Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2008, 15:50
Dice94
Dice94 is offline
Heee .

Ik heb een probleem, een soort van groot probleem, alleen voor mezelf dan.

Het begon allemaal na de zomervakantie, alleen ik vertel eerst hoe het eerst was.

@Voor de zomervakantie:

2 maandjes voor de zomervakantie voelde ik me heel goed, had veel vrienden, ging vaak leuke dingen doen, en het beste nog wel, ik kon goed op schieten met een meisje die ik erg leuk vond, elke dag via msn als het al laat was lachten we ons kapot (allebei webcam aan). Ik ben ook een paar keer bij haar geweest met een paar keer bij haar geweest met een paar vrienden, daar kon ik ook goed met haar opschieten, ik was natuurlijk wel verlegen dan, maar het was nog steeds goed.
Het ging zo door, kregen een beetje gezeik dat we een stelletje waren, iedereen vond het helemaal leuk blablabla, we gingen naar de film met haar beste vriendin en daar een half vriendje van, ze vroeg zelfs nog of ik langs wou komen kamperen in haar tuin .

Alleen, toen kwam de zomervakantie.
We zagen elkaar bijna niet meer, ik was op vakantie, en dan was zij thuis, zij was op vakantie en dan was ik thuis.
Na de zomervakantie spraken we ook niet heel veel meer (kwam ook door het rooster, door het rooster zien we elkaar 0 keer per week).
Ze ging opeens heel veel om met een vriend van mij, ze werden goeie vrienden enzo, alleen wij gingen nooit meer met elkaar om, en het leek wel of ik helemaal niet meer goed met haar kon opschieten , ik veranderde ook bij haar, ik werd veel rustiger, kon niet meer echt met haar lachen, terwijl als ik niet dacht over haar en me echt fijn voelde juist wel weer met haar kon lachen, het was alsof iets me blockeerde, dat was natuurlijk die ene jongen, ze hebben helemaal niks met elkaar, maar ze komen wel naar haar toe met een hevtige knuffel enzo, ik vind het zo vervelend, ik weet ook niet meer echt wat ik moet doen, telkens als die jongen in de buurt van iets is, lijkt het wel alsof hij heel erg interessant is, dat is erg vervelend.

In het kort gezegt, ik ben niet meer mezelf bij haar, ik vind dit erg klote, terwijl die jongen en zij dikke vrienden zijn.

Komt dit nou door mezelf, en wat kan ik ertegen doen? Of moet ik het gewoon laten gaan, mezelf vinden?

Ik hoop dat iemand hier antwoord op wil geven, want het is niet alleen bij haar, het is alsof ik nog maar bij een paar personen mezelf ben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2008, 15:55
stout!
stout! is offline
Je denkt er teveel overna, je moet het loslaten. Maar dat kan soms moeilijk zijn. Je zegt voor de zomervakantie dus het is al een jaar geleden dat jullie zulk leuk contact hadden?
Maar het kan soms moeilijk zijn om 'jezelf te zijn', vooral als je nog zo verandert en je misschien niet eens weet wie je nu eigenlijk bent. Misschien moet je daar dus niet zo op focussen maar gewoon op het gezellig hebben en aardig en relaxed doen.
Dat je bij maar een paar mensen 'echt' jezelf kan zijn is overigens normaal, zo lang je je bij andere mensen nog maar wel op je gemak kunt voelen.
Oud 16-06-2008, 16:05
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Je denkt er teveel overna, je moet het loslaten. Maar dat kan soms moeilijk zijn. Je zegt voor de zomervakantie dus het is al een jaar geleden dat jullie zulk leuk contact hadden?
Maar het kan soms moeilijk zijn om 'jezelf te zijn', vooral als je nog zo verandert en je misschien niet eens weet wie je nu eigenlijk bent. Misschien moet je daar dus niet zo op focussen maar gewoon op het gezellig hebben en aardig en relaxed doen.
Dat je bij maar een paar mensen 'echt' jezelf kan zijn is overigens normaal, zo lang je je bij andere mensen nog maar wel op je gemak kunt voelen.
Ja, ik weet dat het moeilijk is, ik probeer me er ook niet op te focussen, maar het zal ook wel met mijn leeftijd te maken hebben.
Maar het blijft moeilijk, alsof iets in je zit wat er niet uitkan, maar je wil het er wel uithebben
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 16:18
m!ke
m!ke is offline
Ik heb net hetzelfde meegemaakt!
Ten eerste: Laat die vriend vallen, of praat ermee want ik heb hetzelfde meegemaakt met ook zo'n vriend en die heeft het puur gedaan om jaloezie bij mij op te wekken ging hem helemaal kapot slaan maar dan werd ze boos op me dat ik me er teveel van aantrok en dat ze mij mis en dat het mijn schuld is dat ik geen contact meer met haar zoek etc.

Stuur een smsje naar haar en vraag of ze je nog leuk vind krijg je een antwoord zoals ' Ja als vriend ' laat het dan gewoon gaan.

