Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() hehehe
|
![]() |
omdat je je volgende pilsje gewoon met je vorige lege fles kunt open maken, daarom
![]() Nee ik zou het niks vinden. Eerste keer dat ik van die kronenbourg in mijn handen had (wat overigens gewoon goed te drinken is) plopte ik er de hals vanaf. En dat draaien is na 15 flesjes ook echt geen pretje meer.
|
Verwijderd
|
Zal ik even de meest nutteloze verklaring ervoor geven?
![]() ![]() Omdat je in Nederland (weet niet hoe het in de rest van de wereld is) niet in het openbaar (op straat) mag drinken en ze ervan uitgaan dat niemand een flesopener op zak heeft en niet creatief is en het met wat anders kan doen. Oftewel, je moet dan naar huis om het daar open te maken en op te drinken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hoe onzinnig ook... ik vind het wel mooi gevonden van mezelf ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Tsunami, opdracht Nederlands Miekje* | 8 | 05-08-2008 08:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |