Advertentie | |
|
![]() |
|
Om ook een beetje te provoceren: ik vind Lars von Trier, ook al maakt hij goede films, gewoon een vervelende geur achterlaten op zijn werk. Dat ie Dogville opent met de domme tekst 'The film "DOGVILLE" as told in nine chapters and a prologue', en zelfs een zogenaamd zorgeloze komedie als The Boss Of It All moet komen verstoren met zijn irritante auteursgezeik. Vertel nou eens gewoon een verhaal, man.
Met die dogmaregels heb ik ook weinig op en Idioterne is in mijn herinnering een vermoeiende prul. Maar goed.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ook al vond ik Crash eerst vrij tof. Paul Haggis. Ugh.
Oh en Darryl Lynn Bousman omdat ie 3 vervolgen op Saw maakt. En het toppunt, Andy Fickman. Verantwoordelijk voor Who's your daddy, She's the man en The game plan. En vergeet ik nog bijna te zeggen dat Judd Appatow vreselijk overrated is, waarbij bij élke film waarbij hij een camerastatief verplaatst ofzo, even vermeld moet worden dat hij heeft meegewerkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan? Verwijderd | 500 | 11-07-2007 08:47 |