Uit ervaring spreek ik dat je erniet je hele zomer aan moet verklooten, zoek een leuker meisje ( En ja, die zijn er vast wel hoor ) want mocht je dan een relatie hebben zou het op een erg brakke basis zijn en zou je jezelf nog kutter voelen als ze bij die vriend is.

Succes ermee
Oud 16-06-2008, 16:26
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Ik heb net hetzelfde meegemaakt!
Ten eerste: Laat die vriend vallen, of praat ermee want ik heb hetzelfde meegemaakt met ook zo'n vriend en die heeft het puur gedaan om jaloezie bij mij op te wekken ging hem helemaal kapot slaan maar dan werd ze boos op me dat ik me er teveel van aantrok en dat ze mij mis en dat het mijn schuld is dat ik geen contact meer met haar zoek etc.

Stuur een smsje naar haar en vraag of ze je nog leuk vind krijg je een antwoord zoals ' Ja als vriend ' laat het dan gewoon gaan.

Uit ervaring spreek ik dat je erniet je hele zomer aan moet verklooten, zoek een leuker meisje ( En ja, die zijn er vast wel hoor ) want mocht je dan een relatie hebben zou het op een erg brakke basis zijn en zou je jezelf nog kutter voelen als ze bij die vriend is.

Succes ermee

Ja, aan de ene kant heb je gelijk, maar er speelt nog wat, en dat vind ik best raar.

Die vriend dus, ik vraag nooit eigenlijk om iets te gaan doen ofzo, hij vraagt mij altjid om bijvoorbeeld ergens naar toe te gaan, dus ik weet niet als hij het doet om jaloezie bij mij op te wekken, me moeder zegt dat we allebei tegen elkaar op kijken.

En nog iets , ik was er al half mee bezig om het allemaal een beetje te vergeten, en zowiezo in de zomervakantie er helemaal niet bezig mee wil gaan houden, maar toch als ik haar op van die uitzonderingen zie komt ze altijd nog wel naar me toen, gewoon even hoi zeggen, en even praten enzo, dus vergeten is moeilijk.

En verder, ik heb aan haar beste vriendinnen gevraagd wat ze eigenlijk van me vond, de ene zei dat ze het niet helemaal wist, ze zei dat ze me wel leuk vond, maarn nog niet als verliefd, de andere zei gewoon als vrienden en de moeder van haar zei dat ze wel vroeger heel lang over me praatte, dus het zijn allemaal verschillende verhalen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 16:45
Verwijderd
Je hebt best kans dat ze je in die tijd dat jullie meer met elkaar omgingen leuk vond, maar dat dat nu wat is afgezwakt omdat jullie veel minder contact hebben met elkaar. Spreek je haar nu dan niet meer op MSN en dergelijke?

Verder snap ik dat het lastig is om haar helemaal te vergeten wanneer je haar af en toe nog ziet en haar dan toch wel weer leuk vindt. De zomer komt er nu echter weer aan, dus misschien kun je die gebruiken om veel andere dingen te doen. Er komt vast binnen niet al te lange tijd weer een hele leuke meid voorbij met wie het net zo klikt als met haar toen.

Niet te druk om maken, probeer een beetje te genieten van alle leuke dingen die je wel doet en dergelijke! En als je haar echt niet kunt vergeten, moet je misschien eens met haar alleen afspreken en kijken of het dan weer zo gezellig is en haar dan op de man afvragen wat ze van jou vindt. Uiteindelijk is zij de enige die die vraag kan beantwoorden!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 16:58
Verwijderd
misschien heeft ze je gewoon gebruikt om dichter in de buurt te komen van die goede vriend van je.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 17:01
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
misschien heeft ze je gewoon gebruikt om dichter in de buurt te komen van die goede vriend van je.
Nee, want uiteindelijk, kwam het eigenlijk door mij dat zei zoveel met elkaar omgaan.
Als ik er zowiezo niet over had gepraat met die vriend, was er een kans dat ze elkaar nu nog steeds niet kende
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 17:02
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Je hebt best kans dat ze je in die tijd dat jullie meer met elkaar omgingen leuk vond, maar dat dat nu wat is afgezwakt omdat jullie veel minder contact hebben met elkaar. Spreek je haar nu dan niet meer op MSN en dergelijke?

Verder snap ik dat het lastig is om haar helemaal te vergeten wanneer je haar af en toe nog ziet en haar dan toch wel weer leuk vindt. De zomer komt er nu echter weer aan, dus misschien kun je die gebruiken om veel andere dingen te doen. Er komt vast binnen niet al te lange tijd weer een hele leuke meid voorbij met wie het net zo klikt als met haar toen.

Niet te druk om maken, probeer een beetje te genieten van alle leuke dingen die je wel doet en dergelijke! En als je haar echt niet kunt vergeten, moet je misschien eens met haar alleen afspreken en kijken of het dan weer zo gezellig is en haar dan op de man afvragen wat ze van jou vindt. Uiteindelijk is zij de enige die die vraag kan beantwoorden!
Ja je hebt gelijk.

