Advertentie | |
|
![]() |
|
jemig, jij gaat toch als het goed is binnen niet al te lange tijd het huis uit en je vader moet het zelf betalen dus ik vind dat je niet zo moet mauwen. wees blij dat hij je niet het huis uit kickt omdat je zo lastig doet. Je mag je vader wel dankbaar zijn dat hij tenminste nog actief aan het zoeken is, niet iedereen is daartoe in staat na een echtscheiding...
|
Kijk, als jij of je zus sowieso niet bij hem gaan wonen moet je niet zo moeilijk doen, maar als jij, of zeker je zus daar nog tot je 18e moet wonen vind ik dat hij wel wat had kunnen overleggen.
En ik heb ook zo'n ontwijkende gescheiden vader, en ik kan je vertellen dat ik dat ontwijken goed zat ben.
|
![]() |
ik denk dat de topicstarter meer gekwetst is door het feit dat haar vader haar en haar zus eerst belangrijk doet voelen: ze mogen meekiezen welk huis hij gaat kopen, maar daarna heeft hij helemaal geen belang aan hun mening en liegt zelf...
ik denk dat het niet zozeer over het huis gaat maar meer over het 'gekwets' voelen... en wat doe je daaraan? wel, ouders zijn ook maar mensen, en ik denk niet dat er hier veel forummers zijn die nog nooit op een gegeven moment teleurgesteld zijn geweest in hun ouders.
|
![]() |
Bedankt voor de reacties allemaal.
Ik zou ook zo gereageerd hebben als de meesten hier, hij doet maar lekker met zijn geld wat-ie wil, daar heb ik me helemaal bij neergelegd. Het gaat alleen om hoe die me behandeld, het is moeilijk uit te leggen, maar ik vond het helemaal niet fijn dat mijn lieve vader opeens zo geniepig was, zo had ik hem nog nooit gezien. Volgens m'n moeder was dat stiekeme een van de redenen van het uit-elkaar-gaan (ouders waren niet getrouwd). Ik wilde m'n verhaal kwijt en eventueel advies hoe hier mee om te gaan. En ja, ik weet dat ik hier even doorheen moet, maar een beetje feedback is natuurlijk niet mis. ![]() |
![]() |
|
waarom vraag je hem niet eens gewoon waarom hij zo geniepig doet ( als ie dat doet want voor het zelfde geld heeft je moeder je iets vaags aangepraat en neem je dat klakkeloos over)
||
Citaat:
bijna 18?? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Help! Mijn vader heeft therapie nodig? Rikje18 | 1 | 24-09-2013 00:16 | |
Psychologie |
Ik ben bang voor mijn vader Brunette<3 | 6 | 11-08-2010 20:31 | |