Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2008, 13:50
flowertje15
flowertje15 is offline
Hoi allemaal,

ik heb bijna geen kont.
Weten jullie dingen hoe ik een beetje vollere kont kan krijgen?

xx
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 13:51
Gothic
Gothic is offline
meer eten, of kont inplantaten...
Oud 29-03-2008, 15:29
Verwijderd
Veel (hard/trap)lopen, fietsen, spinnen. Meer spieren = bollere billen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 15:40
duivelaartje
duivelaartje is offline
Naast wat Morgan noemt zijn schaatsen en squaten ook goede sporten om je billen en bovenbenen te trainen.

Veel eten helpt echt niet altijd. Ik ken meisjes die vrij mollig zijn op hun buik en armen, maar nog steeds een platte kont en spillebeentjes hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 18:01
Volk
Volk is offline
Als het niet in je genen zit om een volle kont te hebben moet je niet verwachten dat je ooit een echt volle kont zult hebben. Iets voller kan ie misschien wel worden, maar ik denk niet dat het heel veel verschil zal maken.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 18:41
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Als het niet in je genen zit om een volle kont te hebben moet je niet verwachten dat je ooit een echt volle kont zult hebben. Iets voller kan ie misschien wel worden, maar ik denk niet dat het heel veel verschil zal maken.
En als het wel in je genen zit dan maakt het niet uit wat je doet of eet, je hebt toch wel een volle kont?

Laatst gewijzigd op 30-03-2008 om 18:42. Reden: Tikfout
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 18:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Oh tuurlijk kan die wel voller worden. Als je flink je spieren gaat trainen krijg je echt wel een dikkere kont. Aanleg speelt zeker een rol, maar wanneer je hard gaat trainen aan je been- en bilspieren zou het raar zijn als je billen er niet voller van werden.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 19:23
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Veel (hard/trap)lopen, fietsen, spinnen. Meer spieren = bollere billen.
Waarom hebben hardlopers en wielrenners dan meestal niet bepaald de ideale kont?

Ik heb nog nooit een hardloperskont gezien waar ik jaloers van werd. Ik denk eerder altijd, heej, dat lijkt op mijn aars. En daarna denk ik vervolgens dat ik met hardlopen en fietsen waarschijnlijk niet de meest verstandige keuze heb gemaakt om volle gespierde billekes te krijgen.
Oud 30-03-2008, 20:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Waarom hebben hardlopers en wielrenners dan meestal niet bepaald de ideale kont?

Ik heb nog nooit een hardloperskont gezien waar ik jaloers van werd. Ik denk eerder altijd, heej, dat lijkt op mijn aars. En daarna denk ik vervolgens dat ik met hardlopen en fietsen waarschijnlijk niet de meest verstandige keuze heb gemaakt om volle gespierde billekes te krijgen.
Sprinters wel hoor. Je moet niet naar duursporters kijken. Bij fietsen moet je vooral naar baanwielrenners en sporters kijken die veel spinnen. Explosieve kracht, bollere spieren, vollere kont.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 21:40
knijtert
knijtert is offline
Dat verklaart meteen mijn scharregatje
Van mijn sprint snelheid moet ik het niet hebben
Oud 30-03-2008, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Sprinters wel hoor. Je moet niet naar duursporters kijken. Bij fietsen moet je vooral naar baanwielrenners en sporters kijken die veel spinnen. Explosieve kracht, bollere spieren, vollere kont.
Dat en de ideale kont (iig bij vrouwen maar ook bij mannen) heeft m.i. ook wat vet - vrouwen wel meer dan mannen, natuurlijk. Fanatieke sporters hebben de spiervorm misschien wel goed geregeld, maar zonder vet om het zacht en rond te maken wordt het nooit 'ideaal'. Maar wel boller dan zónder sporten, en daar ging het de TS toch om?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Dat en de ideale kont (iig bij vrouwen maar ook bij mannen) heeft m.i. ook wat vet - vrouwen wel meer dan mannen, natuurlijk. Fanatieke sporters hebben de spiervorm misschien wel goed geregeld, maar zonder vet om het zacht en rond te maken wordt het nooit 'ideaal'. Maar wel boller dan zónder sporten, en daar ging het de TS toch om?
Precies wat ik wilde gaan zeggen; een kont met puur spieren en nauwelijks vet vind ik minder mooi dan een kont met wat meer vet; dat maakt het gewoon wat vriendelijker en zachter.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 14:26
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Mijn ervaring zegt anders bij wielrenners (niet bij hardlopers).
Oud 01-04-2008, 18:04
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Mijn ervaring zegt anders bij wielrenners (niet bij hardlopers).
Het verschilt ook weer per wielrenner natuurlijk, en of diegene al een mooie kont had. Over het algemeen vind ik wielrenners een minder mooi achterste hebben maar dat is smaak natuurlijk.

Ik vrees dat je er echt weinig aan kunt doen. Je zou push-up onderbroeken kunnen kopen of broeken met van die flappen aan de zakken of broeken met kleine zakken. Dat zijn in elk geval de broeken die ik niet moet dragen omdat ze m'n kont nóg boller doen lijken. Op internet zijn ook vast veel tips te vinden voor de juiste spijkerbroek
Oud 02-04-2008, 09:21
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Precies wat ik wilde gaan zeggen; een kont met puur spieren en nauwelijks vet vind ik minder mooi dan een kont met wat meer vet; dat maakt het gewoon wat vriendelijker en zachter.
Ja, dat is ook veel mooier. Maar dat vet krijg je, als je er niet echt aanleg voor hebt, minder snel dan spieren. Dus dan is het of kleine, zachte kont of bollere gespierde kont.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 19:22
Fantôme
Fantôme is offline
alles wat gezegd is

+ hoe oud ben je? ik was vroeger echt een spriet (heel dun dus) en nu absoluut niet meer! dus het kan ook vanzelf meer komen (de vrouwlijke rondingen).
Oud 13-04-2008, 10:44
supahmen!
supahmen! is offline
Karate, oosterse vechtkunsten schijnen ook goed te helpen!

Regels voor berichten