Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zou geen padows nemen als je geen ervaring hebt met andere drugs (minimaal gewent aan het gevoel van wegzijn met je geest), ik weet niet of je dat hebt? verder moet je je bij drugs als paddows etc. goed beseffen dat naast de lol die je krijgt het vooral ook erg leerzaam zijn, je leert veel veel over jezelf, en dit kan op een niet fijne manier gebeuren, maar dat risico is het zeker wel waard. Want als het goed gaat (wat meestal zo is), is het een waanzinnige ervaring die je op geen andere manier kunt krijgen (op andere halicugene na dan)! ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als je ze bij een goede smartshop haalt krijg je er trouwens wel vitamine c pilletjes bij, mocht je die niet krijgen, zorg dat je ze in huis hebt, het vermindert de sterkte van de trip. ![]() Als je net nadat je ze hebt ingenomen vast begint met flauwe tekenfilm/comedyseries kijken zit je trouwens waarschijnlijk wel meteen in een goede tripsfeer wanneer ze beginnen te werken, doet het bij ons altijd heel goed iig. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Even in deze topic omdat ik geen meer geschikte kon vinden / het wat overdreven vond een nieuwe te beginnen...
Heeft iemand als astma-patiënt ervaring met paddo's? Overal lees je dat deze combinatie afgeraden wordt, maar elke keer is het copy-paste werk van andere sites. Dus hoe zit het precies...? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik hoorde van anderen dat een kansloos vechtspel op een playstation ed. ook leuk kan zijn tijdens een trip.
|
Mijn ervaring met paddo's en tv/computer is wel dat het heel geniaal is, maar dat je dan dus wel je hele trip voor je buis gaat uitzitten en achteraf vond ik dat zonde.. Het is zoveel mooier om rond te wandelen en vaag te zijn vind ik..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het paddo verbod wann | 277 | 14-04-2009 20:32 | |
Drugs & Alcohol |
Paddo's gebruiken in je eentje Leraje | 21 | 30-11-2008 01:22 | |
Drugs & Alcohol |
Paddoverbod Lenny K | 150 | 17-07-2007 14:20 | |
Drugs & Alcohol |
Vragen over paddo's. Dop_16 | 12 | 25-05-2006 11:39 | |
Drugs & Alcohol |
Paddo´s Doefus | 65 | 31-03-2005 15:20 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring) K | 4 | 10-04-2002 20:02 |