Advertentie | |
|
![]() |
|
neuj...ook geen merkondergoed trouwens..
gewoon alles Hema ![]() ![]() ![]() waarom zou je merksokken/ondergoed kopen als je dat toch niet ziet?? ![]()
|
nee, k heb gewoon simpele zwarte/grijze en witte sokken, geen idee waar vandaan
k heb wel een paar kniekousen die eigenlijk veel te duur waren, maargoed waren leuk etc. is trouwens ook niet echt een merk verder vind k die geruite burlington kniekousen/sokken heel koel, maar als k ze bij de hema ofzo voor een stuk minder zou kunnen kopen deed k dat ook (hebben ze alleen niet echt veel verschillende kleuren ![]() |
![]() |
|
waarom zou je zoveel geld neerleggen voor een paar sokken...die van bv de hema hebben een goede prijs-kwaliteits verhouding
dan ga ik echt niet 8 euro meer per paar neerleggen omdat het merk is trouwens die merksokken(zag laatst een rijtje hugo boss sokken) lijken zo dun en slapjes Rat
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() voor echt interesante moet je hier meestal niet zijn ontopic: draag geen merksokken ik draag sowieso bijna nooit sokken en sokken zie je wel! soms... anders zou cemslutje toch ook geen burlingtons dragen? ![]()
||
Citaat:
![]() ik zie t nut niet van merksokken? mjah, sportsokken ofzo, dat kan er nog wel mee door (denk aan puma adidas nike blabla (ja blabla is ook een merk ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb meestal gewoon van de Hema. Hoef ik er niet zuinig mee te zijn en boeie! Je ziet ze toch niet!!
M'n vriend heeft wel merksokken van Boss enzo, ik vind het onzin want hij heeft meestal hoge schoenen dus zie je het niet en als tie lage schoenen aan heeft, draagt ie geen sokken maar ja.. hij doet maar!! Zolang ik ze maar niet hoef te betalen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Sokken onderzoek harrie17jaar | 4 | 28-10-2014 13:02 | |
Lifestyle |
wat voor sokken draag je? Verwijderd | 61 | 23-07-2004 21:05 | |
Lifestyle |
Hey pop, wat heb je aan vandaag? Teun | 497 | 20-04-2004 15:06 | |
Lifestyle |