Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2008, 22:18
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 28-02-2021 om 16:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2008, 23:01
HTID
HTID is offline
Citaat:
Ik vroeg me af of het dan verstandig is om het dan toch een keer te proberen, want ik ben zeker wel benieuwd maar ik wil gewoon niet dat ik terugzak en dat er dingen naar boven komen waar ik liever niet aan wil denken.
Als je het inmiddels verwerkt hebt kan je het wel eens proberen denk ik. Maar als je er nog vaak aan denkt en er nog erg mee zit lijkt het me geen goed plan.
Oud 15-04-2008, 10:19
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Als je het inmiddels verwerkt hebt kan je het wel eens proberen denk ik. Maar als je er nog vaak aan denkt en er nog erg mee zit lijkt het me geen goed plan.
Dat + zorg voor een tripsitter met een voorraad spongebob squarepants of tiktak oid voor als je fout gaat, dan kan je gewoon dat gaan kijken en dan voel je je vanzelf wel weer vrolijk
Oud 15-04-2008, 10:50
Verwijderd
De tripsitter moet het liefst al eerder getripsit en gebruikt hebben zodat hij of zij weet wat er door je heengaat.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 16:00
strigoii
strigoii is offline
Citaat:
Dat + zorg voor een tripsitter met een voorraad spongebob squarepants of tiktak oid voor als je fout gaat, dan kan je gewoon dat gaan kijken en dan voel je je vanzelf wel weer vrolijk
Toen ik bad ging was de That's 70ies show anders wel 1 van de engeste dingen ter wereld, (alle make-up schoot er uit en iedereen zat in complotten die alleen ik begreep) maar das een ander verhaal

Ik zou geen padows nemen als je geen ervaring hebt met andere drugs (minimaal gewent aan het gevoel van wegzijn met je geest), ik weet niet of je dat hebt? verder moet je je bij drugs als paddows etc. goed beseffen dat naast de lol die je krijgt het vooral ook erg leerzaam zijn, je leert veel veel over jezelf, en dit kan op een niet fijne manier gebeuren, maar dat risico is het zeker wel waard. Want als het goed gaat (wat meestal zo is), is het een waanzinnige ervaring die je op geen andere manier kunt krijgen (op andere halicugene na dan)!
Oud 15-04-2008, 19:33
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
De tripsitter moet het liefst al eerder getripsit en gebruikt hebben zodat hij of zij weet wat er door je heengaat.
Idd, zodat deze niet de hele tijd vraagt wat je nu ziet en voelt
Oud 15-04-2008, 20:01
Verwijderd
De vraag "waar ben je" doet het meestal wel goed. En ook mensen die onder invloed zijn wegsturen om cola uit de koelkast te gaan halen enzo. Want de koelkast ziet er super uit van binnen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 22:31
HTID
HTID is offline
Citaat:
De vraag "waar ben je" doet het meestal wel goed. En ook mensen die onder invloed zijn wegsturen om cola uit de koelkast te gaan halen enzo. Want de koelkast ziet er super uit van binnen
hehe die moet ik onthouden
Oud 16-04-2008, 14:28
strigoii
strigoii is offline
Citaat:
Bedankt voor de tips iig
@ strigoii: Ik blow vrij regelmatig, heb ook wel eens coke gebruikt (en lachgas maar dat telt niet ) en daar wordt ik ook niet para van
Misschien gewoon beginnen met een kleine portie
dan moet je gewoon eens met zun 2en een portietje nemen of met zun 3en 2 porties (dat laatste heb ik van mexicaanse de 1e keer genomen, geweldige trip gehad)
Oud 16-04-2008, 16:31
George
George is offline
Citaat:
dan moet je gewoon eens met zun 2en een portietje nemen of met zun 3en 2 porties (dat laatste heb ik van mexicaanse de 1e keer genomen, geweldige trip gehad)
Halve portie is zat voor een eerste keer.
Als je ze bij een goede smartshop haalt krijg je er trouwens wel vitamine c pilletjes bij, mocht je die niet krijgen, zorg dat je ze in huis hebt, het vermindert de sterkte van de trip. (druiven-)suiker schijnt ook te werken.
Als je net nadat je ze hebt ingenomen vast begint met flauwe tekenfilm/comedyseries kijken zit je trouwens waarschijnlijk wel meteen in een goede tripsfeer wanneer ze beginnen te werken, doet het bij ons altijd heel goed iig.
Oud 16-04-2008, 16:49
strigoii
strigoii is offline
Citaat:
Halve portie is zat voor een eerste keer.
Als je ze bij een goede smartshop haalt krijg je er trouwens wel vitamine c pilletjes bij, mocht je die niet krijgen, zorg dat je ze in huis hebt, het vermindert de sterkte van de trip. (druiven-)suiker schijnt ook te werken.
Als je net nadat je ze hebt ingenomen vast begint met flauwe tekenfilm/comedyseries kijken zit je trouwens waarschijnlijk wel meteen in een goede tripsfeer wanneer ze beginnen te werken, doet het bij ons altijd heel goed iig.
wij hadden 1e keer (mede voor de 2 tripsitters) de mini serie "the tenth kingdom" aanstaan, ik en een vriend dachten op een gegeven moment bijde dat we in die serie zaten xD, dat was voordat ik 2 uur voor een muur gestaan had....
Oud 16-04-2008, 19:11
Verwijderd
Citaat:
wij hadden 1e keer (mede voor de 2 tripsitters) de mini serie "the tenth kingdom" aanstaan, ik en een vriend dachten op een gegeven moment bijde dat we in die serie zaten xD, dat was voordat ik 2 uur voor een muur gestaan had....
Ik ken iemand die onder invloed regelmatig een paar uur rechtop blijft staan door de kamer kijken. En iemand hier die eens een conversatie met een schilderij of een klok heeft gehad
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 22:12
George
George is offline
Citaat:
Nice wij hadden dat precies andersom, leek op een gegeven moment net alsof purno de purno bij ons in de kamer zat in plaats van op het beeldscherm. Enge shit trouwens, nooit de verkeerde purno-afleveringen kijken tijdens het trippen.
Oud 17-04-2008, 13:33
HTID
HTID is offline
Ik wordt al bang van purno als ik nuchter ben....
Oud 17-04-2008, 17:15
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Ik wordt al bang van purno als ik nuchter ben....
Oud 22-04-2008, 19:34
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Mr. Inch is verwarrend eng.
Oud 17-05-2008, 16:20
fredkroket
fredkroket is offline
Even in deze topic omdat ik geen meer geschikte kon vinden / het wat overdreven vond een nieuwe te beginnen...

