![]() |
||
Citaat:
en nee, deze reply was niet serieus bedoeld... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Idd zoals mathfreak zegt, als 1 iemand het heeft moet het hele gezin behandeld worden omdat je makkelijk met eitjes in contact kunt komen etc. Het is dus echt wel mogelijk, dus voor de zekerheid serieuze reply's en als het niet serieus is heeft diegene lol en wat boeit het dan.. maar wat is het nut om te gaan lopen roepen nouw, ik geloof het niet het is vast verzonnen.. niets.. dus serieus reageren kan dan net zo goed |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik begrijp niet echt dat iemand er humor aan zou kunnen hebben als dit niet waar zou zijn. kzie niet aan wat er dan zo grappig aan is ![]()
||
Citaat:
's nachts gemakkelijk op iemand anders kunnen worden overgebracht houd ik het er op dat ze zich, na uit de eitjes te zijn gekomen, naar de penis verplaatsen, wat hun aanwezigheid daar zou kunnen verklaren.
|
![]() |
Er zijn wel meer volwassenen die wormpjes krijgen doordat ze hun handen niet gewassen hebben, iets bepaalds gegeten hebben, etc.. en of dees topic nu serieus is of niet, die beestjes die kruipen en kunnen volgens mij ook overal heen kruipen.
![]() Het hoeft niet altijd te maken te hebben met de hygiene van de persoon in kwestie, ook al heb je er minder kans op als je je handen netjes wast ![]() Ik weet niej hoe groot die beestjes zijn.. ik weet wel dat ik echt het hele huis bij elkaar schreeuw als ik er ergens eentje op mijn lichaam ontdek ![]() Cat ps. ik weet behoorlijk wat over wormpjes, mn moeder had een jaartje terug een lintworm dus toen heb ik het nodige opgezocht en gelezen ![]()
|
![]() |
linda85 heeft inderdaad gelijk. het kunnen wormpjes zijn. die krijg je als je bijvoorbeeld zand onder je nagels hebt waar vaak
worm eitjes in zitten en als je die doorslikt komen die eitjes uit in je anus. maar dat ze over je plasser kruipen is raar, want normaal horen die gewoon in je ontlasting te zitten. het kunnen ook maden zijn. die komen op dezelfde manier in je buik maar de eten alles wat jij eet op. dus als je de laatste tijd veel honger hebt zouden het ook maden kunnen zijn. als ik jou was zou ik echt ff langs de dokter gaan. je hoeft je echt niet te schamen hoor. een dokter ziet elke dag plassers!succes en wacht er niet te lang mee. dat zou slecht zijn! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat is overigens jouw idee over wat het zou kunnen zijn waar Karpal last van heeft?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() 'Ja ff krabben, kheb wormpjes' ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Maar weer eens een sonnet om mezelf te kwellen ofzo met rare regeltjes en rijm. Em. | 3 | 25-01-2012 22:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
worm uit neus :O D'nisSe | 57 | 25-01-2006 21:07 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Software & Hardware |
[Worm] Rare mails met groot attachment? Verwijderd | 20 | 14-08-2002 21:06 | |
Software & Hardware |
[sharing software] WinMX vs al het andere Verwijderd | 5 | 23-06-2002 15:45 |