Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2002, 17:23
Black Sugar
Black Sugar is offline
Stel iemand bied je aan om iets qua kleding uit te zoeken, schoenen, broek of rok of jurk, ondergoed, sieraden, panty's kousen, muts, petje, hoed enz. Als je het maar allemaal tegerlijker tijd aan kunt. (het moet dus wel bij elkaar passen) Diegene bied je ook aan om de kosten van eventuele make-up en de kosten van een kapper te finacieren.
Wat zou jij dan uitzoeken?
Geld speelt geen rol.

Ik wil ooit nog een keer een mooie fantasy jurk en hoge zwarte doc's. Verder zou ik graag een lange zwarte fluwelen cape met cappucon willen. Verder uiteraard een mooi setje lingery, iets donkerroods met zwart kant. Eigenlijk wil ik graag dreads maar daar moet mijn haar toch echt iets langer voor zijn. Wat sieraden aan betrefd ben ik nog steeds op zoek... ik wil een mooie hanger voor een een ketting, maar heb nog steeds niets gevonden waarvan ik echt denk, die wil ik. Wat make-up aan betrefd zou ik het overlaten aan iemand die er echt verstand van heefd, die mag er dan iets moois van maken.
Oud 29-04-2002, 17:31
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Een licht paarse fantasy jurk, aubergine cape, mijn haar aubergine en overal vlechten her en der. En lieve elfen schoentjes met glittertjes.
Mooie donkerpaarse lingerie.
En paarse glitter make up.
Oud 29-04-2002, 17:32
Masked Mage
Masked Mage is offline
-handgemaakt "dark mage" costuum
-bruine laarzen tot me knieen
-gaunglets (zeker niet goed geschrijft , het zijn ijzeren handschaoenen)
-hele lange zwart fluwelen cape erbij
-elfenoren
-zwarte make up (proffecioneel voor toneel)
-en een handgemaakt toverstaf (jah, die zijn er)

verder kank nu effe nie komen
Oud 29-04-2002, 17:32
shanli
shanli is offline
Woeiiiiiiii!!*klapt in haar handen en hoopt dat iemand dat haar aanbiedt*

Owkeej,hier gaan we:

-Ik zou iets uitzoeken uit zo'n hippie winkeltje:broek,truitje,sjaaltje,..
Van sieraden wil ik zo'n ketting met zo'n mooie hanger eraan,en van ringen wil ik zo een met een steentje erin maar niet zo'n grote,en veeeel armbandjes
schoenen: oftewel jezus sandalen oftewel skate schoenen,ofwel zo van die mooie laarzen,kweet niet hoe je dat beschrijft,zo van die stoffene psies,echt heeeeel mooi.
haar:ik zou het kleuren,in rood/bruin achtig
lingerie:aangezien ik nog geen BH draag wordt dat moeilijk,gewoon iets van de H&M of Hema
En verder,zo van die Pipi knie kousen,dat was het zo'n beetje,als ik nog iets weet zal ik het bijvullen
Oud 29-04-2002, 17:58
Verwijderd
Handgemaakt pak van Kiton+ das van Kiton en mooie handgemaakte schoenen + mooi klassiek horloge van IWC pf Patek Philippe
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 18:13
Verwijderd
Corneliani maatpak,
Brooks brothers das,
Kings broques eronder,
Patek Phillipe om de arm.

Tja.. Wat wil ik nog meer..?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 18:50
Piccola
Piccola is offline
Zooo'n jurk is moooooi!

