Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2008, 10:51
GeneralBundy
GeneralBundy is offline
Is het mogelijk om de firmware van je PSP te updaten zonder gebruik te maken van WLAN? Dus via USB of connectie met een andere PSP.

Heb geen WLAN en het lijkt waar ik ook kom dat alle verbindingen beveiligd zijn.

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2008, 11:07
Verwijderd
Ik heb geen kennis van de PsP, maar mijn gok is dat dat niet kan. Je kent vast wel iemand met Wlan toch? Vraag gewoon of je daar even met je psp mag inloggen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 11:34
GeneralBundy
GeneralBundy is offline
Ik kan het eventueel aan iemand vragen, maar ik denk niet dat ik mensen ken met een WLAN. Maar ik zou graag willen weten of ik het zelf niet kan plaatsen in een map op de PSP.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 18:56
Big Boi
Big Boi is offline
Nounou, dát was lastig.

http://nl.playstation.com/help-suppo...ware/download/
Oud 07-05-2008, 23:49
GeneralBundy
GeneralBundy is offline
Ja, ik plaats via usb op m'n memory stick (van PSP) maar ik kan het niet executen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 15:40
Big Boi
Big Boi is offline
- De Update downloaden via internet en dan op je PSP zetten.

Deze optie is eigenlijk bijna hetzelfde als de eerste, met als enige verschil dat je de update via je PC download ipv. met je PSP. Er zijn een hoop websites die de PSP-updates op internet zetten, waarvan jij ze dan weer kunt downloaden. Nadat je ze gedownload hebt, zet je ze via een USB-kabel van je PC naar je PSP. Je PSP update staat dan op de memorystick, en in het PSP-menu kun je nu naar Game  Memory Stick gaan, waar de update staat. Vanaf daar kun je de update starten. En ook hier wijst de rest zich vanzelf weer.
Oud 09-05-2008, 13:42
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Je moet natuurlijk wel in de map Game een map Update maken en hem daarin zetten, anders kan het niet.
En je PSP moet voor meer dan 75% zijn opgeladen.
Oud 15-05-2008, 11:58
GeneralBundy
GeneralBundy is offline
Citaat:
Je moet natuurlijk wel in de map Game een map Update maken en hem daarin zetten, anders kan het niet.
En je PSP moet voor meer dan 75% zijn opgeladen.
Ik heb dus PSP met de volgende firmware:

3.03 OE-A

Ik download dus 3.93/3.95/3.53 en plaats de psp-update in de map game, waar ik de map update in hebt gemaakt. Als ik de PSP loskoppel en de update wil uitvoeren, dan start ie en dan komt een melding dat het niet lukt en zie DADADADADA staan.

Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 13:58
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Update opnieuw downloaden, anders zo'n PSP unbrick programma gebruiken.
Oud 26-05-2008, 13:51
Ecosiste M
Ecosiste M is offline
ik bouw psp's om en ik weet toevallig, dat je eerst als je OE hebt, je eerst 3,50 m33 downloade (custom firmware) op http://www.dark-alex.org/index_psp.php maar ik regel alles wel voor je, ik stuur het je wel (ik zit nu op school)
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 12:14
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Ik heb 3.80 m33-5 gelijk gekregen.
Nu is er al een 3.90 M33-3
Oud 29-05-2008, 09:57
GeneralBundy
GeneralBundy is offline
ik heb inderdaad ergens gelezen dat je 3.03 oe-a niet zomaar naar iets anders kan updaten. Nou ging ik zo'n tutorial volgen, maar heb ik pe ongeluk de geheugen van mijn PSP gewist (niet de memorystick) en zijn alle mappen weg. Hoe kan ik die mappen terughalen of welke mappen moet ik allemaal aanmaken?

Ik heb een PSP-map gemaakt met daarbinnen een MUSIC- en VIDEO-map, maar andere mappen zijn er niet, dus kan ik ook geen updates meer uitvoeren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten