Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik voel dat ik verander van gedachten, dat is wat ik bedoel, wat ik vroeger leuk vond, betekent nu niks of niet veel meer. Jij ervaart het misschien minder maar bij mij kwam die overgang zo plots. Als ik mensen zie om me heen die drinken en zat zijn en plezierig doen, dan wil ik er weg, (vroeger wou ik meedoen) want ik snap niet het nut ervan, als je de volgende dag er enkel een kater aan overhoudt. Vertel me eens waarom je graag zuipt en graag uit je dak gaat, heb je daar veel aan? Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik nu dingen los laat en er komen andere dingen in de plaats waar ik wel belang aan hecht (het zijn er niet veel, enkel mijn studie en enkele vrienden, voor de rest is er helemaal niets en ben ik nogal onverschillig tegenover alles). Dat ik meer nadenk over alles en dat ik niet meer snel verliefd word juist omdat ik meer mijn verstand erbij gebruik dan mijn gevoel.
|
Verwijderd
|
hee ik ga niet wijs doen maar dat zuipen he, daar ben ik ook niet voor hoor.
Gisteren nog, had een feest minimale leeftijd was 15, ik ben 17 het scheelt maar 2 jaar maar gisteren leek het wel 20, allemaal van die populaire lui, teminste dat willen ze, dat haar, die kleren, al die make-up en al die drank en sigaretten. Nee voelde mij daar echt niet thuis, dan zit ik echt liever met een meisje op de bank naar een leuke film te kijken. Want als ik een relatie heb, word ik saai lijkt het wel, ik hoef niet meer zo nodig uit, het thuis zitten waardeer ik dan gewoon veel meer, het gezellig, de intimiteit, alles. Het uitgaan, zo loos, iedereen denkt altijd lang leven de lol, beetje serieus mag naar mijn mening ook wel. Ik heb de drank ook niet nodig om een leuke avond te hebben. Nuchter is naar mijn mening veel leuker. Maar meisje misschien zijn het de periodes, dat heb ik teminste wel vaak, maar nu is het wel heel erg, ben echt al lang niet meer uitgeweest op zaterdag en ik mis het ook helemaal niet om eerlijk te zijn. Ik ga nu liever werken, en meer tijd aan school besteden, af en toe een verjaardag of een leuk feestje vind ik veel leuker. Die harder muziek met uitgaan, de domme mensen de hele avond, nee ik heb het voorlopig wel gezien. Maar nu trek ik ook hele andere meisjes aan, dat vind ik helemaal niet erg hoor, maar zoals ik nu ben, zijn sommige meisjes ook maar zulke mensen ontmoet je gewoon minder snel maar het lot bepaald of ik zo'n iemand ontmoet. Soms vreet het aan mij, waarom mag ik nou niet verliefd zijn, waarom is het altijd binnen een maand of 2 uit, waarom wordt ik nou altijd gekwets, waarom gaan mensen nooit is serieus om met een relatie maar heb er nu ook voor gekozen om met een ouder meisje wat mee te beginnen, ben zelf 17 maar 15 jaar doe ik niet meer, die zijn vaak allemaal lang leven de lol, dat moet ook kunnen hoor maar lang niet altijd naar mijn mening. zo ik heb gesproken. sorry moes even mijn verhaal kwijt. Maar ouder worden is zeker afscheid nemem maar of ik het nou zo erg vind weet ik niet eens. |
![]() |
||
Citaat:
|
Enige dat op dit moment bij mij is veranderd is dat ik reden heb om te leven. (goh, wie had dat nog verwacht na al die tijd)
Maar goed, misschien komt de rest ook nog wel. (en kom ik misschien eens van mijn zelfmoordgedachten en ronduit chronische klotegevoel af)
|||
Citaat:
Citaat:
Ik voel het meer als een negatieve verandering, de dingen waar ik vroeger veel aan had gaan nu de mist in, ik laat dingen los zonder dat ik ze wil loslaten. Ik wou dat ik meer gevoelig was voor sommige dingen, dat ik de schoonheid van sommige dingen kon proeven. Zoals een jongen die me meevraagt uiteten, ik zou er willen van genieten maar ik ben meestal onverschillig, wat ik vroeger niet was. Ik zou terugwillen naar mijn jeugd en alles eenbeetje anders doen, dan was ik nu alvast een ander persoon en was het veel beter geweest.
Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 14:13. |
![]() |
||
Citaat:
Kwacht op je reactie......
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach ik voel mij niet echt alleen maar dacht vrijdag echt wat doe ik hier, had gisteren een feestje gehad, dam dat was echt leuk, veel gezelliger, leuke normale mensen, niet te veel drank, muziek ja voor herhaling vatbaar. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Twee jaar geleden had ik daar wel veel aan en kon ik het helemaal niet missen maar ik vind het nu hoe langer hoe banaler allemaal.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat 'groeien is ook afscheid nemen' wel waar is, zowel op positief als op negatief gebied. Ik ervaar het denk ik voornamelijk als positief. Dingen waar ik vroeger zo iets van had 'waarom ben ik zoveel anders?' en dat ik me vervolgens aan wou passen, interesseren me nu over het algemeen weinig. Het is vaak een kwestie van ouder worden voordat je je zelf beter gaat begrijpen. Je hebt meer levenservaring en kunt die beter gebruiken in huidige situaties. Je kijkt realistischer tegen het leven aan, leert het te nemen zoals het is. Wel moet je, denk ik, proberen een beetje van je jeugdige onschuld te behouden, zodat je kunt genieten van dingen (zoals: 'Vroeger kon ik uren naar de hemel kijken en de sterren tellen, ik kon genieten van een hele namiddag aan de vijver te zitten, ik spendeerde mijn tijd met goeie vriendinnen en als ik verliefd was, zat ik vast en geraakte ik zodanig in de war dat ik mezelf niet meer herkende.') ipv alleen maar te relativeren. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 28-10-2002 om 07:49. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er zullen altijd dingen zijn die je 'anders' wilt. Maar ja, wat is anders? En zou je dan gelukkig zijn? Waarschijnlijk zouden er dan wel weer andere dingen zijn waarvan je wilde dat ze 'anders' waren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
wedstijd gedicht koekje97 | 5 | 03-06-2011 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Voortgangstopic Verwijderd | 38 | 17-01-2011 14:07 | |
Films, TV & Radio |
Welke film, bitches. Welke film. (nummero zoveel) DanielC | 500 | 06-04-2007 10:15 | |
Psychologie |
overlijden van een naasten persoon... plotseling of langzaam Ruudje | 18 | 18-11-2004 11:15 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
profielwerkstuk wennie | 4 | 18-07-2003 23:38 |