Ik wil echt een keer een jurk uit de Sissi-tijd aan!!!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 18:53
Piccola
Piccola is offline
Helaas kan ik niet veel plaatjes vinden van dat soort jurken!
Als iemand nog een site weet... Tell me plz!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 18:55
hoeva
hoeva is offline
uuh... mooie broeken, skatebroeken, wijde broeken
als ut maar zwart is
zwarte truien
zwarte docs, hoge en lage
mooie armbanden en kettingen
hele mooie zwarte make up
en een gotic jurk... een hele mooiige
en een lange zwarte jas, met zon punt cappichion (hoe schrijf je dat???)

eigeluk best veel dus
Oud 29-04-2002, 19:28
Darvan
Darvan is offline
emm broek: heel wijd
, dat t net een rok lijkt als je stilstaat in ut zwart.
tshirt met lange mouwen, een beetje strak en mouwen die in een punt uitlopen.
schoenen: zwarte skate schoenen en dan helemaal zwart.
ketting: met cool symbool.
zwarte nagellak.
bij de kapper zou ik gewoon spikes laten doen en da was ut.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:30
de
de is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
Corneliani maatpak,
Brooks brothers das,
Kings broques eronder,
Patek Phillipe om de arm.

Tja.. Wat wil ik nog meer..?
wel een beetje hetzelfde,

maatpak hoeft van mij niet zo, een (donkerblauwe) blazer is ook goed
vanBommel broques
Breitling horloge

Laatst gewijzigd op 29-04-2002 om 19:32.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:38
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Als geld even geen rol zou spelen zou ik die super dure broek willen die ik zaterdag in Londen zag
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:40
Verwijderd
een Angus-pakje haha

Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Osiris schreef:
een Angus-pakje haha

[IMG][/IMG]
msn. *GRR*
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:44
Ninnoc
Ninnoc is offline
nieuwe jas, zwart (van stof, wol geloof ik) tot net niet op de grond, met strakke taille en mooie rok, mooie voering en dubbele knopen en een mooie grote kraag die goed rechtop kan

nieuwe converse in mooi kleurtje

zakhorloge

een zonnebril die mij staat (nog nooit gevonden)

kort haar (moet dan ook ander hoofd bij) en betje fantasy van kapper

make-up-> fantasy van de visagist (maar niet te extreem, wel natuurlijk aub)

muts, met oorflappen en 2

al mijn ringen die ik kwijt ben en van oa mijn oma waren geweest

hele mooie ketting die je hele nek beslaat(kan niet uitleggen)

zwarte leren dameshandschoentjes

mooie zwarte lingerie (met jarretels, lachen)

hmm qua broek en shirt kan ik niets bedenken dat ik echt graag wil hebben
Oud 29-04-2002, 19:51
Faery
Faery is offline
me haar aan de zij- en achterkant milimeteren, zwart verven en alles met haarlak ofsow omhoog zetten (sowals zanger van static-x )
nieuwe jas zou ook wel leuk zijn, me jas wor te klein- legerjas is wel koel
ring met ravenklauw.. kan sown ding nog steeds niet vinden in winkolzjes

owja kwillun kilt
en kwil een lange zwarte rok

(wauw, masj haalt herinneringen op :])

Laatst gewijzigd op 29-04-2002 om 19:57.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 20:39
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
ik zou hairextensions willen in de kleurtjes rood en zwart tot ongeveer mun kont en dan lekkah veel dus da ik eght een bos met haar krijg op mun hoofd

een mooi corset
een rok die aan de voorkant kort is en aan de achterkant lang is
van die schoenen met gespen (*lara blij die krijg ik *jeeeej* ik blij*)
een lange zwarte cape..
mun make-upjes heel mooi gedaan door iemand die ik ken
een klein zwart sluiertje met een kroontje op mun hoofd
dan een hele mooie ketting maar da weet ik nog nie precies
en een mooie kleine tas..

hm ik ga wel plaatjes zoeken
Oud 29-04-2002, 20:48
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
*denkt*

opgeschoren haar met in t lange gedeelte dreads tot me schouders ong.

