Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als je meer gaat krassen en je weet dat je dat aan je psych gaat vertellen, moet je nog eens goed nadenken of je dat ook echt gaat doen.
Meestal is het krassen een roep om aandacht, het zou dus kunnen dat je het 'juist' aan je psych moet vertellen. Maar wat ik me verder afvraag is wat je psych wil doen dan, hij kan je toch alleen maar counselen en evt. medicijnen geven? Heb je niks aan, de echte oplossingen die kan hij/zij niet geven. Dat kan jij of iemand die net zoiets als jij meemaakt. Sommige mensen krassen/snijden puur uit genot. Het is fijn om bloed te zien, het maakt je kalm en bloed in overvloed. Het is wel jammer dat de lidtekens je voor de rest van je leven zullen tekenen. Mensen zullen ernaar vragen wanneer je het 't minst verwacht. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dat je iets niet lang voor je kan houden, is dat niet juist mooi? Want dan breng je iets eerder eruit, waardoor je niet de hele tijd met een brok in je keel zit.
Ik zou het juist nooit vertellen, omdat ik het gevoel heb dat dingen dan alleen erger worden, ik heb dan ook niemand om 'echt' mee te praten. Als ik het dan toch vertel dan is het de verkeerde persoon ben ik bang. Wat denk jij dat er gaat gebeuren als je vaker gaat krassen en je vertelt het? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ik denk is dat je toch niet alles verteld hebt aan me. Dat je het liever voor je houdt is jammer, maar het is jou keuze. Misschien omdat je toch bang bent dat ik je ineens in de steek zal laten, ik weet het niet. Of raar vind omdat we elkaar ook in het écht hebben leren kennen. |
![]() |
|
![]() |
geniet jij van t krassen?
want dat zei gael ook al, het kan zo vredig zijn om dat bloed te zien stromen, langzaam het leven zien weg vloeien. het maakt je rustig en misschien wil je het niet toegeven maar je vind het fijn, fijn om je zelf pijn te doen, waarom weet je, niet het is alleen maar fijn, fijn om te voelen dat je nog leeft, dat je nog gevoel hebt. je zult wel denken waarom zou ik ermee stoppen, ik heb er geen last van ik geniet ervan en dus heb je geen reden om te stoppen. maar het feit is ook al vind je het fijn het brengt schade toe, niet meteen want het groeit weer dicht maar op den duur ga je er wel last mee krijgen en dat wil je niet dat weet ik zeker. stop er op tijd mee voordat je er verslaafd aan raakt. vertel het aan de psych misschien kan hij je helpen. succes ermee. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
aandacht? *4 | 12 | 21-07-2005 15:46 | |
Psychologie |
aandacht *4 | 11 | 05-07-2005 19:56 | |
Verhalen & Gedichten |
En als ik nou eens... *nerwen elensar | 2 | 07-04-2005 16:25 | |
Liefde & Relatie |
Hoe graag wil jij echt een vriend/vriendin? //ItsJustMe\\ | 48 | 18-04-2003 19:22 | |
Liefde & Relatie |
aandacht willen evagirl | 5 | 12-01-2003 19:16 | |
Psychologie |
Aandacht besteden aan je lichaam? DarkCat | 46 | 28-07-2002 10:29 |