Zowiezo, in kan nog lekker genieten van het leven, dat houd me echt niet tegen, want ik heb genoeg te doen om voor afleiding te zorgen .
En ja, de zomervakantie komt eraan, en daar ben ik zeer blij om
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 21:17
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Spreek je haar nu dan niet meer op MSN en dergelijke?
Nee, ik probeer haar eigenlijk een beetje te vergeten, al een tijdje, ik denk dat dat wel een beetje kan lukken als de zomervakantie begint (zodat ik er allemaal wat minder druk over maak)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 09:33
groovy
groovy is offline
Het lijkt erop dat je zelf ook een beetje de boot afhoudt, niet meer op msn, zo niet meer praten, niet meer lachen. En zij komt juist nog naar je toe voor een praatje. Tuurlijk praatte ze veel tegen haar moeder over jou, omdat je veel met haar omging. Nu dat minder is, heeft ze niet meer zoveel te melden natuurlijk.

Als je haar mist als een vriendin, zou ik haar gewoon weer eens opzoeken, zo te zien stelt ze dat zeker op prijs. Vind je haar echt leuk, ja dan kun je altijd weer het contact zoeken zoals het er was, het was toch gezellig? En dan kun je van daaruit altijd bekijken of er meer in zit .

Gewoon wat relaxter doen en minder nadenken, niet zo onzeker zijn, nergens voor nodig .
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 13:55
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Het lijkt erop dat je zelf ook een beetje de boot afhoudt, niet meer op msn, zo niet meer praten, niet meer lachen. En zij komt juist nog naar je toe voor een praatje. Tuurlijk praatte ze veel tegen haar moeder over jou, omdat je veel met haar omging. Nu dat minder is, heeft ze niet meer zoveel te melden natuurlijk.

Als je haar mist als een vriendin, zou ik haar gewoon weer eens opzoeken, zo te zien stelt ze dat zeker op prijs. Vind je haar echt leuk, ja dan kun je altijd weer het contact zoeken zoals het er was, het was toch gezellig? En dan kun je van daaruit altijd bekijken of er meer in zit .

Gewoon wat relaxter doen en minder nadenken, niet zo onzeker zijn, nergens voor nodig .

Bedankt voor de reactie .

Maar er is 1 probleempje, ik zie haar echt nooit op school, want we hebben 2 school gebouwen, volgend jaar zitten we zowiezo op de zelfde school en zie ik haar elke dag, en ik dacht dat het misschien wat handiger was, als ik dan juist weer contact zou gaan leggen, want dat gaat allemaal wat makkelijker
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 12:52
Verwijderd
Sowieso geen vrienden met een chick zijn, tenzij je zelf bezet bent of je haar lelijk vindt, want anders is het alleen maar kut dat je haar niet kunt batsen (of misschien zoenen, op jouw leeftijd).
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Sowieso geen vrienden met een chick zijn, tenzij je zelf bezet bent of je haar lelijk vindt, want anders is het alleen maar kut dat je haar niet kunt batsen (of misschien zoenen, op jouw leeftijd).
hahaha dat is de taal van de straat!

By the way; gewoon eerlijk zijn TS en je gevoel volgen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 19:58
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
XD.

Iedereen zegt iets anders eigenlijk .
De ene zegt dat je juist eerst lang met iemand vrienden moet zijn
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 20:28
Dice94
Dice94 is offline
Nou ik weet het niet meer hoor.
Ik ben maar weer met haar gaan praten op msn, en ik kan wel met haar door msnen, maar ik weet niet of ik ooit nog vrienden met haar kan worden of weet ik wat als vroeger, Die vriend van mij en zei zijn nu gewoon al een jaar goed bevriend, en ik juist andersom omdat we elkaar nooit zagen.

Wat zou ik nu doen

Edit: Weetje, ik laat het gewoon over mee heen gaan, ook al heb ik dit al een jaar ofzo, er zijn genoeg andere meisjes, het komt ook een beetje omdat ik de pech heb dat ik in een jongens klas zit, Ag, volgend jaar beter

Laatst gewijzigd op 18-06-2008 om 21:16.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 00:20
Dice94
Dice94 is offline
Nou eigenlijk ben ik er vanaf vandaag ook een beetje zelf achtergekomen en met een vriend, dat zei eigenlijk is veranderd, ze zoent met een 20jarige, heeft zowiezo opeens hele andere vrienden, is veel minder blij als vroeger, wat chagrijniger, het ligt dus waarschijnlijk niet alleen aan mij, maar ook aan haar.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 10:07
I C U
I C U is offline
Citaat:
Edit: Weetje, ik laat het gewoon over mee heen gaan, ook al heb ik dit al een jaar ofzo, er zijn genoeg andere meisjes, het komt ook een beetje omdat ik de pech heb dat ik in een jongens klas zit, Ag, volgend jaar beter
Lijkt me een redelijk gezond idee
Reageren

Regels voor berichten