Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2008, 22:38
Verwijderd
Ik ben eigenlijk een grote noob op het gebied reizen, dus ik weet totaal niet wat de leukste steden etc. zijn.
Nu is het zo dat we deze zomer van plan zijn om met z'n vieren (twee stelletjes) met de auto naar Zuid-Frankrijk te gaan.. ik dacht zelf aan Marenne, Lacanau of Cote d'Azur (al is die misschien toch iets te duur). Heeft iemand nog een hele goede tip voor mij?
We willen natuurlijk aan het strand (nachtelijke strandwandelingen ), en ik wil niet echt een plek waar allemaal zuipende jongeren zijn. Liever opa's en oma's, want dit wordt geen partyvakantie maar lekker romantisch

Dus.. kan iemand me hieruit helpen?
Advertentie
Oud 29-04-2008, 19:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je een strandvakantie wil raad ik je aan om even goed uit te zoeken wat voor strand er is. Ik was afgelopen zomer met vrienden aan het Interrailen door Frankrijk en toen zijn we onder andere in Nice en Marseille geweest maar rond Nice heb je kiezelstranden met enorme keien en dat is echt niet lekker voor een dagje strand.

Verder vond ik het gebied rond Digne erg mooi, is daar ook heel rustig, veel wandelaars enzo. Super Gebied rond Millau en Rodez is ook erg mooi maar ligt wat noordelijker.
Oud 30-04-2008, 19:08
Breg
Breg is offline
Ik ben jaren geleden een keer op vakantie in (de omgeving van) Hyeres, zo'n 50 km ten oosten van Marseille. Het heeft zo'n 50.000 inwoners en is dus geen enorme stad, maar wel groot genoeg dat er genoeg terrasjes e.d. zijn. Van wat ik me herinner (maar het is alweer iets van 6 jaar geleden) waren de toeristen er redelijk divers. Volgens mij wel wat jongeren (en dus ook wel wat cafes e.d.) maar voornamelijk volwassenen, families e.d. Weet verder niet wat voor accommodatie je zoekt, maar herinner me dat er een aantal campings zo'n beetje direct aan het strand lagen.
Oud 30-04-2008, 19:15
Verwijderd
Bedankt voor de reacties
Digne klinkt wel goed, alleen ligt het denk ik te ver van het strand af. Mijn vrienden wilden echt een hotel dat 5 minuten lopen van strand is..
Maar Hyères klinkt ook zeker wel oke, ik ga maar even gelijk op onderzoek uit!
Oud 16-05-2008, 17:20
Vakantiedromen
Vakantiedromen is offline
Mocht je opzoek zijn naar een vakantiewoning, villa of appartement, kan ik je aanraden om eens op www.vakantiedromen.be te kijken.

Ik heb een aanbod aan woningen tegen de laagste prijzen.

mvg
Dennis Lembrechts
Oud 16-05-2008, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Mocht je opzoek zijn naar een vakantiewoning, villa of appartement, kan ik je aanraden om eens op www.vakantiedromen.be te kijken.

Ik heb een aanbod aan woningen tegen de laagste prijzen.

mvg
Dennis Lembrechts
reclame ban
Advertentie

Regels voor berichten