Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mijn ex zegt ook nog tegen me dat hij van me houdt en nog heel veel om me geeft enzo.. maar volgens mij kan het ook niet dat je van de een op de andere dag opeens helemaal niet meer van iemand houd.. en zeker als je al langere tijd wat met die jongen had is het logisch dat hij nog steeds om je geeft (als je niet met ruzie ofzo uit elkaar bent gegaan dan) ik blijf mijn ex gewoon nog zien , dat weet ik zeker want we willen gewoon vrienden blijven en we weten ook dat dat gaat lukken want het is al vaker uitgeweest.. maar als je verder bij elkaar vandaan woont is het inderdaad lastig om vrienden te blijven of om goed contact te houden.. in ieder geval heel veel sterkte meissie! xxxx |
![]() |
||
Citaat:
of als je eindelijk zow ver bent om het uit te make en dan zegt die eerst ik hou van je en geeft je een zoen en zegt dan wat wou je zegge?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hahahahahaha
k vraag me nu dus sterk af waarom deze topic weer opgehaald is ![]() das al aardig lang geleden alweer... trouwens, die jongen die t uitmaakte, had diezelfde avond een ander meisje. dus k heb sterk t idee dat ik gebruikt ben en dat hij haar leuker vond... naja, k ben er nu over heen. ook al ben k nog steeds kwaad op hem. spreek hem gelukkig niet zo veel meer. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
het is uit maar wil de terug:) tikmaarwat | 11 | 14-07-2004 22:58 | |
Liefde & Relatie |
het is uit.. tikmaarwat | 38 | 12-07-2004 21:51 | |