Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2002, 00:01
freakje
freakje is offline
Oké, dit klinkt miss een beetje belachelijk, maar eigelijk zit ik er wel vrij hard mee in (ook al merkt men omgeving daar niet echt iets van):

Na een relatie van ongeveer 2 jaar ben ik nu ongeveer 8 maanden terug alleen. Ik ben hier heel zeker heel tevreden mee en heb ondertussen al heel wat andere jongens gehad, maar altijd maar voor 1 of 2 avondjes (nooit meer dan zoenen en zo). Ik wil wel graag terug een lief voor een langere tijd, maar ik heb een beetje bang dat ik alles te snel ga willen (seks etc.) en dat ik dan snel de naam van "slet" ga krijgen. Dat wil ik zeker niet!!!
Anderzijds ben ik wel graag alleen en kan ik men eigen zin doen, maar soms mis ik toch wel iemand die je knuffelt als je je slecht voelt (oké, men vriendinnen doen dit ook wel maar het is toch niet hetzelfde). Dus, na hoeveel tijd kan je in een relatie aan seks etc. beginnen (ben nu 17).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2002, 05:47
Hippielove
Hippielove is offline
Dat ligt eraan waar je jezelf lekker bij voelt. Er is geen standaard voor, als je echter zeker wilt weten dat het niet om de seks gaat zou ik niet na een week al met hem het bed in duiken. Dan heb je best een grote kans dat ie je gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 06:09
TMLWKY
TMLWKY is offline
Zijn geen regels voor...

Het gaat ook niet om jouw leeftijd, maar om hoe je je voelt binnen je relatie met de jongen. Ik ken meisjes van 13 die al met hun vriend naar bed zijn gegaan waarvan ik het verantwoordelijker vind dan andere meisjes van 18 die met hun vriend naar bed gaan...

Wat dat betreft staat er geen leeftijd voor, maar op een gegeven moment voel je vanzelf iets dat zegt 'ja, ik wil dit', en op dat moment ben je er klaar voor.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 09:04
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
als je er klaar voor bent! tenminste, dat lijkt mij!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 09:45
tacidvs
tacidvs is offline
2 maanden
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 11:58
girl18
girl18 is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Zijn geen regels voor...

Het gaat ook niet om jouw leeftijd, maar om hoe je je voelt binnen je relatie met de jongen. Ik ken meisjes van 13 die al met hun vriend naar bed zijn gegaan waarvan ik het verantwoordelijker vind dan andere meisjes van 18 die met hun vriend naar bed gaan...

Wat dat betreft staat er geen leeftijd voor, maar op een gegeven moment voel je vanzelf iets dat zegt 'ja, ik wil dit', en op dat moment ben je er klaar voor.
gatverdamme. het idee alleen al dat ze op die leeftijd al aan seks denken.. ik dacht daar op die leeftijd echt nog niet aan maar goed iedereen maak dat anders mee.
Oud 04-08-2002, 12:35
freakje
freakje is offline
nee, dat bedoel ik niet! Ik ben geen maagd meer of zo, maar daarom zal ik alles misschien te snel willen, maar daardoor zal ik snel de naam hebben van slet, of iemand die met iedereen de koffer induikt.
Oud 04-08-2002, 12:53
girl18
girl18 is offline
Citaat:
freakje schreef:
nee, dat bedoel ik niet! Ik ben geen maagd meer of zo, maar daarom zal ik alles misschien te snel willen, maar daardoor zal ik snel de naam hebben van slet, of iemand die met iedereen de koffer induikt.
boeiuh wat interseert jou het nou wat mensen van je vinden.??
Oud 04-08-2002, 13:07
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
girl18 schreef:
boeiuh wat interseert jou het nou wat mensen van je vinden.??
Misschien dat je onbekend bent met het begrip, maar er is ook nog zoiets als ZELFRESPECT.
Reageren

Regels voor berichten