halsband met 5cm-lange glow-in-the-dark-spikes

moojig corset

een potlood-venters jas, maar dan tot op mn hielen, dus langer als die ik nu heb

korte gothic-rok, zwart, met kant en satijn enzo

ring met kettinkjes naar een armband (of andersom )

zulke schoene :

spinneweb-panty's

buikketting bestaande uit zilveren dooshoofden
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 21:35
Klaine Je
Klaine Je is offline
alle bad religion tshirts die er zijn gemaakt

en dreads

ben niet zo hebberig
Oud 30-04-2002, 00:10
AtHell
AtHell is offline
ow ow ik wil dr dan gewoon uitzien als ALI G die is zow vreselijk fout dat het fun is *voorziet de moeilijkheid ervan en dan metname het half-neger worden gedeelte maar ach *

mja of (dis gewoon realistich):

heeeeeel veel wijde broeken
BOOTSCHOENEN (vind die heerlijk fout maar durft ze niet te kopen vanwege foutheid)
een roze rl polo (lijkt me ook zow lekker fout maar die durf ik ook al niet te kopen)
mja misschien dreads maar ach me haar is zo ook wel aaibaar enzo en trouwens veels te kort
uhms *denkt* ... mja nu zijn mijn ideeën even op ook een eerste keer.. *barst in tranen uit*

*troost zichzelf met toch nog een idee*

IK WIL EEN .... *zoekt in korte termijn geheugen* ... owja zown rare strakke t-shirt zonder mouwen :] das fun

ow ow ow en ik wil me haar blauw maken :]

*glundert over de terugkeer van eindeloze voorraad onzin in mijn hoofd*

[weiziging met nog een klein beetje meer onzin die ik er gewoon ff uit MOET gooien ]

ik wil van die halve sokken die je in puma schoenen doet zowdat je een mollukker lijkt (: dat is *bedenkt passende term* wallah billah

Laatst gewijzigd op 30-04-2002 om 00:13.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 06:52
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
me haar aan de zij- en achterkant milimeteren, zwart verven en alles met haarlak ofsow omhoog zetten (sowals zanger van static-x )
nieuwe jas zou ook wel leuk zijn, me jas wor te klein- legerjas is wel koel
ring met ravenklauw.. kan sown ding nog steeds niet vinden in winkolzjes

owja kwillun kilt
en kwil een lange zwarte rok

(wauw, masj haalt herinneringen op :])
ik ben niet voor niets groupie

ik had net een heel stuk tekst, maar doordat de comp vast bleef zitten is die nu weg
overnieuw dan maar. het hangt af van wat er daarna met die kleren gaat gebeuren. als het allemaal is voor bijvoorbeeld een proffesionele fotosessie dan zou ik graag als boselfje willen, met een jurkje van licht en donkergroene stof dat een beetje schuin loopt en aan de onderkant niet netjes vastgenaaid is maar gescheurd. mn haar moet dan donkergroen worden en in laagjes geknipt, en qua sieraden zou ik dan een simpel zilver schakelarmbandje en zo'n zelfde ketting met een klein pentagrammetje er aan willen. en dan elvenoortjes, zo'n donkergroen capeachtig iets met een capushon, paarse/mat-grijze/diepblauwe lenzen en een landschap met bergen en zo'n beekje met stenen er in *mooi*

als ik dingen mag uitkiezen die ik zelf nooit zou kunnen vinden/kopen en ze later ook mag houden dan wil ik een lange fluwelen jurk uit de renaissance met als bovenkant een korsetachtig iets en een beetje wijd uitlopende rok. verder nog zo'n 'roodkapjes' cape met een capushon die je halve gezicht verbergt en die bijna helemaal tot aan de grond komt. daarbij wil ik mijn vertrouwde panty-handschoentjes van de h&m met een soort van draken-in-spinnenweb patroon er op en mn mn haar mag blijven hoe het nu is of geverfd in n leuk kleurtje. owja siraden en schoenen - rock world schoentjes of gewoon kisten (toch liever rock world aangezien ik zie zelf nooit zal kunnen betalen.. 244,95 eurotjes voor 1 paar schoenen ..), n simpele zwarte of paarse netpantiej en de sieraden die ik normaal ook draag. verder wil een soort van diadeemdingetje hebben met een doorschermerende sluier die over mn haar heenvalt *vindt mooi*

als ik gewoon midden op straat gezet word en ik krijg geld om dingen te kopen dan zal het wel precies hetzelfde worden als wanneer ik mn zakgeld net heb gehad en de stad inga - een wijde broek/trui/rok, een 1 of ander maf shirtje en elastiekjes/andere haardingen (ik kan het ook niet helpen dat ik ze steeds kwijtraak..) of een nieuw(e) panty/sokken/lingeriesetje waarna mn geld meestal bijna op is.