Heeft iemand als astma-patiënt ervaring met paddo's? Overal lees je dat deze combinatie afgeraden wordt, maar elke keer is het copy-paste werk van andere sites. Dus hoe zit het precies...?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 16:28
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Even in deze topic omdat ik geen meer geschikte kon vinden / het wat overdreven vond een nieuwe te beginnen...

Heeft iemand als astma-patiënt ervaring met paddo's? Overal lees je dat deze combinatie afgeraden wordt, maar elke keer is het copy-paste werk van andere sites. Dus hoe zit het precies...?
kan reageren met de medicatie die je gebruikt
Oud 18-05-2008, 23:09
HTID
HTID is offline
Citaat:
Ik heb astma en heb geen moeite met paddo's/andere drugs/roken. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou ook zo is
Oud 29-05-2008, 11:52
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
Citaat:
Oeh, dan ga ik gauw op zoek naar spongebob filmpjes, want ik ga vanavond eens paddo's testen!
Ik hoorde van anderen dat een kansloos vechtspel op een playstation ed. ook leuk kan zijn tijdens een trip.
Oud 29-05-2008, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Oeh, dan ga ik gauw op zoek naar spongebob filmpjes, want ik ga vanavond eens paddo's testen!
Ik hoorde van anderen dat een kansloos vechtspel op een playstation ed. ook leuk kan zijn tijdens een trip.
Dead or Alive
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 08:44
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Mijn ervaring met paddo's en tv/computer is wel dat het heel geniaal is, maar dat je dan dus wel je hele trip voor je buis gaat uitzitten en achteraf vond ik dat zonde.. Het is zoveel mooier om rond te wandelen en vaag te zijn vind ik..
Oud 30-05-2008, 10:43
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
Ik heb de teevee niet aangeraakt, hoewel er wel mooie bewegingen op het scherm waren Alles was als een golf aan het bewegen en zo helder en mooi. Het was een goed subtiel begin
Reageren

Regels voor berichten