en een beetje breed, dus dan krijg je dat*

t meest extreme was nog wel een man die me aanzag als fotograaf op een feest *toen was ik 14*en een andere man die me aanzag voor 32.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:29
Talon
Talon is offline
heb ik ook
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:35
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
tjah dat ken ik dat er ouder uit zien..... maar ja mensen schatte mij ook altijd ouder mischien omdak lang ben enso
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:55
Thomas
Thomas is offline
Mensen schatten mij ontzettend vaak veel ouder dan ik ben.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:59
Vince_007
Vince_007 is offline
Mja....

Op een heel schooljaar komen er gemiddeld 3 leerlingen vragen of ik een nieuwe leraar ben en 5 eerstejaartjes klagen dat ze gepest worden door hun vrienden....

'k ben 17 maar 'k word regelmatig 25 geschat...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:33
Verwijderd
Ik word met regelmaat op een jaar of 16 geschat.. Qua hoe ik doe, hoe ik eruit zie en hoe ik praat.. Maarjah ik ben nog steeds gewoon lekker 14
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:45
Tryptamine
Tryptamine is offline
Gheh, ik ben dit jaar al op 30 geschat, en op mijn nieuwe school dacht de concierge dat ik een leraar was
Oud 24-08-2003, 21:49
Verwijderd
deze kan ook op slot
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:14
Balance
Balance is offline
ik word juist altijd jonger geschat.
laatst dacht men dat ik 14 was en ergens anders kreeg ik geen biertje mee, aangezien ik geen ID bij me had om te laten zien dat ik minstens 16 was...

dat zijn wel altijd volwassenen.
mensen van mijn eigen leeftijd schatten altijd de juiste leeftijd
Oud 24-08-2003, 22:40
ssjpan
ssjpan is offline
Ik wordt vaak 14 of 15 geschat ofzo..
Oud 24-08-2003, 22:57
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
ik ben dan wel net 5 dagen 16 jaartjes

maar toen ik nog 15 begin afgelopen schooljaar d88 ze al dat ik 17 ofzo was

maarja, ik ben op het moment dan wel al 1.90m
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 00:35
Vice
Vice is offline
Ik wordt heel vaak jonger geschat. Misschien komt dat omdat er veel mensen er ouder uit zien.
Oud 25-08-2003, 01:09
Verwijderd
ik word vaak jonger geschat werd laatst zelfs een keer voor 15 aangezien
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 01:15
CrazY G
CrazY G is offline
gelukkig wordt ik niet ouder geschat, de meeste zitten wel juist soms iets jonger. Ben er blij mee want als je nu ouder wordt geschat vind je het misschien cool, maar ben je straks 25 en begint iedereen je 30+ te schatten :/
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 07:15
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik word ook heel vaak ouder geschat.Toen ik 15 was werd ik op vakantie 18!! geschat! Jeej, dat vond ik toch wel een beetje overdreven...Maar ik moet vaak horen; goh je ziet er ouder uit of jeej, ik had je veel ouder geschat...Met uitgaan is dit soms wel es irri...
Oud 25-08-2003, 07:17
Quiana
Quiana is offline
De ene keer schatten ze me 15, de andere keer 18.
Oud 25-08-2003, 07:50
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Talon schreef op 24-08-2003 @ 21:29:
heb ik ook
Oud 25-08-2003, 08:09
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
Ik word ook altijd een jaar of 3 ouder geschat vind ik wel relaxx haha
Maare over van die jonge meisjes die ouder (willen) lijken.. ik was net voor de zomervakantie bij m'n broertje op school, lopen dr allemaal meisjes uit zijn klas en klassen lager met handtasjes..!!!!! kom op zeg zo errug..!! handtasjes EN make-up
Daar d8 ik toen ik 11 was nog nie eens aan man, toen gingen we nog touwtje springen en met de barbie's spelen
Oud 25-08-2003, 08:29
Tahvall
Tahvall is offline
als iedereen ouder geschat word, is het dan niet op een gegeven moment de normale uh leeftijd..
hm, hoe zeg je dit

misschien bestaan er wel verkeerde ideeen over hoe iemand op een bepaalde leeftijd eruit moet zien?
is het nog iets van vroeger uit, dat vroeger mensen er op hun (bv) 15e jonger uitzagen dan nu..?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 08:49
$hady-Record$
$hady-Record$ is offline
toen ik 13 was werd ik altijd voor 15, 16 aangezien, niet onhandig trouwens