dus tja, verschilt per situatie dus
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 07:19
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
en dat mag jij niet van mij *zet grote bange ogen op* jij hebt hardstikke mooje haartjes, die mag je niet afscheren

er zijn al zo weinig jochjes met lievvig lang haar
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 11:01
Roos
Roos is offline
Ik zou wel eens een pak willen. Voor dames dan he.. Een zwart pak met krijtstreep, haar heel mooi laten opsteken met allemaal krullen, m'n ogen een beetje donker opgemaakt, lichte lipgloss, mooie schoenen eronder.. Lijkt me best eens tof
Oud 01-05-2002, 17:04
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik zou wel eens een pak willen. Voor dames dan he.. Een zwart pak met krijtstreep, haar heel mooi laten opsteken met allemaal krullen, m'n ogen een beetje donker opgemaakt, lichte lipgloss, mooie schoenen eronder..
Jaaa, dat is ook super mooi!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 17:33
acid-star
acid-star is offline
Aaah,,, Ik heb eigelijk alles al wat ik wil.. en als ik toch iets wil.. maak ik het zelf.. maargoed...

dat wil ik graag. Maar ik ga het zelf maken... dus ja..
Oud 01-05-2002, 21:56
Roxy
Roxy is offline
dan zou het iets heel anders worden als wat ik normaal draag...
- supergeweldig truitje, het lijfje corsetachtig maar met van die gaasachtige spinneweb mouwtjes, zwart met een beetje blauw of rood ofzow
- een hele simpele mooie lange rok
- hoge zwarte doc's
- dreadjes
- hele zooi nieuwe armbandjes en kettinkjes

dat was het wel vooral dat corsetje wil ik hebben...
Oud 02-05-2002, 08:08
Sophietje12
Sophietje12 is offline
ik zou kopen:

Doc.martins op kuit of kniehoogte met coole print
knalroze wijde broek bij de Britain
Een riem met allemaal grote bedels eraan van Forecast
een vrolijk truitje van Forecast
En nog een leuk groen vest met roze biesjes
en een wit of zwart lingerie setje
Een mooie ketting en armband en ring
En voor make-up een waterproof oogpotlood en mooie lipgloss, niet teveel natuurlijk
En voor de kapper mun haar misschien rood laten verven ofzo
Oud 02-05-2002, 09:08
::saraswati::
::saraswati:: is offline
Mag mijn geest dan eerst even in 'n ander lichaam gestopt worden? .... Of deze even bewerken?
Njah, als dat gedaan is wil ik als de meesten hier in 'gothic'-stijl

En als ik niet bewerkt kan worden.. m'n hoofd en lichaam van elkaar gescheiden in verschillende vuilniszakken
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 09:19
Gwen.
Gwen. is offline
Pfieeuuw.. een tijdje geleden had ik nog gezegd.. jah.. gothic jurk etcetera.. maar die tijd heb ik gehad