Maar ik denk dat het gewoon vrij moeilijk is om iemand afgaand op uitrelijk in te schatten, verder zou ik het ook ni weten
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 09:27
Verwijderd
toen ik 15 was dachten de meeste dat ik al 18 was. Vond ik niet erg, kwam namelijk toen al discotheeks binnen
Ben sinds mijn 15de weinig veranderd qua uiterlijk ofzo.. dus zie er nog steeds uit als 18/19 jaar. Denk dat ik over een paar jaar er zelfs jonger uitzie vergeken met mijn leeftijd die ik dan hebt... aangezien mijn uiterlijk maar weinig veranderd en ik vrij 'klein' ben. Achja.. dat zal dan ook wel weer zijn voordelen hebben
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 09:35
3rd Rock
3rd Rock is offline
als je jong bent is het volgens mij fijner om ouder geschat te worden dan je bent. dit ivm met kroegen binnenkomen en bier krijgen enzo.
ik heb het andersom...ben 21 maar word veel jonger geschat. meestal tussen de 16 en 18.
zo ging ik een tijd terug naar The Excoricist (film) en voor mij waren 2 meiden die overduidelijk nog geen 16 waren en die konden zo doorlopen. ik was toen al 18 en kon pas doorlopen nadat de kassadoos mijn OV goed had bestudeerd!
Oud 25-08-2003, 09:44
Verwijderd
ik word meestal wel iets van 2 jaar ouder geschat (ben zelf 14)
ach ik zit dr niet zo mee..

En ik vind het ergens ookwel begrijpelijk.. Ik ga al mn hele leven om met mensen van gemiddeld 2 jaar ouder.. En niet alleen vrienden, maar ook school enzo.. En hmm ja, alles gewoon.. Dan ga je je vanzelf ook zo oud gedragen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 09:55
Vince_007
Vince_007 is offline
Citaat:
Tahvall schreef op 25-08-2003 @ 09:29:
als iedereen ouder geschat word, is het dan niet op een gegeven moment de normale uh leeftijd..
hm, hoe zeg je dit

misschien bestaan er wel verkeerde ideeen over hoe iemand op een bepaalde leeftijd eruit moet zien?
is het nog iets van vroeger uit, dat vroeger mensen er op hun (bv) 15e jonger uitzagen dan nu..?
Da's goed gedacht! Misschien moeten we idd ons beeld van de verschillende leeftijden een beetje aanpassen!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 10:58
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Hmz, ik zie er juist veel jonger uit dan ik ben, tenminste dat krijg ik dagelijks te horen. Ik word altijd zo rond de 15/16 geschat, terwijl ik toch echt al 18 (en een half ) ben!