Wat zou het nu worden? Ik denk een hele mooie kwaliteitsbroek van Funkie House. Wat voor weet ik nog niet maar ze zijn allemaal mooi. En dan een leuke riem d'r bij, met zo'n clip. Supermooie skateschoentjes of knalroze Allstars. Een leuk strak truitje. Wit bloesje. Een oldschool Adidasvestje. Nieuw of oud. En een heel leuk spijkerjasje. Ut liefst dirty-denim. En mijn haar? Dat zou ik laten vlechten. Dat ga ik toch wel doen maar dan bij die ene die het voor 125 € doet en supermooi. Ik denk donkerblond met lichtblond etcetera. Nog een heel leuk paar sokken.. die kniekousen met die aapjes van de Bijenkorf (fucking afzetters, 19 € voor kniekousen). Nog een goede bh.. een spierwitte.. en een string. Nieuwe make-up? Die poeder en kwast ineen van Bourjois.. 'n dure lippenstift.. jah 'n hele goeie dure shampoo.. zo'n ingewikkelde mascara die alles belooft te doen..
Wow dromen dat je veel geld heb is echt leuk
Oud 02-05-2002, 09:42
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
een heel duur mooi maatpak grote hannekam en vega kistjes
Oud 02-05-2002, 09:58
kermie
kermie is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik zou wel eens een pak willen. Voor dames dan he.. Een zwart pak met krijtstreep, haar heel mooi laten opsteken met allemaal krullen, m'n ogen een beetje donker opgemaakt, lichte lipgloss, mooie schoenen eronder.. Lijkt me best eens tof
Dat is idd heel erg tof. Ik zag pas een pak van Boss, zwart met rode streep, heel erg mooi. Die zou ik wel willen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 10:17
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Oeh vet .
Ik wil de Boromir outfit uit de LOTR film .
Oud 02-05-2002, 13:31
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Oeh vet .
Ik wil de Boromir outfit uit de LOTR film .
whaah! en ik wil dus een vrouwelijke legolas uitvoering
Oud 02-05-2002, 14:19
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Pfieeuuw.. een tijdje geleden had ik nog gezegd.. jah.. gothic jurk etcetera.. maar die tijd heb ik gehad

Wat zou het nu worden? Ik denk een hele mooie kwaliteitsbroek van Funkie House. Wat voor weet ik nog niet maar ze zijn allemaal mooi. En dan een leuke riem d'r bij, met zo'n clip. Supermooie skateschoentjes of knalroze Allstars. Een leuk strak truitje. Wit bloesje. Een oldschool Adidasvestje. Nieuw of oud. En een heel leuk spijkerjasje. Ut liefst dirty-denim. En mijn haar? Dat zou ik laten vlechten. Dat ga ik toch wel doen maar dan bij die ene die het voor 125 € doet en supermooi. Ik denk donkerblond met lichtblond etcetera. Nog een heel leuk paar sokken.. die kniekousen met die aapjes van de Bijenkorf (fucking afzetters, 19 € voor kniekousen). Nog een goede bh.. een spierwitte.. en een string. Nieuwe make-up? Die poeder en kwast ineen van Bourjois.. 'n dure lippenstift.. jah 'n hele goeie dure shampoo.. zo'n ingewikkelde mascara die alles belooft te doen..
Wow dromen dat je veel geld heb is echt leuk

Die sokken hebbik,bedoel je die blauwe met die aapjes met die hele grote mond zeg maar
Zijn zo duur omdat het merk-sokken zijn...van ene piet (achternaamvergeten).
Keppur ook een shirtje van..ook superduper duur..maajah.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 14:48
Sommetje
Sommetje is offline
Een heel gaaf en net pak met mooie bijpassende pumps, een net en mooi overhemd, iets leuks om mijn haren mij op te steken en nog wat leuke sieraden en een leuk bijpassend tasje
Oud 04-05-2002, 14:57
Mara
Mara is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Zooo'n jurk is moooooi!
--Plaatjuhs--

Ik wil echt een keer een jurk uit de Sissi-tijd aan!!!
Offtopic: Romy Schneider... zo noemen mensen me altijd, of ze noemen me Sissi (mun voornaam is Romy)