Ik denk dat het gewoon toeval is dat in jouw omgeving veel mensen er ouder uitzien dan ze zijn... in mijn omgeving is dat eigenlijk helemaal niet namelijk.
Oud 25-08-2003, 11:06
Verwijderd
Gisteren schatte iemand me 26 Het viel me op doordat hij ervan uitging dat ik al gestudeerd had enzo...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 11:12
Thomas
Thomas is offline
Twee vriendin van mij liepen een keer door de stad toen een vrouw hun wilde ondervragen voor een of andere enquete. Ze vroeg aan die ene vriend van mij of die andere jongen zijn zoon was, terwijl ze gewoon allebei even oud waren.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 12:15
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
charly not schreef op 24-08-2003 @ 20:33:
Het valt me op dat zoveel mensen er veel ouder uit zien dan ze in werkelijkheid zijn. Zo ziet mijn broertje van 14 er zeker uit als 16. Hij is volgens mij zeker meer dan een halve kop groter dan ik, terwijl ik al ong. 1.80 ben.
En gister was ik uit, had ik een gesprek met paar vrienden van vriend van mij.. Hadden het op een gegeven moment over school of zo, ik d8 dat hij in de 5de of in de 6de zat.. Was hij gewoon net 16 . Echt raaar.. Kon het gewoon niet geloven.
Naja, ligt het aan mijn omgeving (of alleen aan mij?) dat iedereen er tegenwoordig veel ouder uit ziet dat hij of zij daadwerkelijk is??!
behalve ik
hehehe
Oud 25-08-2003, 12:26
the tourist
the tourist is offline
Ik word meestal wel 17 geschat, of iets jonger.

Ik heb niet echt het idee dat iedereen er ouder uitziet dan zijn leeftijd. Ik schat iedereen altijd jonger, maar dat kan ook aan mij liggen
Bijna iedereen bij mij in de klas ziet er jonger uit, je zou zeggen dat het een 4e klas is, ook qua gedrag (ipv 6e).
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:30
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik ben ook 14 maar ik word ook meestal 15/16 geschat... maar dat komt vooral om dat ik 1 meter 81 ben...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:32
Silver rain
Silver rain is offline
Ik ben 13 maar word altijd gewoon toegelaten tot films voor 16 jaar en ouder. De meeste schatten me rond de 15
Oud 25-08-2003, 13:40
GeritoDM
GeritoDM is offline
Ik word vaak voor meer dan twintig geschat. Ben inmiddels een keer of vier gevraagd of ik mee wou doen aan een onderzoek voor mensen tussen de twintig en tachtig/vijftig/nogwat jaar. Tja. Ben nu eenmaal aardig lang. En ik heb al een volwassen gezegd ofzo.
Oud 25-08-2003, 14:39
Verwijderd
ik word vaak ook veel ouder geschat , zelfs een vriend verschoot van me , toen ik hem na al die tijd zij van ik bn nog maar 14 ze , ik ga da nog nie mogen zij hij
of vaak komen ook als ik uitga , veel oudre jongens op me af , en als ze dan horen dat ik nog mar 14 ben , dan kijken ze zo raar en zeggen ze zo van je bent aan het lachen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 16:29
Surjirro
Surjirro is offline
In de vakantie zei iemand dat ik 14 was Maar idd tegenwoordig zien veel mensen er ouder uit dan ze in werkelijkheid zijn
Oud 25-08-2003, 16:31
waaromniet?
waaromniet? is offline
Geen last van
Oud 25-08-2003, 16:38
Vice
Vice is offline
En toch heb ik liever dat ze me 15 schatten dan 21.
Oud 25-08-2003, 17:08
WijfMan
WijfMan is offline
Ik word meestal wel een aantal jaartjes jonger geschat
Yeah
Oud 25-08-2003, 17:15
Atje85
Atje85 is offline
Mensen schatten mij altijd 17/18, dus ik heb daar niet echt last van gelukkig
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 17:17
BCR
BCR is offline
Mensen schatten mij ook jonger.

Maar kvind ook dat de meeste ±13-jarigen er tegenwoordige veel ouder uitzien dan hun leeftijd.
Oud 25-08-2003, 18:12
Verwijderd
De mensen schatten me meestal wel op de correcte leeftijd. Een enkeling die me jonger schat.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:19
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
mij schatten ze altijd jonger en dat is pas dikke !#@&*@# !
dan wordt je ook gek van zeg....... "Ohhh ik had je rond de 14 geschat "

tieff opp zeg dat ik toevallig geen breezahslet ben met een centimeter dikke make up op me gezicht
bah wordt daar echt kwaad om bijna
Reageren

Regels voor berichten