Ik zou denk ik iemand die er verstand van heeft iets leuks voor me laten uitzoeken (ik moet het zelf natuurlijk ook leuk vinden!) omdat niet alles bij mij kan ivm m'n figuur enz.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:16
boardbabe
boardbabe is offline
ik zou iets corsetachtigs speciaal voor mij laten maken in het gifgroen, met witte doorschijnende heel wijduitlopende mouwen. En een lange rok, daar zag ik eens een vrouw mee lopen toen ik op vakantie was. Beetje onbeschijfbaar, maar hij was lang en bovenaan strak en wijduitlopend met allemaal franjes en in batik-stof, heel mooi, in het wit met groen gebatik-t Witte daarbij-passende schoenen met een beetje een plateauzool ofzo. In mn haar zou ik knalgroene- en blauwe dreads laten zetten (wel heel mooi en professioneel uiteraard) en daar dan zo'n kapsel als Pink in de clip van 'Don't let me get me' van laten maken. verder nog veel grote ringen van zilver en een rij armbandjes en een 'halscollier'ofzo van zilver, die een beetje strak om je hals heenzit, helemaal van zilver zonder sluiting, naja weet niet hoe ik dat moet omschrijven, maar zoiets dus.

zoiets als deze middelste jurk is heel mooi:

Laatst gewijzigd op 04-05-2002 om 15:30.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 22:39
Martin Dude
Martin Dude is offline
hmmm ... kweeniej, zijn wel meer dingen die ik een keer wil proberen

maar dan maar lekker simpel

Zwarte Jynx, maat 32
dan een witte longsleeve, zonder print
en daarover een zwart shirt .. print lekker simpel, niet flashy
gewoon goeie sokken wit ofzow, maakt t uit
Adidasjes!!! maar dan wel met oude zool! en .. donker

owow .. en een coeluh boxur!! maar ik weet nog niet welku ..

waarom dit? nuja, ik had mezelf nagemaakt met het spel "Tony Hawk Pro skateboarding 2" .. en daar had ik dit aan ong (min sokken en boxer dan) stond wel coel
Oud 04-05-2002, 23:14
xsten
xsten is offline
De jurk die ik op koninginnedag in een etalage vlakbij de P.C Hooftstraat heb zien hangen... echt supermooi....
Was van roze-oranje taftzijde met een soort donkerroze linnen. Niet echt uit te leggen, maar zo classy!
Mooie Otazu ketting erbij.
Haar met krullen losjes op laten steken en m'n make up doe ik zelf wel
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 23:39
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
wallflower schreef:
[Bzulke schoene :

[/B]
ik scrolde heel snel en zag alleen deze schoenen.. ik wist dat het van jou was

uhm, ik zit nog een beetje na te denken eigenlijk wat ik zou willen. In ieder geval een spijker- of ribbroek met zeeeer wijduitlopende pijpen. Daarop.. uhm.. een truitje met leuke print (geen idee waarvan, owja, doe maar mn aanstaande truitje met heavinly erop) of een leuk vestje, vind ik ook cool. Schoenen.. gewoon mn docs of van die relaxte adidassen (maar daar zijn mn voeten te smal voor). Mn haar.. mag wel zo blijven eigenlijk, maar ik wil wel eens krullen proberen. jah.. leuk man
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:45
*Frozen Tears*
*Frozen Tears* is offline
uhm...*denkt diep na*
ik denk dat ik zou kiezen voor een supermooi corset iets, ik weet niet echt wat voor eentje ik zou kiezen want er zijn zoveel mooie en ik zou er een rok van religious sex bij kiezen ennum hele lieve roze panty en supermooie laarzen, zoiets als die dingen van wallflower alleen dan rijglaarzen en en en ik zou mn haar willen zoiets als jessicka van jack off jill, mn make up zou ik laten doen door een heel liev iemand die heel mooi kan make upperen zooooo pfoe dat was weer mijn fantasie want ik zal het wel nooit krijgen allemaal
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 12:53
Black Sugar
Black Sugar is offline
zo'n jurk uit de Sissi tijd is ook heeeeel mooi
Reageren

Regels voor berichten